رفتن به محتوای اصلی

مهمان‌پرست در نیویورک «نسل‌کشی» شده است
30.09.2012 - 21:14

 پس از حمله روز ۲۶ سپتامبر به مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در نیویورک و پس از بازگشت وی به ایران معاینات اولیه حاکی‌ از رضایت بخش بودن حال وی داشت  اما پس از یک شب اقامت وی در منزل، صبح روز بعد همسر وی با مراجعه به مرکز تخصصی وزارت امور خارجه پرده از واقعیتی درد ناک برداشت.

 

خانم مهمان پرست از سردی شدید مزاج رامین مهمان‌پرست شکایت داشت لذا مهمان‌پرست بلافاصله به مرکز پزشکی‌ وزارت امور خارجه اعزام و تحت معاینات تخصصی قرار گرفت. اولین معاینات پزشکی‌ و تخصصی بر روی ایشان حکایت از حقیقت بسیار تلخی‌ می‌نمود.

 

نتیجه معاینات نشان دادکه بیضَتِین ایشان به طور کلی‌ ناپدید شده‌اند! نتیجه جستجو در معده و امعا و احشائ وي نیز نتیجه ای در پی‌ نداشت.

 

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی  که از این خبر دچار شوک و از دست دادن قدرت تکلم گرديده به ناچار مجبور شد همسر خود را به عنوان سخنگوی خويش برگزیند.

 

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نیز بلافاصله، پلیس  و بخش اشيا گمشده نیویورک را در جریان امر قرار داد اما نتیجه  جستجوی پلیس در خیابان ۴۷ و خیابان‌های اطراف نیویورک و حتی تمام نقاط  محل برگزاری مجمع عمومي سازمان ملل از مقابل تریبون گرفته تا زیر صندلی‌‌ها نتیجه‌ای در پی‌ نداشت، بخش اشیائ گمشده نیویورک نیز پس از جستجوی هتل محل اقامت مهمان‌پرست و بازرسی هاي فني لابلای  تمامی ملافه‌ها و پتو‌ها  ناامید از یافتن اعضای گمشده دیپلمات جمهوری اسلامی مجبور به درج آگهی‌ در مجله پر تیراژ نیورک تایم گردیده‌ و جایزه‌ای برای یابنده زنده و مرده  بیضَتِین ایشان تعیین نمود.

 

اما گزارش اداره صدور گذرنامه و ویزای آمریکا متفاوت از اخبار قبلی‌ می‌باشد، این اداره اعلام کرده است که آقای مهمان‌پرست در بدو ورود به آمریکا، خرشان از همان کُرّه گي دُم نداشته است یعنی‌ اینکه ایشان بدون «چيزهاي حياتي» خود  وارد آمریکا شده‌اند.

 

سخنگوی رامین مهمان‌پرست که همسر ایشان می‌باشد در واکنش به این ادعاي اداره گذرنامه آمریکا اظهار داشته:

 

دارند مثل سگ دروغ می‌گویند! به روح امام قسم می‌خورم آقای مهمان‌پرست موقع خروج از کشور همه چیزهايش پیش‌شان بود خودم از نزدیک دیدم! این حرف‌ها چیه می‌زنند؟ همسر من با کلیه اعضائ خویش سوار هواپیما شد حالا می‌گویند هیچی‌ نداشته! هان‌ ای شرم سرخی‌ات پیدا نیست؟

 

متعاقب این اخبار ناگوار در خصوص مفقود شدن اعضای حیاتی آقای مهمان پرست، بنیاد جانبازان طی‌ اطلاعیه‌ای‌ آقای مهمان‌پرست را جانباز ۵۰ درصدي  اعلام نمود که این موضوع نیز مورد اعتراض شدید همسر ایشان قرار گرفت، خانم مهمان‌پرست بلافاصله طی‌ یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت که اصلا این قضیه ربطی‌ به بنیاد جانبازان ندارد بلکه در حیطه وظائف بنیاد شهید می‌باشد چرا که رامین تبدیل به جنازه متحرکی شده و «بود و نبودش» فرقی‌ به حال وی ندارد، اصلا رامین  باید «شهید زنده مفقود الاعضا» نامیده شود نه جانباز. رامین که چیزی ازش باقی‌ نمانده، همسر من را برده‌اند در سرزمين کفر، نسل کشی کرده و آنوقت میگویند ۵۰ درصد جانباز شده؟ این حرف‌ها چیه؟ از نظر من ایشان صد درصد از کار افتاده هستند.

 

با تمام این تفاسیر، ناظران و تحلیل‌گران بر این باور هستند که شاید آقای مهمان پرست از ترس و یا بر اثر ضربه،  اعضای حياتي خود را قورت داده و ندانسته آنرا دفع نموده باشند لذا موضوع  به اداره گذرنامه  و يا  بخش اشیائ گمشده آمریکا  و  بنیاد شهید و جانبازان و از اين قبيل مربوط نبوده و باید از طریق سازمان چاه و فاضلاب نیویورک  پيگيري شود.
 
انتشار از: امین موحدی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.