رفتن به محتوای اصلی

آماده سازی لشگرهای احمدی نژاد برای کودتا درانتخابات ریاست جمهوری !
02.01.2013 - 22:57

هرگاه قبلا در جمهوری اسلامی پیش از هرگونه انتخاباتی به تغییرات گسترده در سطح استانداران وفرمانداران مبادرت می شد ، هیاهو راه می افتد که برای تقلب شمارش آرای مرد دارند زمینه  سازی می کنند!

اما این روزها فرمان و مجوز دولت به هر استاندار برای استخدام 4 هزار نفر در آستانه انتخابات صادر شده هست و آب از آب تکان نخورده است ، براستی چرا ؟

"سردار کوثری: سپاه دست احمدی‌نژاد را خیلی جا‌ها گرفت و بیشترین حمایت‌های ممکن را از او انجام داد اما حالا از او بی مهری مشاهده می کنیم !"

احمدی نژاد این روزها در برابر سپاه پاسداران ، در حال ایجاد لشگرها ی مردمی بیشمار هست ،چراکه سپاه دیگر در میان پایگاهی ندارد!

اگر احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری بتواند مهره خود را به قدرت برساند ،مطمئنا  ولی فقیه دست نشانده  تعیین خواهد کرد تا بتوان همه قوه های  قضائیه ، اجرائیه ، مقننه را در اختیار خویش بگیرد!

احمدی نژاد با شعار محو اسرائیل به میدان آمد اما اینک به نابودی نظامی که از او فرمانبرداری نمی کند برخاسته است!

به گزارش خبرنگار بازتاب، استخدام بدون ضابطه 120هزار نفر به معنای استقرار لشگرهای 4هزار نفری در هر استان کشور است که با احتساب دهها هزار نفر در تهران وسازمانهای ویژه می تواند به معنای استقرار لشگرهای انتخاباتی احمدی نژاد باشد.

"این تعداد نیروی عظیم که احتمالا از میان بیکارانی که صلاحیت استخدام طبیعی ندارند انتخاب می شوند خود را مدیون تیم احمدی نژاد دانسته وبدلیل اینکه مطمئن هستند در صورت ناکامی تیم احمدی نژاد در انتخابات دولت بعدی آنها را بدلیل بی ضابطه بودن استخدام اخراج خواهد کرد از دست زدن به هرکاری برای حفظ شغل خود در انتخابات دریغ نخواهند کرد وباید منتظر لشگرهای فدایی احمدی نژاد در سراسر کشور که از این بیکاران تازه استخدام شده تشکیل می شود، بود."

 http://www.iran-emrooz.net/news/index.php/news2/43086/

  واقعیت تلخ تاریخ در ایران کنونی به گفته سعید لیلاز در این نهفته  هست که  احمدی‌نژاد یک «طبقه جدید اجتماعی» خلق کرد ه است و همه ارکان ها را به خدمت خویش خواهند گرفت !

وهمین طبقه جدید اجتماعی در آینده نزدیک به مثابه لشگر احمدی نژاد در همه مسائل اساسی و بخصوص در مورد انتخابات آتی عمل خواهند کرد!

این روزها همه تحلیل های قبلی که جریانات وابسته به حزب توده بنا براطلاعات ک. گ. ب از روسیه اخذ نموده بودند و در واقعه کودتا ی انتخاباتی سال 1388 بکار گرفته شده بود که احمدی نژاد نماینده سپاه هست  نیز به بن بست رسیده هست چرا که بقول کوثری: سپاه از همان هفته اول دولت دهم با احمدی نژاد هم رای نبود

: احمدینژاد جواب خوبی سپاه را با بدی داد |

کوثری: سپاه «موقع حساس تشکیل دولت» به احمدی‌نژاد کمک کرد اما او جواب خوبی را با بدی داد!

 چرا که احمدی نژاد به اموال سپاه چشم طمع نشان داد واز سپاه پاسخ تلخی گرفت! کوثریسپاه اموال راکد برای فروش ندارد

 این همه لشگربرای آماده سازی کودتا انتخاباتی خواهد آمد ،یا به عشق رهبرخواهد آمد؟

براستی لشگرهای انتخاباتی احمدی نژاد قرار است که در آینده نه چندان دور چه کنند؟

 http://melimazhabi.com/?p=11360

این روزها به مصداق واقعیت عینی و نظری در حکومت اسلامی یک کودتا درکودتا بی سر و صدا در حال اتفاق افتادن است که تبعات آن بعدها بیشتر روشن خواهد شد!

مجوز دولت به هر استاندار برای استخدام 4 هزار نفر در آستانه انتخابات!

http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=1780…

با این تفاصیل همچنان تکلیف مصلحی مشخص نشده است ،چرا که وزارت اطلاعات از شکل گیری یک کودتا در جمهوری اسلامی بطور رسمی یا بی خبر هست یا آنرا بی خبری نگاه داشته اند.زور آزمائی بین جناح های گوناگون هنوزادامه دارد!سوگلی خامنه ای یعنی احمدی نژاد به تمرد کردن از وی روی آورده است.اگر مصلحی بعنوان وزیر اطلاعات باقی مانده است اما دستگاه زیربط احمدی نژاد در کارهای وی کارشکنی ها ی بسیار خواهند کرد تا او فرار را بر قرار ترجیح دهد.

"اخطار مرگ به احمدی‌نژاد برای تحویل اسنادی که ربوده  است! در برخی محافل تهران گفته می شود، در روزهای اخیر به احمدی‌نژاد اخطار شده و برای وی زمان تعیین شده تا اسناد و مدارکی که در دوران سرپرستی خود در وزارت اطلاعات، از این وزارتخانه خارج کرده را بازگرداند. این اخطار در گذشته نیز به وی داده شده بود، اما این‌بار برای وی زمان تعیین شده و حتی به وی اطلاع داده‌اند که محل این اسناد که درخارج از ساختمان ریاست جمهوری است اطلاع دارند و در صورت عدم همکاری وی برای تحویل آنها، این محل را خود تخلیه خواهند کرد. و باز گفته می‌شود که برای وی پیغام داده اند: ما نمی‌خواهیم شما چه اکنون و چه پس از دوران ریاست جمهوری در جمع شهدا قرار بگیرید و همکاران و نزدیکان شما که در انتقال اسناد وزارت اطلاعات دست داشته اند به جرم کشتن شما مجازات‌های سنگین بشوند!"

انقلاب اسلامی سال 57 که هر کس را از ظن خویش ،یار خود کرد اما دیری نپائید که بیشتر  آنها را مجبور به استعفاء ، تبعید ، زندان ، اعدام و خانه نشینی وادار نمود!در یک کلام باید گفت که حکومت اسلامی از همان آغاز سیستم افتراء زنی و تسویه حساب ها را پی ریزی نمود و تا به امروز همچنان ادامه دارد و هیچ پایانی برای قابل تصور نیست!

ولی فقیه اینک به اطرافیان احمدی نژاد لقب منحرفین داده است.در نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با هر نیروی سیاسی ابتدا یک صفت منفی مانند منافق ، پیرو اسلام امریکائی ، ضد ولایت فقیه ، فتنه گر ، و منحرف برای آنها ساخته می شود.

این روزها قافیه آنچنان برای سید علی خامنه ای تنگ آمده که مجبور شده هست تا جناح مماشات گر اصلاح طلبان را به یاری خویش فرا خواند!

روزهای سخت جمهوری اسلامی با پدیده سخت جان "احمدی نژادیسم" در انتظار رویا روئی نشسته هست!

"در پی انتشار ناقص سخنان مقام معظم رهبری از سوی خبرگزاری دولت تنها مرجع موثق انتشار اخبار مقام معظم رهبری روابط عمومی دفتر ایشان می‌باشد"

 وقتی سخنرانی ولی امر مسلمین جهان توسط دولت خویش سانسور می شود!

 http://www.aftabnews.ir/vdcdsk0fnyt0x96.2a2y.html

نظرات همان رئیس جمهوری که به دیدگاه های خامنه ای نزدیک تر بود این بلای جان شخص رهبر شده است!آیا سپاه پاسداران در رویاروئی های آینده که عنقریبا در هرم  قدرت وحکومت آغاز خواهد شد ،در کنار ولی فقیه خواهد ماند یا جانب احمدی نژاد را خواهد گرفت؟ یا اینکه در درون سپاه پاسداران نیز انشعاب رخ خواهد داد! کدام انحرافات  شروع شده است که باعث وحشت رهبر گردیده است؟ آیا عدم پیروزی انحراف گرایان منوط به  زنده ماندن خامنه ای است ؟ آیا فقط تا وقتی که مقام رهبری زنده بماند ـ جلوی انحرافات گرفته خواهد شد؟ اما پس از مرگ وی ، منحرفین بر کشور مسلط خواهند شد؟ پس اگر اینگونه باشد ـ آن منحرفین دسیسه گر براحتی نقشه نابودی شخص خامنه ای را طرح ریزی خواهند کرد! 

مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم استان فارس:

تا زمانیکه زنده هستم نخواهم گذاشت حرکت ملت بسوی آرمان‌ها منحرف شود

نگذارید اختلاف و شکاف بوجود آید

http://www.aftabnews.ir/vdcfjtdyxw6d0va.igiw.html  

بلبشودرمدیریت جهانی ماموران امام زمان آغاز یک  ستیز درونی در حاکمیت است.رژیم اسلامی بخاطر ناکامی های اش در همه عرصه های سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی ،زنان،ورزشی در حال فروپاشی هست! در این راستا تنها نظام نابود نخواهد شد بلکه کشور نیز به سوی پرتگاه اضمحلال  رهنمون خواهد شد.
دولت احمدی نژاد از روزی که با کودتای اول ودوم درسایه الطفاتات بیت رهبری  و قدرت بلامنازع ماشین نظامی وفاشیستی سپاه پاسداران در انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم و دهم به مقام مدیریت دولت در ایران دست یافته است،همواره ریاست بر کشور ایران را برای خود کافی نمی داند بلکه بارها خواستار مدیریت جهان نیز شده است!کار سپاه پاسداران غارتگر ثروت های ملی  اینک بجائی رسیده است که پروژه های اقتصادی 100 میلیارد تومانی برای خود بی ارزش می داند ؟ اما همانگونه که از قرائن و شواهد کافی و مستد ل در دولت و مجلس و دیگر حوزه های حکومتی مشاهده می شود ، دولت  احمدی نژاد در درون خود به بحران دچار گشته است وکاملا در باطلاق هرج و مرج گیر کرده است.مصوبات دولت در سفرهای استانی را می توان بطور فله ای با قپان  وزن کرد که هیچ اعتبار اجرائی و بهره برداری ندارد و فقط بر روی کاغذ به مردم ستمدیده وعده های داد شده است .کرکری های هیئت دولت احمدی نژاد دائما از تسخیر فرهنگی و سپس نظامی جهان و مدیریت عنقریب برآن حکایت می کند اما دولت پر مدعا و پرگو احمدی نژاد از اداره دولت خویش بازمانده است .در ایران کنونی از یک دولت نمی توان سخن گفت بلکه از دولت در دولت های بیشمار می توان یاد کرد!برای نمونه بنابرسیاست های ماجرا جویانه و قلدرمنشانه احمدی نژاد با گزنیش ماموران ویژه ریاست جمهوری در اقصا نقاط جهان ،وزارت امورخارجه دیگر به مترصکی بی خاصیت تبدیل شده است!قضایای کودکانه و خارج از کشور داری تغییر وزیر اطلاعات همچنان ادامه دارد و زور آزمائی ها به پایان نرسیده است!

 احمدی‌نژاد همچنان بر موضع خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری می‌کرد" "http://www.aftabnews.ir/vdchmmnzz23ni-d.tft2.html

در مجلس شورای اسلامی نیز یک بلبشو ی بی کران حاکم است.یک روز دولت احمدی نژاد ،مجلسیان را تهدید می کند و روز دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دولت دهم را به باد ناسزا و انتقاد می گیرند!احمدی نژاد تلاش می نماید تا با عزت اسلامی و داشتن تکنو لوژی و سلاح اتمی با امریکا به مذاکره بنشیند اما تاکنون در این راستا هیچ موفقیتی بدست نیاورده است و کشور را در همه عرصه های مختلف به محاصره فلاکت بار کشانده است! زبان تهدید نظامی جهان در دولت احمدی نژاد مانند یک ماشین کوکی عمل می کند ودائما همسایگان و کشورهای غربی را به نابودی تهدید می نمایند.دولتی که قدرت اداره کشور ایران را دیگر ندارد و همه توانائی های خود را فقط در راه سرکوب مردم و آزادی خواهان بکار بسته است،چگونه خواهد توانست حمله نظامی بیگانگان را پاسخ مناسب بدهد!دولت جمهوری اسلامی دیگر مانند مقظع جنگ ایران وعراق بر محور ایمان و خود گذشتگی تکیه نمی نماید چراکه مردم ایران را در کنار خویش ندارد و بلکه به تجهیزات خریداری شده روسی و کره شمالی و ساخته شده خود تکیه می ورزد که در همین راستا باید ازفرماندهان نظامی پرسید ،آیا تکنو لوژی نظامی ایران در برابر امریکا و غرب و اسرائیل قابل قیاس هست؟ رفع همه مشکلات و بد بختی های مردم بی دفاع ایران به ظهور امام زمان واگذار شده است .آیا براستی مهدی امام زمان  در هنگام غیبت یک عرب بود یا یک ایرانی ؟ که دولت احمدی نژاد اینهمه بر ظهور وی  در ایران تاکید می ورزد!"احمدی‌نژاد: در آخرین پیچ تاریخ قرار داریم/ اگر قرار است تغییری ایجاد شود پرچمداریش با ماست

اعتقاد شخصی من است که همه انبیای الهی آرزو داشته‌اند زمان ما را درک کنند"

http://www.aftabnews.ir/vdcexn8zzjh8wni.b9bj.html

 هواداران  رئیس جمهور کودتائی معتقدند که آن چشمانی که طاقت دیدن معجزه قرن یعنی دکتر محمود احمدی نژاد را ندارند باید کور گردند!

از قدیم در نظام تربیتی کودکان گفته و نوشته اند که نباید بچه ها را سرکوفت کرد تا مبادا استعداد های آنها خشک ونابود شود. بیشتر نیروهای سیاسی دلسوز چه در داخل و خارج از همان روزاول انتصاب سوگلی ولی فقیه به کرسی ریاست جمهوری د ر تمام عرصه ها به برنامه ها و شعار های داخلی و خارجی معجزه قرن بقول خانم فاطمه رجبی همسر گرامی محسن الهام که چهار شغل در کابینه احمدی نژاد نسیبش شده است ایراد گرفتند واز همان اول هشدار دادند  که آقای رئیس جمهور برگزیده امت نه ملت در نهایت ایران را در همه زمینه ها به سراشیبی  هدایت خواهد کرد اما طرفداران هاله ائی از نور در پاسخ به همه انتقاد ها و اندرزهای مردم دوستانه ـ با شتابی بی نظیر و تندخویانه وتهدید آمیز پاسخ می دادند که همه انتقاد ها به مقام ریاست جمهوری از روی بخالت و حسادت است. سه سال واندی از آن روزها گذشت و بر تورم اقتصادی،بیکاری،اعتیاد ،فحشاء،کودک آزاری ، افزایش کارتن خواب ها،ورشکستگی کارخانجات ومحاصره وانزوای اقتصادی در پرتو سخنان و رفتار های مشعشع رئیس جمهور ناب ولایت فقیه افزون گرفت تا آنجائیکه وزرای اقتصاد و روسای بانک مرکزی یکی پس از دیگری مجبور به استعفاء شدند. رئیس جمهور ی که خود را معجزه قرن می پندارد، توانسته است همه معدل های بالا را اما از جهات منفی  بدست آورد که  این خود در نظام اسلامی قابل تحسین است!آری تا کنون رسم براین بوده است که افراد سیاسی پرکار وبا استعداد در صدرات قدرت در بهبود بخشیدن همه عرصه های سیاسی ، فرهنگی ،اقتصادی و مملکت داری  کارنامه  و نمرات مثبت و ممتازی برای سعادت و رفاه مردم داشته باشند اما آقای احمدی نژاد در کسب نمرات منفی و به یغما بردن ثروت های ملی و تاراج منابع ملی و نشان ندادن حساب و کتاب های در آمد فروش نفت آنقدر کوشا بوده است که نامبرده را می توان از ردیف آخر در کنار رهبرانی مانند روبرت موگابه در به سیاهی کشاندن روزگار مردم ـ مقام اول اعطاء کرد.همه آنهائی که در آغاز ریاست جمهوری احمدی نژاد به برنامه های معجزه قرن انتقاد داشتند و اورا سرکوفت می کردند تا او دست به ماجراجوئی نزندو تنها ولی فقیه به یاری رئیس جمهوری برگزیده خود می شتافت ،عاقبت به این حقیقت آشکار و انکارناپذیر پی بردند که همیشه استعدادها و نبوغ قرون و اعصار نباید در بهبودی وسعادت مردم کارائی داشته باشند تا نمرات عالی کسب نمایند ،بلکه نابغه هائی نیز در تاریخ وجود داشته اند که در نابودی مردم و یک کشور، شهره آفاق جهان بوده اند که در صفحات تاریخ نمونه های فراوانی را می توان یاد کرد که احمدی نژاد کوتوله نیز جزو یکی از آن مشاهیر ویرانگر تاریخ  است که شوربختانه با زور سرنیزه و ناآگاهی بخش های عقب مانده توده ها سالهاست که نصیب مردم ایران شده است.

 


 

یا کودتا یا روکوتا ه !

 وقتی در حکومت اسلامی از دولت سخن رانده می شود ،هیچگاه نباید از یک دولت مدرن انتظار داشت ،چرا که در ایران کنونی حکومتی به سیاق صدر اسلام به شیوه خلیفه گری و همه امور سیاسی ، اجرائی ،مقننه وقضائی براساس مرید ومراد اداره می شود!

در نظام اسلامی ،حتی به قانون اساسی ناقص و ارتجاعی دستگاه حکومت نیز اعتنائی نمی شود و بیشتر تصمیم گیری ها بطور فراقانونی اتخاذ می گردد.

یکبارخامنه ای با انتخاب کودتائی احمدی نژاد، گفته بود که دولت اسلامی یک دست شده است واز این به بعد همه امور و کارها به سرعت و منظم پیش خواهد رفت .اما قضیه  استعفاو یا برکناری چندساعته وزیر اطلاعات نشان داد که در هرم حکومت اسلامی ـ همان مشکل حل نشدنی دولت در دولتی که مهندس بازرگان همواره از آن ناله کرده بود همچنان حاکم است.

در مذهب شیعه که از تعدد مراجع بیشمار تبعیت می شود ،هر روحانی ممتازی خود را ولی نعمت  مردم می داند و این حق شرعی را به خود می دهد که از قوانین دولت هرچند اسلامی اطاعت نکند وتفسیر وقرائت خود را از حکومت داری در اسلام عنوان نماید که در همین حوزه  کار حکومت به دعواهای جناحی منجر می گردد!

در همینجا نیروهای سکولار به خود حق می دهند که دین را از حکومت جدا نمایند تا کار مملکت داری به جنگ های فرقه ای حیدری و نعمتی کشانده نشود!

حتی تصمیم گیری های قانونی که در صلاحیت مجلس می باشد نیز بطور پنهان و فرقه ای اتخاذ می شود.برای مثال بودجه سال 1990 هنوز به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است و دولت احمدی نژاد که سازمان برنامه و بودجه را منحل کرده است ،حتی به دیوان محاسبات از در آمدهای نفتی حساب پس نمی دهد!

پس از یک دوره هشت ساله ناکارآمدی های که از جانب جناح اصلاح طلبان به ریاست محمد خاتمی و باند پوپولیست های امام زمانی به مدیریت احمدی نژاد در اداره کشور رخ داده است وآنها عملا در همه حوزه ها  بازماندند ،باردیگر جناح محافظه کار سنتی برای کنترل کشورسربر آورده است!

اصلاح طلبان در دوم خرداد سال 76 از آن جهت به قدرت رسیدن که اعتراضات مردمی  و جنبش آزادیخواهی علیه جریان سنتی و محافظه کار  در ایران به اوج خود رسیده بود ودادن وعده های جامعه مدنی به مردم به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده بود.

جنبش دوم خردادی که برای اصلاحات قیام کرده اما به سرعت به ناتوانی خود اقرار نمود و تنها خدمت آنها به عرصه آوردن طبقه نوین آقازاده ها و اقتصاد و بازار آزاد  بود!

فقر و تنگدستی در دوران اصلاحات به زمینه مناسبی تبدیل گردید تا باند احمدی نژاد با بکارگیری شعارها تاکتیک های بناپارتیستی  در داخل و با شعار های ضد اسرائیلی در خارج به اریکه قدرت برسد.

در ایران ،طی 32 سال گذشته ـ قدرت سیاسی به بازی فوتبال شباهت یافته است .

در ماههای اخیرآیت الله مهدوی کنی که قبل از تصرف ریاست مجلس خبرگان رهبری بطور آشکارا  به احمدی‌نژاد گفته بود" ما رابه مثابه ابزار نپندارید"! (آفتاب)

اگر احمدی نژاد می توانست مصباح یزدی را به ریاست مجلس خبرگان رهبری برساند ،مطمئنا اوضاع کنونی اتفاق نمی افتاد!

هاشمی رفسنجانی که همچنان رابطه دیرینه  وحسنه خود را با جناح محافظه کاران سنتی حفظ کرده است ،در انتخابات ریاست مجلس خبرگان با یک عقب نشینی مصلحتی ـ میدان ریاست مجلس خبرگان را به پرچمدار دار جریان سنتی سپرد تا در سنگر آنها بتواند  جناح احمدی نژاد را به عقب نشینی وادار نماید!

وزیر اطلاعات که در نظام اسلامی به چشم و چراغ  حکومت شباهت دارد، می بایستی شخصی کاملا امین برای ولی فقیه باشد تا از آن طریق همه مسائل دولتی و غیر دولتی رازیر نظر داشته باشد.

تعرض احمدی نژاد به حوزه اختیارات رهبری برای تعین وزیر اطلاعات که بیشتردر مسائل اطلاعاتی و امنیتی متمرکز شده است به کودتا شباهت داشت که نهایتا به شکست انجامید.

این روزها که خامنه ای کم کم  خود را همچون آلت دست احمدی نزاد  می پنداشت به یک ضد حمله متوسل شد.  در همین راستا در بازی قدرت ـ یکی باید رئیس و دیگری باید مرئوس باشد.به عبارت دیگر باید گفت که در روزهای آینده  ـ یکی باید پوزه دیگری را به خاک بمالد! تعارفات سیاسی در دوره اخیر اصلا کارساز نبود و جریان احمدی نژاد که مانند موریانه ـ مخ رهبر را خورده  و کم کم به استخوان دستگاه رهبری رسیده بود در جائی می بایستی اخطار جدی می گرفت که برکناری وزیر اطلاعات به بهترین محمل و بهانه ای تبدیل گردید تا خامنه ای نیز ذره ای قد علم کند.

بی‌کفایتی وبی لیاقتی وماجراجوئی احمدی‌نژاد هر چه بیشتر بر دولتمردان و مردم ایران وجهانیان بیشتر وبیشتر به اثبات رسیده است! پاسپورت ایرانی از آخر بعد از افغانستان به مقام دوم رسیده است وبی آبروئی هرچه بیشتر برای جمهوری اسلامی افزوده می‌گردد!

رشد اقتصادی صفر رسیده است و چک های برگشتی به اوج خود رسیده اند.طرح یارانه ها به شکست رسیده است وتورم و گرانی کمر مردم را شکسته است.جناح سنتی و محافظه کار که همواره در اقتصاد و بازار دست بالا را داشته است ـ سالهاست که سایه دولت مداری احمدی نژاد آزرده و بی اعتماد شده است.

دولت احمدی نژاد پس از دست درازی ها فراوان به امور بازاریان که بیشتر در حوزه مالیات ها و کنترل قیمت ها صورت گرفته بود ،در ماههای گذشته به اعتصابات و سرکوب های بیشماری منجر گردید که در نهایت آن را برای کسب قدرت سیاسی متحد ساخته است.

اگر جنبش سبز مردمی که بیشتر در عرصه آزادی ودمکراسی فعال بود اما اینک جبهه اقتصادی یعنی نیاز های امران معاش مردم نیز به یک نیروی عظیم سیاسی و اجتماعی تبدیل شده است که در نهایت باپیوند آنها علیه حکومت اسلامی ـ می توان به بهار آزادی و برقراری عدالت اجتماعی در ایران امیدوار بود!

در دعواهای کنونی هنوز معلوم نیست که جناح اصلاح طلبان که قبلا با جریان محافظه کار و سنتی تصادم هائی داشت برای مبارزه  علیه باند احمدی نژاد به آشتی و ائتلاف دست یابد یانه؟اما در سالهای گذشته ثابت شده است که قدر مسلم برای اصلاح طلبان حفظ نظام مهمتر از درد و اندوه مردم است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.