رفتن به محتوای اصلی

آیا رامنی فرشتۀ نجا ت ایران است؟
06.10.2012 - 19:47

انتخابات ریاست جمهوری امریکا نزد یک است وتب آ ن ینگه د نیا را فرا گرفته است.سی وسه سال است که این موضوع برای ما ایرانیان اهمیت بسزایی یافته است.

چرا؟ چون شوربختانه عده ای تصور می کنند با رفتن این رییس جمهور و آمد ن آن یکی اوضاع کشور ما تغییر می کند.این اندیشه چگو نه در میان ما رسوخ کرده و به عبارت دیگر چرا ما به این نتیجه رسید ه ایم ؟ علل روانشناختی و جامعه شناسی گونا گونی در این امر دخیل هستند که نمیتوان در این مجال به تمامی آنان پرداخت ؛ ولی بیشک یکی از مهمتر ین دلایل این موضوع به عملکرد گروههای سیاسی مخالف بازمی گردد.به هر روی آنانی که چنین می اند یشند که اگر این فرد یا آن حزب به کاخ سفید راه یابد در صدد تغییر اوضاع ایران ؛ آنهم به نفع ملت ما بر می آید ؛غافل از این هستند که این فرد هر که باشد رییس جمهور مردم امریکاست و فقط و فقط به منافع ملی امریکا و ملتش اهمیت مید هد و بس و در این راه حاضر به هر کاری ست.به عبارت دیگر رییس جمهور در این مسیر به هر کار ارزشی ویا ضد آن دست میزند تا منافع امریکا ییا ن حفظ شود و در این بین تنها چیزی که مهم نیست دیگر کشور ها و ملتها هستند.تاریخ پر است از مثالهای گوناگون در این باب.

زمانی که کارتر وارد کاخ سفید شد تئوری ایجاد کمربند سبز را در سر داشت ؛یعنی بوجود آوردن حکومتهای اسلامی در کشور های ایران ؛ ترکیه ؛ افغانستان؛ وپاکستان؛و به منظور مقابله با اتحاد جماهیر شوروی سابق .در ایران با شعار حقوق بشر وارد عمل شد و نتیجه را هم دیدیم که حکومت اسلامی بود.کی برد؟ امریکا .کی باخت؟ ما ملت ؛ اما شعارقشنگ بود؛حقوق بشر.

بعد از کارتر که جلادان اسلامی را بر ایران حاکم کرد؛گفتند ریگان بیاید کار تمام است وبعد .......

حال نیز عده ای در این خیال خام اند که رامنی می آید و لابد با حمله به ایران اوضاع بهبود میابد .هر قدر افغانستان و عراق به ترقی و پیشرفت رسیدند ما هم میرسیم !عزیزان برای رامنی کمپین راه انداخته و در شبکه های اجتماعی تبلیغ میکنند.

دوستان ؛ نه رامنی نه اوباما ونه هیچ کس دیگری برای ما دل نمی سوزانند.ما باید خودمان بخواهیم.تنها راه ؛  تشکیل یک شورایملی قوی و فراگیر بمثابه سخنگوی راستین ملت ایران در خارج وتلاش این شورا جهت برگزاری یک انتخابات آزاد  در کشورمان گره گشاست وبس.تا مجالی دیگر.

امیر حسین مهدی ایرایی

پانزدهم مهر نود و یک

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیر حسین مهدی ایرایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.