رفتن به محتوای اصلی

خامنه ای ،احمدی نژادازحامیان اصلی دزدان در حکومت اسلامی !
19.12.2012 - 09:48
 
براستی باید به سرنوشت تلخ وعده قسط وعدل اسلامی درایران اسلامی و فلک زده خندید یا اشک ریخت؟
 
 دولت احمدی نژاد در حمایت از دزدان و غارتگران تحت رهبری همچنان به درافشانی می کند!
مردم ایران به سبب جنایات پی در پی رژیم اسلامی به استیصال رسیده اند و رژیم اسلامی در غیاب یک اپوزیسیون فراگیر ، خود سرنوشتش را رقم می زند!
کمدی تاریخ در این هست که در سایه بی لیاقتی حکومت اسلامی اما اپوزیسیون سیاسی ایران نیز به بی تاثیر ترین دوران خود رسیده است وتنها به مسائل و اتفاقات واکنش نشان می دهد!
 
وقتی پس از گذشت 34 سال حکومت به اصلاح عدل و قسط اسلامی ، اخبار تکان دهنده فقر و تنگدستی مردم ایران ـ کشوری که دارای بیشترین ثروت های طبیعی مانند نفت وگاز هست ، به گوش هرانسان  آزاده و عدالت جو می رسد ، وجدان آدمی جریحه  دار می شود!
حکومتی که درسایه انقلاب اسلامی به قدرت رسید و با شعار قسط و عدل اسلامی قرار بود نفت و گاز را مجانی نماید اما اینک به چنان روزگار سیاهی مبتلا شده است که در مطبوعات داخل کشور چنین عناوینی به سر تیتر اول تبدیل می شود :
محجوب: قرار بود آب و برق مجانی باشد، حالا دوبار پول می گیرند!

از نظر حکومت اسلامی  ـ نظام سرمایه داری در امریکا  بسیار فاجعه بار هست اما در ایران اسلامی تاکنون بسیارخوب بوده هست!

اما در مقایسه بین سرمایه داری کشورهای غربی و ایران اسلامی ،لا اقل  کشورهای غربی تاکنون حداقل زندگی را علیرغم نظام سرمایه داری برای شهروندان خود در همه زمینه ها تامین کرده اند اما حکومت اسلامی پس از  34 سال حکومت جابرانه ـ  300 نفر را در کشور صاحب 60 درصد سرمایه های کشور کرده است!

چرا گاهی اوقات کیهان شریعتمداری از گفته های گوهر بار پایوران جمهوری اسلامی که لابد به ضرر حیثیت نظامی هست ـ استفاده نمی جوید تا حقانیت قسط و عدل حکومت اسلامی  را به اثبات برساند؟

کیهان شریعتمداری که در تمام بیست وچهار ساعت شب و روز با چراغ دستی به همه سایت ها و وبلاگ  های شناخته وناشناخته خارج کشور سرکشی می نماید تا از ضعف های اپوزیسیون بهره ببرد تا آنها را سرکوفت نماید تا در این راستا ، مشروعیت نظام را به اثبات برساند اما چرا از اظهارات تلخ پایوران رژیم یاد نمی کند تا ایرانیان خارج کشورنیز از خبرهای اندوه گین کشور با خبر شوند؟

برای مثال گفته های اخیر احمدی نژاد  برای تائید عدل و قسط اسلامی پس از 34 سال برای کیهانیان می توانست تیتر بسیار ثمر بخشی باشد!؟

وی تأکید کرد: 300 نفر در کشور 60 درصد پول‌های کشور را در جیب خود گذاشته و پس نمی‌دهند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910924000177

احمدی نژاد که خود تا کنون ازگزارش واقعی وجود در آمد 600 میلیارد دلاری نفت در کشور طفره می رود اما با چراغ دستی به دنبال ثروت های انباشته شده سرمایه داران اسلامی هست تا برای خود محبوبیت پوپو لیستی فراهم آورد؟

آیا کیهان شریعتمداری از فقر و تنگدستی مردم ایرانباخبر هست؟ آیا تحلیل گران اقتصادی کیهان از تورم 40 در صدی در کشور آگاهیدارند که اینک به داد نارسائی های  کشورهای غربی می پردازند؟ آیا کیهانیان ازکارتن خوابهای ایران نیز گزارشی جمع آوری کرده اند تا  جهانیان نیز از آنمطلع گردند؟
مردم آمريكا: نظام سرمايه داري را نمي خواهيم! کیهان تهرانـ شنبه 16 مهر 1390- شماره 20042
کیهان در ادامه خاطر نشان می کند که : آگاهان سياسي پيش بيني مي كنند كهاعتراض هاي ضدسرمايه داري آمريكا به كشورهاي ديگر نيز كشيده شود.!
آیا کیهان بیت رهبریپیش بینی کرده است که چه زمانی مردم ایران نیزعلیه نظامغارت ،اختلاس و دزدی ،ارتشاء و رانت خواری که مستقیا توسط رژیمولایت فقیه هدایت می شود، قیام خواهند خواهند کرد؟
احمدی‌نژاد: سپاه بخشی از اموال خود را واگذار کند
سپاه پاسداران بعنوان بازوی نظامی  مستضعفان و گردان امام زمانی صدور انقلاب اسلامی به همه جهان  ، اینک به یکی از کارتل های گاز و نفت منطقه تبدیل شده است و هیچ اعتنائی به فقر و تنگدستی بینوایان ایران نمی کند!
بدین خاطر باید به این سئوال تاریخیپاسخ داد که آیا نظام اسلامی وسرمایه داران سودا گر که در حکومت عقب مانده اسلامی به غارت مشغول هستند ،بطورآگاهانه علیه مردم ایران با حاکمان متحدند تا به ثروت اندوزی افسانه ایدست یابند ؟آیا سرمایه داری ایران برای حفظ نظام تلاش می نماید یا علیهرژیم اسلامی فعالیت می کند! بسیاری از سرمایه داران از جریان دور زدن تحریمهای اقتصادی ،سودهای هنگفتی به جیب می زنند و دوام تحریم ها آرزو میکنند.آنها از اقتصاد سالم و آزاد هراس دارند ،مبادا موقعیت خود را از دستبدهند!
احمدي نژاد: دوران تصميم گيري "چند نفر" بجاي "همه" پايان يافته است
خبرگزاريفارس:رئيس جمهور در آيين بهره برداري از پروژه هاي مخابراتي تاكيد كرددوران قرون وسطي كه چند نفر براي همه تصميم بگيرند و بقيه بپذيرند پايانيافته است.
آیا غیر از این هست که نظام ولایت فقیه و بیت رهبری بعنوان تصمیم گیرنده اصلی همه سرنوشت کشورایران هستند!
دلم خیلی برای  کودکان بی پناه ایرانی می سوزد! دلم از هر سو به حال پدر ومادرها و کودکان  دردمند ایرانی می سوزد. وقتی زمستان به  ایران می آید ، دلمبیشر برای مردم محروم روستاها ، زلزله زده هاوغمزده می سوزد!
دلم برای کودکانی که باید در سرما ی طاقت فرسا ،مسافت طولانی را ه بروند تا به مکانی که هیچ شباهتی به مدرسه ندارد برسند تا شاید خواندن و نوشتن فرا گیرند اما نابهنگام بخاری نفتی منفجر می شود  همه شاگردان در آتش می سوزند!

تصاویر تکان دهنده دخترکان سوخته در دبستان پیرانشهر!

http://news.gooya.com/didaniha/archives/2012/12/1…

 
ایکاش سه میلیارد تومانی که توسط محمود خاوری ،در آنموقع معادل 3 میلیارد دلار بالغ می شد در راه مدرسه سازی مدرن با بخاری ها ی دارای ایمنی ساخته می شد تا فرزندان این مرز و بوم در آتش سوزی های که از بخاری های نفتی حادث می شوند دسته دسته نمی سوختند!
پس از اختلاس سه میلیارد دلار محمود خاوری ، رهبر جمهوری اسلامی یعنی سید علی خامنه ای بلافاصله در مورد پیگیری ها  و انتقادها اینگونه واکنش نشان داد!خامنه ای با چنین عکس العملی طبعا با غارت سرمایه های ملی و ادامه آتش سوزی مدارس و فقر مردم ایران موافق هست!

آیت‌الله خامنه‌ای درباره اختلاس بزرگ: رسانه‌ها قضیه را کش ندهند!

محمودرضا خاوری در هفته اول مهر ماه ۱۳۹۰ از مقام مدیریت عاملبانک ملی ایران بخاطر دست داشتن در اختلاس بزرگ استعفا داد و به کانادا فرار کرد. این سفر ناگهانی به کانادا در رابطه با رسواییاختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در ایران که در شهریور ۱۳۹۰ برملا شد، مصادف بوده‌است!
از این دلم خیلی می سوزد که اگر حاکمان بر مردم گرفتار ایران قصابند بههمان اندازه اپوزیسیون های رنگارنگ ومدعی خارج کشور نیز بیشتر به فکر نیازهای سازمانی و حزبی خود در تلاطمند تا گرفتاری های مردم!
اگر جریانات سیاسیاپوزیسیون بیشتر به فکر مردم می بودند نه مناسبات ومنافع حزبی و سازمانی خویش ،تاکنون مردم ایران به آزادی وسعادت رسیدهبودند!
سهمکودکان ایرانی از درآمد چند صد میلیارد دلاری کشور چقدر است؟
کجایند همه آن نیروهای سیاسی که مردم ایران را در انقلاب ارتجاعی واسلامی 1357 به روز سیاه نشاندند و کشور را به مقصد دفاع از مردم ترک کردندودر خارج اطراق گزیده اند ودر شهرهای فرنگ به گشت و گذار سیاسی می پردازند ودرد و رنج مردم را به فراموشی سپرده اند ؟ همه آنهائیکه بعنوان پناهنده سیاسی به خارج کشور آمدند اما شوربختانه تانود درصد آنها به جمهوری اسلامی رفت و آمد دارند و درد وغم مردم را مدتهاست کهفراموش کرده اند.
پس گذشت حدود ۱۰ ماه از فرار خاوری هنوز اطلاعات دقیقی از حامیان وی منتشر نشده است اما به تازگیعزت‌الله یوسفیان‌ملا عضوستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از احتمال فرار خاوری با بلیط دولتی خبر داد. وی از بازگشت دوباره خاوری بهکانادا خبر داد. نماینده مردمآمل در مجلس با این جمله که؛ «دولت‌هایی که با اثر انگشت یک فرد را در هواشناسایی کرده و هواپیمایش را می‌نشانند به خوبی می‌دانند خاوری کجاست» کنایه ای به دستگیریریگی زد و تصریح کرد: افراد زیادی پشت ماجرای خاوری هستند!

کمک چهل میلیون دلاری ایران به لبنان برای ساختن سد!

 
همه کمک های مالی جمهوری اسلامی در زمینه های نظامی و اقتصادی به کشورهای خاورمیانه ،عملا به بلای جان آنها تبدیل شده است ، چرا که آنها را به سپر بلای حکومت ایران تبدیل نموده است و آنان مانند حماس و لبنان دائما در حال وضعیت جنگی بسر می برند!
نپرس کجا میروم
نپرس چه کسیست
نپرس بچه ات بود
نپرس برادرت بود
نپرس خواهرت بود
این همه ی کسم بود
کمک هم نمیخواهم
گودالی برایش میکنم
به خاک میسپارمش
کمک هم نمیخواهم...

از این خیلی دلم برای مردم ایران می سوزد که اگر حکومت اسلامی برازنده مردمایران نیست به همان اندازه اپوزیسیون خارج کشور نیز به عرضگی کامل درتکالیف خود رسیده است!

هر روز 20 کودک آزاری در ایران گزارش می شود

 
 

ازاین خلیی دلم می سوزد که وقتی سه میلیارد دلار مردم محروم ایران به کشور کانادا که دارای بهترین مدرسه  ها با شوفاژهای مدرن نیز می باشد اما رهبر کشور اسلامی از پیگیری آن اختلاس هنگفت خشمگین می شود و فریاد بر می آورد ومی گوید: رسانه‌ها قضیه را کش ندهند.

 

http://www.radiofarda.com/content/f12_khamenei_on…

 
برای مثال اگر بچه یکی از پایوران حکومت اسلامی در یک روستای دور افتاده درس می خواند و روزی خبر دردناک آتش گرفتن بچه اش از طریق انفجار بخاری نفتی را می شنید ، آیا حاضر می شد که قضیه اختلاس بزرگ کش داده  نشود؟
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.