رفتن به محتوای اصلی

آقای رفسنجانی،دیگر بسیاردیر است !
14.01.2013 - 17:42

باید به آقای رفسنجانی گفت که تلاش برای  نجات نظام ، دیگر بسیار دیر شده است! خون های بسیاری توسط همین نظام که یکی از آن خون ریزان خود هاشمی رفسنجانی بوده است و هیچگاه قابل فراموش نخواهد بود!

هاشمی رفسنجانی تلاش می نماید تا به جانشین نوین جمهوری اسلامی تبدیل گردد! اما برای چنین طرح هائی بسیار دیر است . چراکه کشور به گفته زهرا اشراقی که معتقد است ایران « بخوانید نظام » در "لبه پرتگاه" قرار دارد.

 

 رفسنجانی : اگر جناحها با هم همکاری نکنند ؛ نظام سقوط خواهد کرد!

این روزها همه نیروهای کنار گذاشته حکومتی  پشت سر هاشمی رفسنجانی علیه جریانات مقابل جبهه گرفته اند تا از نابودی خویش جلوگیری نمایند.اما این در حالیست که طرف های مقابل مانند تراکتور همه جا را شخم می زنند تا بذر های خود را بر زمین بپاشند ویک جمهوری اسلامی مورد دلخواه خود بپرورانند!

نامزدهای اصولگرا می گويند –

هاشمی رفسنجانی: مردم با شعار زندگی نمی کنند

 جرس: هاشمی رفسنجانی با انتقاد از سیستم کار و تولید در کشور، گفت: چند سال می توانیم نفت بفروشیم و به مردم پول بدهیم آخرش چه؟ جرس...

  

شرکت در انتخابات به معنای «تاييد رهبری و حکومت» است و مشاور رهبر ايران نيز تاکيد کرده که در اين انتخابات بايد «يکپارچگی و شور لازم برای حمايت از نظام مشاهده شود.»

جلالی کاندیدای رد صلاحیت شده در مصاحبه با روز:

«من در آن جلسه خطاب به آقای هاشمی گفتم شما با عملکردتان چکار کردید که مومنان به انقلاب مردمی 57 و جوانان به دین گریزی و دین ستیزی تبدیل شدند. گفتم که خودمن هم الان یک کافر تمام عیار به انقلاب و آرمان هایی هستم که جنتی مطرح می کنند»

 

به آقای هاشمی گفتم اگر شما باور دارید که آقایان موسوی و کروبی و خاتمی، سران فتنه اصلاح طلبان هستند، من می گویم سه احمد به نام های احمد جنتی، احمد خاتمی و احمد علم الهدی جزو سران فتنه اصولگرایان محسوب می شوند.

 

از آقای هاشمی باید پرسید ، شما خود چه کارنامه ای درخشانی از دوران زمامداری خود می توانید به مردم ایران ارائه بدهید؟

آقای رفسنجانی ،آن دورانی که شما بر سر مصدر بودید چه خدمتی به مردم ایران کردید ؟ که اینک همان مردم باید بدنبال کشف شما بدوند؟

"هاشمی رفسنجانی با ابراز تاسف از وضعیت حاکم بر کشور، اظهار داشت: "امروز، مبارزه ندیده‌ها، مبارز شده‌اند، جبهه‌نرفته‌ها و جنگ‌ندیده‌ها، تحلیل‌گر دوران دفاع مقدس شده‌اند و سرد و گرم نچشیده‌های انقلاب و مبارزه كه تازه به دوران رسیده‌اند، گذشته‌ها را زیر سؤال می‌برند كه امیدواریم روزی اوضاع اصلاح شود." 

 

هاشمی رفسنجانی بعنوان یکی از مهره های اصلی شکل گیری نظام جمهوری اسلامی  که بیش از دو دهه بر نظام و کشور ایران اختیار تام و تمام داشت، این روزها توصیه‌هایی را به فعالان سیاسی کشور بیان می کند که هیچ تاثیری در راه تغییر  وبهبودی نظام سیاسی گام موثر ندارد . روزی نیست که هاشمی رفسنجانی به  عامران نظام گوش‌زد نکرده باشد. سخنانی که سرشار از تناقض، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و آغشته به خودپسندی و تکبر است. هاشمی رفسنجانی که سالها نیز زمام دولت را در نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده داشته ،همچنان از  نظام به عنوان الگو برای کشورهای تازه رهیده از استبداد نام می برد. در حالی که نمی‌گوید الگوی نظام اسلامی چه نتایجی را برای ایران و شهروندانش به همراه داشته است. توسعه اقتصادی، آزادی‌های مدنی و ثبات و امنیت در این سال‌ها کالایی کمیاب است.فساد گسترده اقتصادی، رانت خواری، نا امنی، فرو ریختن بنیان‌های اخلاقی جامعه، فرار نخبگان از کشور تنها بخش کوچکی از نتایج حکومت اسلامی است. آنچه که از پیشرفت و تحولات نیز گفته می‌شود بیش از آنکه نشان و محصول مدیریت نظام باشد، نتیجه تغییرات منتج از گذر زمان است. در مقایسه شرایط سه دهه‌ی گذشته کشورهای هم سطح ایران و شرایط حاضر این کشورها می‌توان به عقب‌ماندگی‌ها پی برد. خسارت‌هایی که بخش عمده مسئو لیت آن متوجه  دوران حکومت مداری  هاشمی رفسنجانی  در نظام جمهوری اسلامی ایران هست. هاشمی رفسنجانی که بر همه‌ی ارکان نظام نفوذ دارد و اعمال نظر و قدرت می‌کند.

رسایی:هاشمی گفت:شاید یک روز نظام ولایت فقیه نداشته باشد

http://www.jebhehnews.com/1016-1301.html!

من معتقدم اگر جایگاه ولی فقیه در این کشور ضربه بخورد دشمن به نظام ضربه خواهد زد.

هاشمی ازعشق و علاقه خود به مقام معظم رهبری سخن گفت و تصریح کرد:من سه خط قرمز روشن دارم.-نظام2- ولایت فقیه3-شخص آیت الله خامنه ای

 

آقای هاشمی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است و امام(ره) درباره ایشان فرمودند ،هاشمی زنده است چون نهضت زنده است و نفرمود نهضت زنده است تا هاشمی زنده است ... از نظر امام (ره) این انقلاب است که همه ما را زنده نگه داشته و حتی ایشان برای خود نیز ...

http://www.rasaee.ir/Titr2.php?ID=582

 

-  هاشمي رفسنجاني با انتقاد از سخنان يزدي:

 بوي توطئه به مشام مي رسد 

http://www.ihrc.ir/fa/Print.aspx?ID=5675

 

در میان همه تناقض‌های که تا کنون  در بخش های مختلف سخنان  رفسنجانی  جلب نظر کرد: «توصیه‌ی مهم پرهیز از اختلافات مذهبی، قومی، نژادی، قبیله‌ئی و مرزی است. تفاوت‌ها را به رسمیت بشناسید و آن را مدیریت کنید. تفاهم میان مذاهب اسلامی کلید نجات است. آن‌ها که آتش تفرقه‌ مذهبی را با تکفیر این و آن دامن می‌زنند، اگر خودشان هم ندانند مزدور و عمله‌ی شیطانند.» در این شرایط میتوان به رفسنجانی گفت: تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. در جایی که قومیت‌های ایرانی سرکوب می‌شوند، نه تنها دیگر ادیان و عقاید که اهل سنت که اکثریت جهان اسلام را تشکیل می‌دهند، سرکوب و تحقیر می‌گردند، چگونه می‌توان سخن از «مدیریت اختلافات» آن گفت. با این توصیفات رفسنجانی، «مزدوران و عمله‌های شیطان» بیشترین نزدیکی و قرابت را با ایشان دارند و اتفاقا مورد حمایت همه جانبه‌ نیز هستند. نسخه‌های درمانگر آقای رفسنجانی  انگار تنها به کار مردم لیبی و مصر و بحرین می‌آید و مردم سوریه و ایران را از آن بهره‌ای نیست. گرچه به هر حال در به روی این پاشنه نخواهد چرخید و باد  حکومت اسلامی ایران را نیز با خودخواهد برد تا به رژیم های سرنگون شده تاریخ بپیوندد

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.