رفتن به محتوای اصلی

طعم تلخ سفارت گیری!
29.11.2012 - 16:05

بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟ -

رژیم که سفارت میگرفت همه عمر  ــــ دیدی که چگونه گرفتند سفارتت را

 

روز گذشته یعنی دوشنه  28  نوامبر ،عده ای به سفارت جمهوری اسلامی حمله بردند و فقط به شعار نویسی پرداخته وسفارت را ترک کردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی از اقدام سفارت بر آشفته شده است وبسرعت از طریق تلفن به همتای آلمانی خود اعتراض کرده است. علی اکبر صالحی از وزیر امورخارجه آلمان پرسیده است که ماموران شما هنگام حمله مهاجمان به سفارت"مقدس جمهوری اسلامی " کجا بودند و چرا زودتر مانع سفارت گیری نشده اند؟

وزیر امور خارجه  جمهوری اسلامی در جای دیگر گفته است که پلیس آلمان به " هشدارهای قبلی سفارت جمهوری اسلامی در برلین" وقعی نگذاشته است تا از وقوع چنین حادثه‌ای جلوگیری نموده تا وظیفه خود را بخوبی انجام می‌داد.!؟

اینک سئوال اساسی در اینجاست که مسئولان سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین از کدام طریق  توانسته بودند ، اطلاعاتی مبنی بر حمله مهاجمان به سفارت ایران را بدست آورند که اینچنین حق به جانب به دولت آلمان در مورد حفاظت از سفارت خانه خویش تاکید می کنند؟

آیا سفارت  های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی ماموران مخفی در میان ایرانیان  دارد که بتوانند ،اطلاعاتی برای آنها جمع آوری نمایند؟

 

 

جزئیات حمله به سفارت ایران در برلین

http://www.aftabnews.ir/vdcc4oqse2bqm08.ala2.html

 

«صالحی در این گفت‌وگوی تلفنی با تاسف بار خواندن تعرض عده‌ای به سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین بیان داشت: انتظار ما از دولت و پلیس آلمان این بود که با توجه به هشدارهای قبلی سفارت از وقوع چنین حادثه‌ای جلوگیری نموده و وظیفه خود را بخوبی انجام می‌داد. 

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه کشورمان همچنین خواستار رسیدگی جدی به این مساله و محاکمه عوامل دخیل در این اقدام زشت شد.»

 

در 34 ساله گذشته یعنی از تاریخ ظهور جمهوری اسلامی در ایران ،  رژیم اسلامی  در سفارت گیری در جهان به مقام اول دست یافته است اما این روزها حاضر نیست تا این قهرمانی با دیگران تقسیم نماید.

حکومت ایران در طی 34 سال گذشته هیچگاه از امنیت سفارت خانه های کشورهای خارجی در ایران مراقبت جدی بعمل نیاورده است ،بلکه در گروگان گیری سفارت امریکا که با حمایت های مستقیم رهبر حکومت اسلامی یعنی آیت الله خمینی در 13 آبان 1358 سفارت  امریکا که به تصرف دانشجویان خط امام در آمد ، از همه جوانب پشتیبانی بعمل آورده است!

در 34 سال گذشته چقدر به سفیران و سفارت خانه های دولت های خارجی در ایران بی حرمتی شده است؟

اگر مهاجمان به سفارت جمهوری اسلامی در برلین ،اینک توسط دولت آلمان تحت تعقیب قانونی قرار دارند اما در جمهوری اسلامی از گروگان گیرهای حزب اللهی و بسیجی در ایران همواره با دسته های گل و شیرینی پذیرائی و استقبال بعمل آمده است و همه مهاجمان بعدها به پست ومقامی نیز دست یافته اند!

آخرین سفارت گیری خفت آور نیروهای حکومتی که به تصرف  سفارت انگلستان برمی گردد که مهاجمان همچون یاغیان تهی مغز آنجا را به آتش کشاندند و پلیس تهران فقط مشغول به تماشا و نظاره گر ایستاده بود وهیچ یاری به کارکنان سفارت نرساند!

پس از انقلاب اسلامی سال 57 ،کم کم برای نیروهای سیاسی  در گیر انقلاب روشن گردیده بود که رهبران انقلاب در پیروزی جمهوری اسلامی ،در پشت صحنه با امریکا به توافقاتی رسیده بودند ولذا آنرا دائما به رخ نظام می کشاندند!

 

نظام جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه ضد امپریالیستی در آن برهه تقریبا در برابر نیروهای سیاسی خلاء سلاح شده بود ،لذا برای پاکی خود به تسخیر سفارت امریکا مبادرت ورزید تا مبرا سازش نشان دهد و از این طریق  نیروهای سیاسی چپ را کاملا فریب داد.

پس از گروگان گیری سفارت امریکا ، این خمینی بود که به چهره ضد امریکائی تبدیل شده بود و بقیه می بایستی از وی پیروی می نمودند ،در غیر آن صورت به لیبرال و امریکائی متهم می شدند!

 

پس از تصرف سفارت امریکا در تهران ، دانشجویان خط امام، هر روز سند  تازه ای از اشخاص و نیروهای سیاسی در رابطه با امریکا  به مردم گزارش می دادند اما هیچگاه از مذاکرات مخفیانه  آیت الله بهشتی و ژنرال هایزر  در دوران دولت  دکتر بختیار ، سندی ارائه ندادند؟!

در حالی که شاپور بختیار در دولت 37 روزه خود، بارها  از حضورژنرال هایزر ابراز بی اطلاعی می کرد اما آخوند ها از او در ایران به گرمی پذیرائی می کردند تا اعلامیه بی طرفی ارتش صادر گردد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.