رفتن به محتوای اصلی

خامنه ای رهبر هست یا مبصر کلاس ؟
01.11.2012 - 13:16

سی وچهار سال از شکل گیری حکومت اسلامی در ایران می گذرد ، اما جامعه گرفتار ایران هنوز از قرائت هاو تفسیر های گوناگون در باره جمهوری اسلامی خلاصی نیافته است!

سی وچهار سال از شکل گیری جمهوری اسلامی گذشته است اما حکومت همچنان ازتصفیه  نیروهای خودی  و رفع حصرهای خانگی و زندانیان دگر اندیش دست بردار نیست!

وقتی خمینی درسال 1360 توانست علیه ریاست جمهوری ابوالحسن بنی صدر کودتای خونین را به پایان برساند ، همه پایوران رژیم از آغازی نو برای نظام خبردادند.

نظام جمهوری اسلامی در بعد از کودتا 30 خرداد 60  به تولد دوباره خود بالید اما دیری نپائید که اختلافات دورن حکومتباردیگرگشوده شد وتا به امروز همچنان ادامه دارد.

برکناری آیت الله منتظری و کشتار اطرافیان ایشان  که به فرمان خمینی صورت گرفت ،آنروز برای حفظ نظام بسیار واجب تفسیر گردید!

از آن روز به بعد تا کنون اختلافات حکومتی بسیاری رخ داده است و درگیری با احمدی نژاد نیز آخرین نخواهد بود!

رژیم اسلامی یک نظام پرتناقض و متضاد هست که هیچگاه به «جمع اضداد» تبدیل نخواهد شد!

بسیاری از ریش سفیدان در قبل از انقلاب اسلامی هر انتقادی به اوضاع سیاسی کشور را در آن دوره بی مورد ارزیابی می کردند.

بزرگتر ها همیشه قلمداد می کردند که شاه از خرابی ها خبر ندارد!

حالا دوره حکومت اسلامی هست و خامنه ای از همه چیز خبر دارد اما خودش را به خواب خرگوشی زده است!

خامنه ای  مدتهاست که شدیدا به یک مبصر کلاس مدرسه ابتدائی شباهت یافته است که دائما بر سر شاگردان خود داد و فریاد می کند که : گفتم ساکت باشید!وگرنه تنبه می شوید.

http://www.youtube.com/watch?v=AuzpLQ7uK4c

همه گزارش ها که از جانب رسانه های گروهی جمهوری اسلامی انتشار می یابد از خرابی سخن می گویند اما خامنه ای از پیشرفت و ترقی کشور سخنرانی می کند و حضار دودوزه باز همچون  هاشمی رفسنجانی نیز در پیشگاه او سکوت اختیار می کند اما غیاب رهبر به گله گذاری می می پردازد! 

شاید آقای خامنه ای همه آمارهای ورشکستگی اقتصاد ی را وارونه می خواند و مثلا نرخ ارز امروز را مانند سال پنجاه و هشت خورشیدی نگاه می کند!

آیا نشانه های آلزهایمر سیاسی در مقام رهبری دیده میشود یا نه؟

استفاده از احساسات مردم تا روز انتخابات در جهت اختلافات، خيانت به كشور است

http://www.aftabnews.ir/vdcbs0b8grhbzsp.uiur.html

اول در یک نگاه کوتاه ببینیم که آلزهایمر چگونه بیماری است ؟ و از چه مشخصاتی برخوردار است وسپس آنرا با اعمال و کردار و گقتار مقام رهبری مقایسه نمائیم. خامنه ائی سالهاست که نیروهای سیاسی را به اشکال گوناگون تهدید کرده است. بعدازبه قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد به مقام ریاست جمهوری دردور نهم که با انواع و اقسام تقلبات میسر گردید ـ تا به امروز جامعه سیاسی به آرامش نرسیده است.خامنه ائی بارها از نیروهای سیاسی خواسته بود که از دولت احمدی نژاد حمایت نمایند اما هیچگاه کسی بدان گوش فرا نداده است.

به گفته محققان بروز بیماری آلزایمر تا ۷۱درصد به دلایل ژنتیکی و ۲۱درصد به دلایل محیطی انجام می‌شود.

تحقیقات قبلی نیز ثابت کرده‌اند که وقوع بیماری آلزایمر تا ۹۵ درصد بعد از ۶۰ سالگی رخ می‌دهد.

علائم این بیماری با از دست دادن قدرت حفظ اطلاعات بخصوص حافظه موقت در دوران پیری آغاز شده و به تدریج با از دست دادن قدرت تشخیص زمان، افسردگی، از دست دادن قدرت تکلم، گوشه گیری و سرانجام مرگ در اثر ناراحتی‌های تنفسی به پایان می‌رسد. مرگ پس از ۵ تا ۱۰ سال از بروز علائم اتفاق می‌افتد، اما بیماری حدود ۲۰ سال قبل از ظهور علائم آغاز شده است.

 

 

حمدی نژاد :من نگفتم قیمت ارز کاهش می‌یابد

http://ettelaat.net/12-september/news.asp?id=66990&sort=Ahmadinejad

رهبر انقلاب در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان:

کشور در شرایط پیشرفت مطلوب قرار دارد

ارزیابی مسائل از جهات گوناگون، نشانگر شرایط مناسب و خوب کشور برای نشان دادن عظمت اسلام است.

 

http://www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=13&Id=219800

به گفته محمود بهمنی رئيس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ،پس ازآغاز تحريم های گسترده امريکا در آستانه سال نو ميلادی ـ قرار بود که جهانيان بدان تحريم ها بخندند اما اينک گرداندگان اقتصاد وصاحبان سرمايه در ايران بهت زده به حال و روز رقت بار اقتصاد جمهوری اسلامی اشک می ريزند.
ورشکستگی اقتصاد نظام اسلامی درسايه افزايش نرخ ارزهای خارجی و بی اعتباری ارز ملی ايران بطور ساعتی در حال افزايش هست!
سنگينی تحريم ها شروع به شکستن کمر جمهوری اسلامی را در کام خويش دارد.اگرروند بحران اقتصادی اينچنين پيش برود ، کمر شترکه هم باشد عاقبت در مدت کوتاهی ـ خواهد شکست.

اما کارشناسان حکومت اسلامی هم چنان از پايداری اقتصاد خويش دم می زنند.
به نوشته سايت بازتاب «چگونه آمريکا با يک تبصره تحريم را از قاطعيت بيرون ساخت؟»
کشور ايران بخاطر نابخردی های رهبران حکومت اسلامی اما با سرمايه های فراوان خود اينک با بحران های اقتصادی مختلفی دست وپنچه نرم می کند!
آيا تحريم های فزاينده باعث فقر و تنگدستی مردم ايران هستند يا دزدی ها و اختلاس های کلان رهبران حکومت اسلامی که از بيت المال دارائی های مملکت در34ساله گذشته صورت می گيرد به عامل ورشکستگی اقتصاد کشور انجاميده است.
گردانندگان ماجراجو و نادان در عرصه سياست و اقتصاد ، کشور را به تباهی کشانده اند ونه تحريم های غرب.
دولت احمدی نژاد تا به امروز ازدر آمدهای نفتی هيچ گزارش صادقانه ای از استخراج و فروش نفت ارائه نداده است و وی دائما وعده های دروغين به مردم می دهد.
عامل بدبختی و تباهی کشور در نهاد حکومت اطراق کرده است ونه در واشنگتن ويا جای ديگر!
پيش بينی کرده بودند که اقتصاد بحران زده و ناتوان اروپا و امريکا هيچ گاه توانائی شکستن اقتصاد حکومت اسلامی را نخواهد داشت اما امروز شاهد هستيم که نرخ ارزخارجی بطور ساعتی گران می شود.
اختلافات جناحی در درون حکومت اسلامی در راه تقسيم ثروت های ملی مردم در زنجير آغاز شده است ،تضاد آنها نه برای منافع مردمی که هر روز سرمايه ها يشان برباد می رود،بلکه بلعيدن بيشتر سرمايه های ملی هست.اختلافات جناح احمدی نژاد با جناح مقابل جدی هست اما همه اينها مشکل مردم ايران نيست. برای مردم ايران هيچ کدام از جناح ها بر ديگری اولويت ندارد ،چراکه همه آنها تاکنون امتحان خود را بسيار فاجعه بار نشان داده اند.
خلاصی از حکومت اسلامی آخرين راه نجات مردم ايران هست که با تلاش شبانه و روزی همه نيروهای سياسی می تواند با يک جايگزين « مانع وجامع » به واقعیت تبدیل گردد!
جناح احمدی نژاد هنوز ازدر آمد ششصد ميليارد دلاری فروش نفت هيج گزارشی به مردم و حتی نمايندگان مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده است
نظام سياسی که در سی وچهار سال گذشته بر کشور حاکم است از شرعيات مذهب شيعه تبعيت می کند و بناچار بنيانگذار سيستم دزدی و اختلاس در پرتو ولايت روحانيت در دستگاه دولت وبنام ولی فقيه بوده است
وقتی درهرکشوری دزدی ،ارتشاء و اختلاس صورت می گيرد ، يک راست بايد به سراغ مسئول اول و رهبران آن کشور رفت.اما در ايران فلک زده پس از سی و سه سال دزدی و جنايت حاکمان اسلامی اما همچنان بر دروغ های تبليغاتی رژيم مبنی بر اينکه ايران اسلامی به نقطه ای امن و سعادتمند دنيا تبديل شده و هرچه بيشتر برعدالتش افزون می گردد که شوربختانه در سايه فقر و تنگدستی مردم ادامه دارد!
ايران سالهاست که به کشور کودک آزاری و قتل گاه خردسالان تبديل شده است ودر کنار همه آن فجايع ذکرگرديده ـ اعتياد وفحشاء بيداد می کند اما رهبران اسلامی دائما اعلام می کنند که ايران هرچه بيشتر اسلامی شده است ، پس بايد نتيجه گرفت که در هرکشوری که دزدی ، فقرو تنگ دستی مردم افزايش يابد آن کشور اسلامی شده است.
همان اقتصادی که به گفته خمينی مال خر بود نه انسان، در حال حاضر به بزرگترين حربه دعواهای جناحی حکومت اسلامی تبديل شده است! همه دزدی ها و اختلاس های جاری درون حکومت از اقتصاد بيمار و نابسامان کشور که از مديريت نا مسولانه و غير متعهد و عدم تخصص کافی برخور دار است بر می خيزد
"
ما برای شما اسلام نوين می آوريم ، اقتصاد مال خراست ، اقتصاد ميخواهيم چه کنيم ؟ دانشگاه های ما علوم وفرهنگ جاری زمان را تدريس ميکنند ، دانشگاه ميخواهيم چه کنيم . دانشگاه ها را بطريق جديد ، اسلامی خواهيم نمود .اگراقتصاد ودانشگاه خوب ميخواستيم که شاه خائن بما داده بود . شما اسلام نوين ميخواستيد وما هم برايتان آورديم . دلخوش نباشيد که فقط برايتان مسکن بسازيم ، ما آب وبرق واتوبوس را مجانی ميکنيم . روحيات شما را پرورش ميدهيم - هم دنيا را آباد ميکنيم وهم آخرت شما را - دارايی دولت طاغوتی، غنيمت اسلام است و اسلام را جهانی خواهيم کرد" گفته های خمينی در سال ۱۳۵۸
به اميد پيروزی مردم ايران در راه آزادی و سربلندی!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.