رفتن به محتوای اصلی

سیادت حکومت اسلامی ایران برعراق همچنان ادامه دارد !
13.12.2012 - 19:26

فقط ارگان های سپاه قدس در کشور عراق به فعالیت نمی پردازند ،بلکه ماموریت توسعه طلبانه جمهوری اسلامی  در عراق به بهانه های گوناگون  شدت یافته هست تا زمینه های سیادت بر آن کشور هموار گردد . نظام حاکم برایران در نظر دارد تا در یک موعد تاریخی مناسب ، بخش شیعه نشین عراق را به زیر سلطه ولایت مداری " ولی امر مسلمین جهان خامنه ای " ضمیمه نماید!

همین سیاست را خمینی بارها به مریدان خود وصیت کرده بود تا روزی بخش های شیعه نشین عراق به حکومت اسلامی بپیوندند!

تلاش های کنونی جمهوری اسلامی درراه انضمام بخش شیعه نشین عراق به ایران از عصر صفویه آغاز شده است و در این راه جنگ های متمادی در گرفته است!

کودکان سرمازده در استان های آذربایجان در زمستان طاقت فرسا در زیر چادرهای زلزله زدگان از سرما می لرزند اما همه کمک های حکومت اسلامی شامل  کشور عراق  در شهرهای گرمسیر شیعه نشین می شود!

دانش آموزان ایرانی در کلاس های نا امن در انفجار بخاری در آتش می سوزند اما رژیم اسلامی همچنان برای مردگان تاریخ از ثروت های ملی برای بارگاه آنها از طلا  ضریح می سازد!

نفتی که قرار بود سر سفره بیاید، این دختران معصوم را سوزاند !

 

در حالی که دولت های نهم و دهم با درآمد نفتی 700 میلیارد دلار در هفت سال، رکورد تاریخ اقتصاد ایران را شکستند، نفتی که احمدی نژاد وعده داده بود سر سفره مردم می آید، کلاس درس دختران دانش آموز پیرانشهری را به آتش کشید.

اگر دولت از محل 700 میلیارد دلار درآمد ارزی، تنها یک دلار برای تامین وسایل استاندارد گرمایشی دانش آموزان اختصاص می داد، به ازای 14 میلیون دانش آموز تنها مبلغی حدود 11 میلیون دلار می شد که معادل هزینه یک سال سفر نیویورک دکتر و همراهانش می شد.   http://www.baztab.net/fa/news/19362

در حالی که قبر حضرت محمد بعنوان بنیانگذار دین اسلام در شهر مدینه همسطح با خاک و بسیار ساده هست اما قبور امامان شیعه مانند بت خانه های طلائی فراعنه شده است!

رییس ستادبازسازی عتبات عالیات خبر داد

اجرای بیش از 54 پروژه بازسازی در عتبات/ کمبود اعتبار برای تکمیل پروژه ها

http://www.irna.ir/fa/News/80446100/

ایران بيمارستان فوق‌تخصصي چشم و کلیه در عراق می سازد

روزنامه ایران : معاون مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر از موافقت وزارت بهداشت عراق با ساخت بيمارستان فوق‌تخصصي چشم هلال‌احمر در كربلا خبرداد.

دكتر علي حيدري با بيان اين كه هم اكنون راه اندازي يك بيمارستان فوق تخصصي چشم در كربلا و بيمارستان فوق تخصصي دياليز و كليه در نجف را در دستور كار داريم، افزود: نقشه راه‌اندازي اين بيمارستان از سوي وزارت بهداشت به دولت عراق ارائه شده تا مجوزهاي لازم گرفته شود.

چرا همه سرمایه گذاری های حکومت اسلامی ایران  ،تنها به بخش های شیعه نشین ختم می شود و برای مناطق سنی نشین هیچ کمکی از جانب رژیم اسلامی  ارائه نمی شود؟

رژیم اسلامی با فرستادن زیارت کنندگان به عراق برای خود پایگاه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فراهم می کند تا در در نهایت پیوند شیعیان ایران و عراق را استحکام بخشد!

سرمایه گذاری هنگفت تجار ایرانی در شهرهای شیعه نشین  عراق به مرز انفجار رسیده است تا سیطره حکومت اسلامی در عراق هموار گردد!

در همین رابطه آیا نباید به عقب ماندگی ذهنی و فکری واختلالات روحی بخشی از ایرانیان توجه داشته باشیم.هرساله بخش های متنابهی از ایرانیان در ماههای محرم بازنجیر زنی ،قمه زنی، سینه زنی ،گریه زاری وشیون وزجه مازوخیستی ـ دست به آبروریزی فرهنگی قرون وسطائی می زنند و تمام اعتبار تمدن چند هزارساله تاریخی ایرانیان را در برابر چشم جهانیان به مضحکه ترین شکل آن به نمایش می گذارند که باعث خجالت هر ایرانی خردمند و فرهیخته می شود.همه این عقب ماندگی ها تا کی می تواند ادامه داشته باشد؟
آنگاه ایرانی های خارج کشوردر بحث های کتابی و فرمول های غربی نا آشنا با مردم ایران در مورد جامعه مدنی وسکولار ولائیک به بحث های طولانی و دراز می پردازند که اگر همه این بحث را نزد آن دسته از ایرانیان که یاد شد ببریم آنها خواهند پرسید ، آیا سکولار ولائیک نوعی بستنی فرنگی هست؟ نه فکر کنید که تنها عوام از این عارضه رنج می برد بلکه این مشکل را بخشی از تحصیل کردگان ایرانی داخل و خارج کشور نیز بدوش می کشند؟

طی سالهای اخیر در انفجارات مرگبار عراق بیش از صدها تن از ایرانیان کشته شدنده اند.همه کشته شدگان را ایرانیانی تشکیل می دادند که برای زیارت خفتگان تاریخ یعنی امامان مذهب شیعه که بعضا بدست همسرانشان از پای در آمده بودند ،رهسپار عراق شده بودند.من از این تعجب می کنم ،چرا ایرانی ها علیرغم خطرناک بودند کشور عراق، همچنان به این کشور مسافرت می نمایند تا قبر مردگان تاریخ را زیارت نمایند که در این راه جان خود را از دست می دهند!خامنه ائی به بازماندگان کشته شدگان اینچنین تسلیت گفته است: کشتگان این حادثه، شهیدان زیارت بارگاه حسینی‌اند و پاداش آنان نزد خدای عزیز و رحیم است ! سایت آفتاب

در نوشته ائی دیگر که بی نام ونشان است اینچنین آمده است:چگونه خلافت اسلامی، شهروندان ایرانی را به هدف شلیک و انفجار بدل کرده است ـ  جُنون خلافت اسلامی تحت رهبری آیت الله خامنه ای، دامنگیر قُربانیان جدیدی شُده است. تاکنون زایران ایرانی که به مکانهای مذهبی شیعه در عراق مسافرت می نمایند ، آماج حملات مرگباری قرار گرفته اند که بر بستر نزاع فرقه های گوناگون مذهبی، اهداف سیاسی کارگردانانش را پی می گیرد.
دولت های مترقی جهان همواره به شهروندان خود در مورد مسافرت به کشورهای خطرناک توصیه های لازم را می کند و به آنها اخطار های لازم را می نماید اما رژیم اسلامی حاکم بر ایران ، همواره تلاش می نماید تا زائران بیشتری علیرغم بمب گذاری ها در عراق  به اماکن مذهبی  اعزام نماید ،براستی چرا؟

رژیم اسلامی در پناه کشته شدن ایرانی ها در عراق به پیوند شیعیان دو کشور ایران و عراق می اندیشد تا سلطه خود را در عراق نیز گسترش دهد!
علی خامنه ائی در فردای سرنگونی صدام حسین که طی حمله نظامی امریکا در ماه مارس سال 2003 به وقوع پیوست ـ بسرعت به مردم عراق و بخصوص شیعیان آن کشور، سرنگونی صدام حسین تکریتی را که رژیم اسلامی یک دوره ائی اورا امریکائی و صهیونیستی خطاب می کرد اما بالاخره بدست امریکا سرنگون گردید ـ تبریک فرستاد و بطور غیر مستقیم از زحمات امریکائی ها در سرنگونی صدام سپاسگزاری نمود.

در آن روزها حکومت اسلامی بطور موذیانه ،امریکا را تشویق می کرد تا صدام را برکنار نماید و از طریق لابی های عراقی طرفدار رژیم اسلامی مانند احمد چلبی و مجلس اعلای عراق  به ریاست حکیم و نوری مالکی، اطلاعات کاملا غلط مبنی بر دارا بودن رژیم صدام به تکنو لوژی اتمی و سلاح شیمیائی به امریکا انتقال می دادند تا امریکا را در راه سرنگونی صدام تشویق نمایند تا صدام سنی مذهب بعنوان بزرگترین مانع پیشروی امپراتوری شیعه ایرانی از سر راه حکومت اسلامی ایران برداشته شود.امریکا به نصیحت ها و توصیه های پادشاه عربستان سعودی هیچ توجه ائی نکرد که آنموقع آنها دائما به رهبران امریکا گوشزد می کردند که سرنگونی صدام خدمت بزرگی به رهبران ایران است.

اما امریکا بالاخره فریب جمهوری اسلامی را خورد وصدام را سرنگون نمود ودر همین راستا بزرگترین خدمت تاریخی بدون مزد ومواجب خود را به رهبران اسلامی به انجام رساند و  جمهوری اسلامی  توانست تاعراق را به باتلاقی تبدیل نماید که تاکنون ،امریکا برای نجات خود 1000میلیارد دلار خرج کرده است.پس از آنکه امریکا توانست صدام را براحتی در ظرف 3هفته عملیات نطامی برکنار کند که جمهوری اسلامی در عرض هشت سال نتوانست آنرا به انجام برساند ،بعدها جمهوری اسلامی به امریکا فشار وارد  آورد تا عراق را ترک نماید تا بلا فاصله سپاه پاسداران در کنار نیروهای شیعه عراقی طرفدار حکومت اسلامی به بهانه تامین امنیت عراق وارد آن کشور شوند!خامنه ائی که دیگر خرش از پل گذشته است ،اینک به امریکا نمک شناسی می نماید و میگوید: متهم اصلی در این جنایت و نظائر آن، نیروهای امنیتی و نظامی آمریکایند که به بهانه‌ی مقابله با تروریسم، کشوری اسلامی را ستمگرانه اشغال کرده و ده‌ها هزار انسان را در آن به خاک و خون کشیده و روز بروز ناامنی را در آن افزایش داده‌اند.

شرکت های مسافرتی وابسته به جمهوری اسلامی با تبلیغات بسیار خیرکننده ائی مردم بی خبر ایران را تشویق می کنند تا به عراق مسافرت نمایند تا اماکن مذهبی شیعه را زیارت نمایند و بابت خطرات احتمالی کشور عراق هیچ تذکری به مردم نمی دهند ،چراکه می خواهند رابطه شیعیان ایران و عراق را نزدیک نمایند و اگر روزی بخواهند به بهانه تامین امنیت اماکن مذهبی شیعه عراق وارد بشوند ،دلایل آنرا بمب گذاری های پی درپی در شهرهای مذهبی عراق اعلام نمایند.در همین راستا رژیم اسلامی افکار عمومی مردم ایران را آماده می سازد که ورود نیروهای نظامی سپا ه پاسداران به عراق را کاملا مشروعیت جلوه دهد تا مردم خرافه اندیش از آن اقدام نظامی پشتیبانی نمایند. 
خامنه ائی حق دارد برابر افکار ارتجاعیش ، زیارت از اماکن مردگان خاموش را تبلیغ نماید اما آن دسته از ایرانیان که زخم حکومت مذهبی را چشیده اند ،چرا همچنان بدنبال خرافات و موهمات می دوند و از منویات ارتجاعی رهبران اسلامی تبعیت می کنند.نیروهای سیاسی آزادیخواه در 34ساله گذشته از جان و زندگی خود گذشته اند ومی گذرند تا با روشنگری های مستمرانه مردم را از خرافات مذهبی نجات دهند اما بخشی زیادی از مردم ایران همچنان مانند قرنها پیش بدنبال معجزات از مردگان خاموش تاریخ زیرخاک در شهرهای عراق هستند؟

در هزاره سوم میلادی چگونه یک بیمار ایرانی می تواند به خود اجازه دهد برای درمان سرطان خود باید به شهر کربلا برود؟پس چرا اینهمه بیمارستان ساخته شده است ،اگر یک قبرخاموش می تواند شفابخش باشد؟چرا آنها از خود نمی پرسند ،وقتی آخوند خود بیمار می شوند برای درمان مریضی خود یا به کشور های اروپائی می روند یا از آن کشور ها متخصین ورزیده می آورند؟

چه زمانی یک روحانی ارشد برای شفای بیماری خود به امامزاده ها متوسل شده است اما همان آخوند که همواره مردم را تشویق می نمایند ،برای درمان بیماری خود حتی به قیمت از دست جان خود درسفر به عراق ، همچنان به معجزات اماکن مذهبی شیعه باور داشته باشند؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.