رفتن به محتوای اصلی

ولی فقیه، موریانه نظام
04.02.2013 - 01:52

خامنه ای موجودیت جمهوری اسلامی را سخت به موقعیت، منافع و سرنوشت خود گره زده است. او با ایجاد بزرگترین مافیای تاریخ معاصر، نهادهای سیاسی، نظامی، اقتصادی، دینی را زیر پوشش «بیت رهبری» قرار داده است.
رهبر، نهادها و افراد را تا گماشتگان خود تنزل داده و از آنها بعنوان عاملین اجرائی بهره برداری می کند. تاریخ مصرف هر فرد در نظام تابع کارائی و انطباق پذیری اش با منافع،علائق و سلائق رهبر است.
احمدی نژاد، رفسنجانی، خاتمی، کروبی و ... تا زمانی که در راستای منافع مافیای سیدعلی قرار داشته و دارند، از صدقه سر او از پوشش امنیتی، سیاسی، مالی و ... برخوردار بودند ولی آنجا که با ارکستر رهبری ننواختند، مورد خشم و غضب قرار گرفته و شاخک های مافیا در حوزه های رسانه ای، اداری، قضائی، مالی، دینی ، سیاسی و امنیتی اطلاعاتی آنها را زیر فشار قرار دادند.

پس از مرگ خمینی، دوران رهبری کاریزماتیک در ایران بپایان رسید و خامنه ای که به ناتوانی خمینی شدن خود آگاه بود، برای حفظ موقعیت خود به سازماندهی مافیائی و ایحاد حکومت در سایه رو آورد.
تشکیل حکومت در حکومت، باعث گردید تا نهادهائی که بر اساس قانون اساسی ارتجاعی – اسلامی شکل گرفته بودند، در عمل بی اعتبار و بی خاصیت گردند. نگاهی به موقعیت دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ملاخانه و ... نشان می دهد که همه نهادها و افراد جنبه تزئینی دارند و سرنوشت کشور را «بیت رهبری» تعیین می کند.
درگیری دولت و ملاخانه ریشه در قدرت مطلقه مافیای ولی فقیه دارد که اختاپوس وار بر جان و مال و هستی ایران و ایرانیان چنگ انداخته است و حتی به شرکای حکومتی خود هم رحم نمی کند.
اینروزها اخبار خلافکاری های وابستگان به مافیای غالب در جمهوری اسلامی بکرات در رسانه های رژیم بازتاب یافته است.
چند روز پیش کاهبرداری نهصد میلیارد تومانی بابک زنجانی افشاء شد. بلافاصله چک 70میلیون دلاری از جیب کوچک رئیس سابق بانک مرکزی، طهماسب مظاهری در فرودگاه دوسلدورف لوء رفت. خبر توقیف هواپیمای حامل 1.5 تن طلای ایران در ترکیه همه را شگفت زده کرد. به پشت سر نگاه کنیم، خبر خروج 20كاميون طلا از كشور به ارزش 18ميليارد دلار در سراسر کشور طنین انداخت؛ که حداد عادل پادر میانی کرد و برای تبرئه مافیای خامنه ای (آقا مجتبی) سخن گفت و انرا توطئه  بی بی سی و "فتنه" 88 معرفی کرد. در ارتباط با سرقت سرمایه ملی (شامل 7.5 میلیارد دلار وجه‌ نقد و یک تریلی حامل بیست تن شمش طلا) اعلام شد متعلق به پاسدار «اسماعیل صفاریان نسب» است و هم‌اکنون وکیل او در ترکیه‌، به‌ دنبال آزادسازی این مبلغ هنگفت از خزانه‌ ترکیه‌ است.اسماعیل صفاریان نسب از دوستان سردار میلیاردر صادق محصولی می باشد.
چرا تشدید جنگ میان بالائی ها اجتناب ناپذیر بوده و ولی فقیه رسالت موریانه نظام را دارد؟ و چرا فقر، گرسنگی، بیکاری، تن فروشی در کشورمان بیداد می کند؟ عناصر اصلی شبکه مافیائی غالب در جمهوری اسلامی کیانند که اینگونه ایران و ایرانیت را به تباهی می کشانند؟؟؟
من از مفصل این باب مجملی گفتم
تو خود ز مجمل من رو مفصلی برخوان

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.