رفتن به محتوای اصلی

چرا اینچنین با تنفر جامعه فارس و مدنیت فارس را مورد عتاب و خطاب قرار میدهید؟!!!
13.01.2013 - 11:33

یا مردم آذربایجان؟ اگر کتیبه پاسارگاد یا هر اثر تاریخی را جعل میکنند، اینکار جنایت بیشرمانه ایست که در حق علم و تاریخ و مردم آن سرزمین انجام میدهند. حالا اینطرف قضیه هم صادق است. اگر افسانه هایی را بعنوان تاریخ به خورد مردم میدهند و خرافات را در میان مردم رواج میدهند، اینکار هم جنایت بزرگی در حق علم و تاریخ و مردم آن سرزمین است. لطفا روشن کنید که کار شما و کار آن جاعلین یهودی و وابسته چیست؟ 
فرستاده شده توسط خسرو خضری در ی., 01/13/2013 - 10:36
نظر: 
حالا چرا رسوایی مدنیت فارس؟ آقای دکتر آراز سلیمانی، من نمیدانم که شما در چه رشته ای دکترا دارید ولی شما که عنوان دکترا دارید حتما باید بدانید که هر سیتاتی که میآورید باید منبع داشته باشد والا بدون هیچ ارزشی است. شما منبع را ذکر نکرده اید. ثانیا باز هم حتما باید بدانید که در مرود تصویر بخصوص در باستانشناسی و طب و... باید زاویه تصویربرداری مشخص باشد.
مثلا یک پزشک باید بداند که طرف چپ مریض است یا طرف راست. نمیشود که بر اساس یک عکس که معلوم نیست کدام طرف بدن را نشان میدهد، پزشک بردارد و شانسی یک طرفی را عمل کند! در عکسهایی که شما گذاشته اید مشخص نیست که عکسبرداری از کدام ضلع و زاویه است. عکس اولی میتواند از ضلع شمالی باشد و عکس دومی مثلا از ضلع جنوبی. عکسی که منتشر کرده اید متاسفانه کوچکترین ارزش علمی ندارد. حتا با بزرگتر کردن عکس هم میتوان دید که زاویه عکسبرداری متفاوت است. من متاسفانه این کتیبه را ندایده ام ولی با مقایسه عکسها میتوانم به یقین بگویم که که زاویه عکسها باهم یکی نیست. به افرادی که در عکسها نشان داده میشود و حالتهای آنها توجه کنید، دو عکس متفاوتند. حالا فرض بگیریم که فروهر و نوشته های را بعدا اضافه کرده اند، خوب حالت ایستادن افراد را هم بعدا عوض کرده اند؟ مورد دیگر تیتر نوشته شماست. شما با این حکم که این کتیبه دستکاری شده است تیتری عجیب را انتخاب کرده اید: <جعل کتیبه های تاریخی در ایران و رسوایی مدنیت فارس>! حالا فرض بگیریم که حکم غیرعلمی شما درست است و این یهودیان فلان فلان شده و موسسات وابسته (چه شباهت عجیبی دارد با اصطلاحات جمهوری اسلامی!) بودند که این جعلیات را انجام داده اند. خوب این وسط تقصیر مدنیت فارس و جامعه فارس چیست؟ چرا آنها مقصرند؟ اگر حکم شما در مورد جعلی بودن کتیبه درست باشد که مدنیت فارس و جامعه فارس قربانی این جعلیات شده اند. شما چرا اینچنین با تنفر جامعه فارس و مدنیت فارس را مورد عتاب و خطاب قرار میدیهد و به صلابه میکشید؟ بیایید خود شما را در نظر بگیریم. من در جستجوی خودم به عکسی از شما برخوردم که با دست خودتان علامت بزقورد را نشان میدهید. حالا باید از شما پرسید که آیا وقتی شما دکترها و امثال شما افسانه و اسطوره بزرقورد و افسانه های دده قورقود را به عنوان تاریخ آذربایجانیها به خورد مردم آذربایجان میدهید، مقصر شمایید یا مردم آذربایجان؟ اگر کتیبه پاسارگاد یا هر اثر تاریخی را جعل میکنند، اینکار جنایت بیشرمانه ایست که در حق علم و تاریخ و مردم آن سرزمین انجام میدهند. حالا اینطرف قضیه هم صادق است. اگر افسانه هایی را بعنوان تاریخ به خورد مردم میدهند و خرافات را در میان مردم رواج میدهند، اینکار هم جنایت بزرگی در حق علم و تاریخ و مردم آن سرزمین است. لطفا روشن کنید که کار شما و کار آن جاعلین یهودی و وابسته چیست؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
کامنتهای ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.