رفتن به محتوای اصلی

چرا نباید از هیچ جناحی از حاکمیت حمایت کرد!
06.11.2012 - 17:59

پاسخی کوتاه به آقایان محمد رضا یزدان پناه ، حسین باقرزاده و کاظمیان

در حال حاضرمرحله  بسیار حساس از تاریخ میهنمان  ،پیش روی همه نیروهای سیاسی قرار گرفته است. آزمون بسیار سختی در برابر همگان قرار گرفته است. نیروهائی می توانند سالم از این آزمون تاریخی سربلند بیرون بیایند ،آنگاه که توانسته باشند ـ پاسخ مناسب به فریادهای مردم گرفتار داده باشند!وقتی از یک جناح حاکمیت حمایت بعمل آید ،آنگاه مشروعیت نظام نیز پذیرفته خواهد شد و تمامیت حکومت ستمگر مشروع خواهد شد!

اینرا نباید فراموش نمائیم که همه دعواهای درون جناحی حاکمیت اسلامی ، فقط تضاد موقت و خانوادگی آنها می باشد که در راه بسط مافیای قدرت فرقه ای بکارگرفته می شود تا سرمایه های ملی را در اختیار گیرند!

احمدی نژاد کسی هست که هنوز پاسخی قانع کننده به در آمدهای 600 میلیارد دلاری نداده است . ماجراهای بدست آوردن مقام ریاست جمهوری احمدی نژاد که آمیخته به کودتای خونین نیز بوده است ،هنوز به پایان نرسیده است!

این روزها تکراراشتباهات سیاسی  گذشته در فقدان یک اپوزیسیون و آلترناتیو نیرومند در حال شکل گرفتن هستند! نیرو های سیاسی که نتوانند به نیازهای های «جامع و مانع » مرحله حساس تاریخی  جامعه خویش پاسخ مناسب بدهند ،عاقبت به انحلا ل طلبی دچار خواهند گردید!  معمولادر حیات نیروهای سیاسی ـ فصل انحلال طلبی در روزهائی که گرمای آفتاب درخشان ضعیف شده باشد ؛ اوج می گیرد.در این اثنا تنها حکومت می تواند از اوضاع بی رمق نیروهای سیاسی بهره برداری نماید!اگر قرار باشد که احمدی نژاد ها با آنهمه سابقه ارتجاعی و محمد خاتمی ها با آن دیرینه مماشات و تساهل ،آرزوها واهداف نیروهای سیاسی غیر حکومتی را پاسخ بدهند ، پس اساسا چرا باید جریانات سیاسی شکل گرفته باشند ؟در حال حاضراز آنجائیکه اپوزیسیون در خود هیچ چنته ای ندارد ،لذا برای گره گشائی از بن بست های خویش که فکر می کنند مساوی با دیدگاههای مردم گرفتار ایران نیز هست  ـ دائما به امام زاده های دروغین همچون احمدی نژاد دخیل می بندند!در دوم خرداد سال 76 همه نیروهای سیاسی به امام زاده ای بنام محمد خاتمی ایمان آوردند واز وی نیز هیچ معجزه ای رخ نداد!

همین اشتباهی  که اینک در حال رخ دادن هست در دوره مبارزه با شاه نیز تکرار شده بود و انگارتا به امروز از آن اتفاقات شوم هیچ تجربه ای حاصل نشده است. بسیاری از نیروهای سکولار و چپ در مبارزه با شاه و نفرت از حکومت وی با ارتجاعی ترین جریانات مانند خمینی و فدائیان اسلام متحد شدند تا رژیم پهلوی سرنگون گردد اما آخر سر همه گرو های سیاسی یکی پس از دیگری بدست رژیم خمینی قلع و قمع گردیدند! اینک پس از سالها زندان ، شکنجه ، اعدام و تبعید ـ باردیگر همانند تاکتیک های شکست خورده بی نتیجه و فاجعه بار سابق در حال بکار بستن قرار گرفته است!

چرا اپوزیسیون از انشقاق درون رژیم بهره نمی‌گیرد؟

 

http://www.iran-emrooz.net/index.php/politic/more/41626

معمولا مقالات آقایان یزدان پناه وحسین باقرزاده را می خوانم وبسیار استفاده می برم.اما از مقاله اخیر این دو هم میهن کاملا شوکه شدم!

البته اشتباه آقایان یزدانپاه و باقرزاده را هموطن دیگر بنام مرتضی کاظمیان تکرار کرده است!

در دفاع از عزم احمدی‌نژاد

http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion-article/archive/2012/october/25/article/-4c8b2ea916.html

اصلا لازم نیست که از احمدی نژاد دفاع کنیم که از خلیج فارس دفاع کرده باشیم!چرا که شخص احمدی نژاد با ماجرائی هایش به نمایندگی از جانب رژیم ولایت فقیه به عامل پریشانی کشور و کشیده شدن میهن تاریخی به پرتگاه تبدیل گردیده است .اگر به لحاظ تاریخی خلیج فارس از دیرباز همواره خلیج فارس بوده است این هیچ ربطی به تائیدیه احمدی نژاد ندارد و مردم ونیروهای سیاسی بطور مستقل و بدون حمایت از احمدی نژاد خود می توانند پاسخ اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس را بدهند! وقتی در نقطه ای کوچک از یک دیکتاتور حمایت شود ،آنگاه به او مشروعیت بخشیده می شود!برای مثال در سالهای گذشته ، فرخ نگهدار از طرح هدفمندی یارانه های احمدی نژاد دفاع کرد وباعث آبرو باختگی هرچه بیشتر وی شد!عرصه سیاست مانند مغازه میوه فروشی نیست که بتوان میوه های بهتر را انتخاب کرد و پولش را پرداخت واز مغازه خارج شد!

کجا بايد از احمدی‌نژاد هم دفاع کرد؟ محمدرضا يزدان‌پناه

http://news.gooya.com/politics/archives/2012/04/138910.php

تصادفا تمام شگرد های حکومت اسلامی در فریب دادن وخریدن فرصت های هر چند کوتاه مدت خلاصه شده است. این حکومت مدت 33سال هست که مردم میهن مارا با مسائل گوناگون مشغول نموده است این حکومت با مهارت بی مانند میدان بازی ایجاد میکند.ترفند اخیر احمدی نژاد به جزیره ابو موسی یکی از آنهاست .منتها مخالفان حکومت اسلامی باید هوشیارانه به میدان بازی رژِیم وارد نگردند؛ بلکه رژیم را وادار به ورود زمین بازی خود نمایند! حفظ نظام؛ چشم اسفندیار؛ همه حکومت گران ایران است. به چشم رژیم باید آرش گونه نشانه گرفت وگرنه( ول معطلیم)! رژیم اسلامی در جریان گروگان گیری بربرانه کارمندان سفارت امریکا هم از همین شیوه ، بسیاری را در انظار عمومی خلع سلاح سیاسی نمود. آیا عمل وحشیانه گروگان گیری قابل حمایت بود؟ آیا آن عمل ناشایست در خدمت منافع ملی بود؟ رژیم در صدد است که بیرق جنگ افراشته بماند. آیا رژه رفتن سیاستمدران آگاه ودور اندیش زیر آن پرچم کذائی در خدمت ملت وتمامیت ارضی است ؟بدرستی باید گفت که رژیم ملایان دجال ترین حکومت تاریخ بشری در جهان است!!جنگ ایران وعراق را می توان تا مرحله آزاد سازی خرمشهر دفاعی ومیهنی ارزیابی نمود ولی بعداز آن ملایان اشتهای تصرف کشور عراق را در سر داشتند ودیگر جنگ میهنی ودفاعی به حساب نمی آمد بلکه تجاوز کارانه بوده است. خمینی عاقبت با شرمساری شکست را پذیرفت و جام زهر را نوشید .زیر پر چم ملایان سینه زدند همین عاقبت را دارد که پنج هزار روستا از بین رفت .چهل شهر ایران ویرانه شد .نزدیک به یک ملیون کشته وزخمی بجای ماند. هنوز مرزنشیان  میهنمان بروی مین ها ی خودی وغیر خودی جانشان را از دست می دهند ومبلغ هزار میلیارد دلار از دست رفت . این در حالیست که مردم میهن ما از کمبود های بیشمار در زمینه های مختلف در عذابند وسرمایه های ملی یا دود شدند ویا به جیب قدرت های خارجی سرازیر شدند.دول امپریالیستی در دو سناریو سود می برند .یک بار در براه انداختن جنگ وفروش اسلحه ودر دور دوم در باز سازی ممالک تحت سیطره مستبدان وجاهلان!؟

این به هوشیاری رهبران خردمند بستگی دارد که به دام بیگانگان گرفتار نیایند و جنگ ناخواسته ای آغاز نکنند.

شما خود نیک می دانید کشور با حکومتی که برسرکار است تعریف می شود وگرنه سرزمین خالی از سکنه دائمی وحکومت؛ ـ کشور به حساب نمی آید .این حکومت ها هستند که کشور را یا سر بلند می سازند یا آنرا به پرتگاه سوق میدهند .وظیفه مهم فرزانگان مردم هرکشور در این نهفته است که به تمام جهانیان اعلام نمایند که اگر حکومت بر سرکار خائن به منافع مردم است پس نماینده قانونی ملت نیست.

اگر میهن پاره پاره شود مقصر اصلی در درجه اول رژیم حاکم برایران است و در درجه دوم سیاسیون ضعیف وناپیگیر و بدون مسئولیت مقصرند!! وگرنه ملت بی گناه چند بار می تواند جوانان خود را قربانی سیاست ها خائنانه رهبران ارتجاعی حکومت اسلامی نماید.

بعداز انقلاب ارتجاعی اسلامی 57 خورشیدی سیاست های کلان در جماران وقم ومشهد اتخاذ می شوند و نه درواشنگتن ونه در مسکو ونه در لندن !! اینکه این دول همواره درحال سود جوئی وبهره برداری موذیانه هستند هیچ شکی نیست، اما این میدان را چه کسانی برای آنه مهیا می سازد.؟ به غیر از حاکمان قدرت پرست من نیروی دیگری را نمی شناسم.اگر شمااز من  بپرسید ((سرزمین هائی که رفتند ودیگر باز نگشتند،وضعیت امروز ایران راچگونه می بینید))در پاسخ شما خواهم گفت که همه آن سرزمین ها براثر خیانت های اسلام پناهان وشاهانی که از ملایان دنباله روی می کردند از دست رفتند. آیا درست است که سیاسیون دورااندیش وملی  ـ سرنوشت ایران را به سرنوشت اسلام حکومتی گره بزنند؟ جهان متمدن در نبرد با حکومت اسلامی است نه با ملت ایران ! اسلا م حکومتی خواه ناخواه ویا دیر یا زود فنا پذیر است. ایرانیان وطن دوست باید برای حفظ میهن سرنگونی اسلام حکومتی را تسریع نمایند تا به سوگواری فجایع بیشتر از این ننشینیم ! اگر میهن خدیوران فرزانه میداشت وانقلاب ارتجاعی واسلامی به وقوع نمی پیوست وایران در گذار رشد وترقی قرار می گرفت امکان برگشت  همه سرزمین های جدا شده ـ حتی در شکل یک فدراسیون ممالک در سایه ایران امکان پذیر می شد .حالا همه آن کشورها لااقل استقلال خود را دارند وخوشحالند که زیربیرق حکومت اسلامی زندگی نمی کنند؟

اگر بخواهیم رژیم را بخاطر حفظ کشور مورد حمایت خویش قرار دهیم ، همین را که داریم هم ناچارا از دست خواهیم داد! شاید تلخ باشد اما حقیقت دارد ،چون حقیقت دارد میتواند به واقعیت بپیوند .دیگر نمی توان همچون گذشته اندیشید ودیگر نمی توان همچون گذشته حکومت کرد . این حقیقت همواره در طول تاریخ به طور تسلسل وار به واقعیت پیوسته است . منتها آنانی که دیر هنگام به این حقیقت دست یافته اند؛ می توانیم درموزه ها به دیدارشان برویم! حکومت اسلامی از آن تبار است .پس همت کنیم تا میهن خود را از چنگال ابلیس زمان نجات دهیم .

آشکارا هرچقدر به جلو پیش می رویم ، جمهوری اسلامی بیشتر در باطلاق بحران و جنگ فرو می رود اما چاره کار اپوزیسویون مترقی و دمکرات و آزادیخواه در اتحاد با عناصر حاکمیت نهفته نیست بلکه در اراده ملی مردم ایران جمع شده است .اراده ائی که بدون رهبری مانده است وهرچه زودتر باید بوجود آید تا به بطور جدی ودلاورانه به حر کت در آید واز این حالت مسخ شده وایستائی بیرون آید. قبل ازاینکه عوامل فرهنگی واسطه کار رژیم  ـ فاجعه نابودی کشور را بزرگ جلوه دهند ، فاجعه به خودی خود بزرگ است اما رژیم فعلا به آن بی محلی می کند ویابه آن اذعانی نمی کند تا افکار عمومی را وحشت زده نکند! اما هیولا ی یاسازش خفت بار و یا جنگ خانمانسوز همزمان در راه پیشروی است! یکی از آنها باید به هدف برسد وفرصت بسیار کم است. آغاز هر جنگی به مجموعه عوامل متعددی وابستگی دارد که بیشترین سهم را به روانشانسی و روحیه مردم در تمام عرصه ها تقدم می دهد.

امریکا دو گزینه پیش روی حکومت اسلامی گذاشته است :

 ابتدا سازش و به کنترل در آمدن رژیم اسلامی و یا جنگ خانمانسوز و انعقاد کاپیتولاسیون

امریکا  به حاکمان ایران پیشنهاد هائی کرده است که اولی مشر وط به اجابت شروطی از جانب رهبران اسلامی می باشد که متشکل از استراژی دراز مدت غرب در منطقه می باشد:

*لغو غنی سازی اورانیوم برای همیشه وبرچیدن تمام تکنولوژی مربوط بدان و قبول کنترل آژانس از جانب جمهوری اسلامی! روزنامه ی نیویورک تایمز گزارش کرده است در مذاکرات آتی ایران و غرب، که قرار است از روز جمعه آغاز شود، آمریکا و اروپا «درخواست هایی قاطع» از ایران مطرح خواهند کرد. به نوشته ی نیویورک تایمز، خواسته ی اکید باراک اوباما از ایران برچیدن قوری تأسیسات فردو و نیز خروج تمامی اورانیوم غنی شده از ایران است. به گفته ی هیلاری کلینتون، وزیر خارجه ی آمریکا، دور جدید مذاکرات ایران و گروه پنج به علاوه ی یک قرار است روزهای بیست وپنجم و بیست وششم فروردین برگزار شود.
*دست برداشتن از حمایت های تروریستی در خاورمیانه وبخصوص فلسطین و عدم ایجاد مانع در راه صلح بین فلسطین واسرائیل!
* رعایت حقوق بشر در ایران!
امریکا در سرتاسر جهان  ، حکومت اسلامی ایران را مسئول نا آرامی ها در منطقه معرفی کرده است و اروپا نیز بدان صحه گذاشته است . افکار عمومی جهان در حال آماده شدن برای تنبیه ر هبران اسلامی هدایت می شوند. کشورهای منطقه خلیج فارس از هم اکنون خود را به چتر امنیتی نظامی امریکا نزدیک کرده اند واز هم اکنون در میان رهبران رژیم اختلافات مبنی بر مسئولیت جبران ناپذیر جنگ احتمالی اوج می گیرد ودر همین راستا روسها دائما تاریخ حمله را دستکاری می کنند ودر این راستا زمینه سازی های روحی مناسب را در میان مردم فراهم می سازند.

بگذاریم آِیندگان به ما افتخار کنند نه لعنت ونفرین !

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.