رفتن به محتوای اصلی

آگاهینامه نهاد مردمی در مورد اخراج برادران موحدی
17.09.2012 - 07:29

هم میهنان گرامی

نظر به اینکه آقایان امیرحسین و امین موحدی بعد از دریافت حکم اخراج خود از نهاد مردمی مطالبی را در سایت های مختلف مبنی بر استعفا از دفتر سیاسی نهاد مردمی انتشار داده و دوباره موارد نادرستی را مطرح نموده اند مراتب زیر به آگاهی عموم می رسد.

درجلسه فوق العاده مورخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲، هیات امنای نهاد مردمی که در ساعت ۱۲ ظهر به وقت غرب آمریکا برگزار شد، موضوع اخراج آقایان امیرحسین و امین موحدی از نهاد مردمی،  به واسطه کثرت ناسزاگوئی و اتهام به برخی از اعضای نهاد و افراد غیر عضو و فعال سیاسی، مطرح و بررسی شد. با توجه به مجموعه شکایات علیه ایشان و تلاش برای ایجاد تشنج در نهاد مردمی که ناکام ماند و شکایات دریافتی از سایر گروههای سیاسی و بسیاری مسائل دیگر، حکم اخراج این دو به اتفاق آرا به تصویب رسید.  تصمیم هیات امنا مبتنی‌ بر اخراج این ۲ نفر ساعت ۱۶ و  ۲۰ دقیقه به تاريخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲   به وقت غرب آمریکا به آقایان امیرحسین و امین موحدی به طور کتبی‌ ازطريق ايميل ابلاغ شد و همزمان در سامانه نهاد مردمی منتشر و از طریق ایمیل  به آگاهی هموندان گرامی نهاد  نیز رسید. بدین ترتیب ایمیل های این ۲ نفر در رابطه با استعفای آنها از نهاد مردمی چندین ساعت بعد از اخراج نامبردگان از نهاد مردمی انجام گرفته است.

بسیاری از فعالان سیاسی از شانتاژها و ماهیت عملکرد مخرب و مشکوک ایشان با خبرند و نهاد مردمی هنوز خویشتن داری بسیاری در برابر اعمال زشت و ناپسند این دو از خود نشان داده است. نهاد مردمی جایگاه بهترین و صادق ترین مبارزان معاصر ایران زمین است و همه مبارزان این نهاد با یک روحیه همدلی بسيار بالا در کنار یکدیگر با صداقت کامل در راه آزادی ایران از هیچ کمک و همراهی مضایقه ندارند. بدیهی است که هیات امنای نهاد مردمی بعنوان بالاترین مرجع حقوقی و قانونی نهاد هرگونه انحراف از هدف و اصول بنیادین آن را از سوی هر عضو و یا سازمان پشتیبان را به دقت مورد بررسی و نظارت قرار داده و بموقع برای حفظ و نگاهبانی امنیت و سلامت نهاد اقدام مقتضی را انجام میدهد.
نهادمردمی
شانزدهم سپتامبر ۲۰۱۲

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن
برگرفته از:
ایمیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.