رفتن به محتوای اصلی

جانا سخن از زبان "آنها " می‌گویی
16.02.2013 - 20:22

 افاضات مهدی طائب در مورد ترجیح دادن سوریه به خوزستان در یکی‌ دو روز گذشته با واکنشهای منفی‌ بسیاری مواجه شد و این دشمن نادان ناخواسته سبب همگامی و همراهی ایرانیان در روبرویی با اشغالگران بی‌ وطن شد.

در این میان سکوت معنا دار گروهها و شخصیت‌های مدافع حقوق خلق‌ها یا آنطور که خود می‌گویند "ملت های" تحت ستم غیر فارس اعم از کرد، آذری، بلوچ و بخصوص عرب که زادگاه و مأمنشان خوزستان است در برابر این اراجیف جای تامل دارد. گویا جناب طائب حرف دل‌ این حضرات را به زبان آورده و در این یک مورد نمیتوانند با آن مخالفتی داشته باشند.

در ادبیات همه کشورها واژه‌ای هست به نام "اخلاق" که گویا در قاموس این حضرات جایی‌ ندارد و شاگردان ممتاز مکتب ماکیاولی به خوبی‌ آموخته اند که هدف "همیشه" وسیله را توجیه می‌کند و عجیب اینکه بدون اینکه در باره جسارت یک آخوندک به سرزمین آبا و اجدادیمان کلامی‌ بر لب آورند، با کمال بیشرمی بیانیه اعتراضی "رضا پهلوی" به شکر خوردن این آخوند شپشو را "احساسات تند ناسیونالیستی" میخوانند.

خدا را سپاس که دشمنان ما را از میان ابلهان برگزیده است. خوشبختانه این حضرات هنوز در فضای پشت پرده آهنین و با همان ادبیات و طرز فکر زندگی‌ میکنند و گمانشان بر این است که چون خودشان سر در برف دارند و کسی‌ را نمی‌بینند، کسی‌ نیز از اندرون آنها خبری ندارد و رازهای مگویشان را نمیداند. اما زهی خیال باطل.................

شما که قصد فروختن "قورباغه شیخ خزعل" به جای قناری خوش سخن دارید و برای همه آن دوران طلایی را با آب و تاب تعریف می‌کنید و هنوز دست از فریب و نیرنگ برنمیدارید، به نسل امروز بگویید که مستمری پرداختی "دولت فخیمه"به نوادگان "سردار اسعد قاجار" پس از این همه سال بابت چیست؟ چه مقدار از ارقام اهدایی دولتهای کویت، امارات، عربستان و قطر ، توسط کدامیک از پرچمداران مبارزات خلق عرب در کازینو‌ها و روسپی خانه‌های های آلمان و انگلیس هزینه شد؟ بر سر اولین حلقه مبارزان در آلمان چه آمد؟ سرمایه گذاری‌های شخصی‌ که با آن "هدایا" صورت گرفت، در چه حال است؟ تا به حال جرات آزمودن میزان محبوبیت خود را در میان "اعراب خوزستانی" ساکن لندن را داشته اید؟ میدانید از شما با چه الفاظی یاد میشود؟ با همه امکانات و بودجه، تا کنون قادر به رهندازی یک اجتماع ۱۰۰ نفره را داشته اید؟ آیا زمان پایین کشیدن کرکره این دکان نشده؟تا کنون چند انشعاب در تشکیلاتتان به وجود آمده؟ هر تشکیلات مجازی موجود(واقعا) چند عضو دارد؟

می‌بینید؟ حنایتان بیرنگ تر از آن است که میپندارید. پاسخ دادن به هر کدام از این پرسشها به منزله بر باد دادن چادری است که که حجابتان است و به قول خودمان " ستار العیوب". پس شما را به آن چه نمیپرستید و باور ندارید، دست از سر این ملت مظلوم بردارید و بیش از این با مجاهدت‌های خود جان جوانانشان را در معرض نیش مارهای ضحاک نگذارید. به خدای ایران قسم که اعراب ایران بدون شما بسیار زودتر و بهتر راه خود را خواهند یافت و به حقوق از دست رفته‌شان دست خواهند یافت.

 

این را هم بدانید که دشمنان ایران برای رسیدن به هدف شوم تجزیه ایران باید از دریای خونی بگذارند که اولین آن خون من و بسیاری دیگر از اعرابی است که در برابر هر مهاجمی خواهند ایستاد، همانگونه که در طول تاریخ و تا به امروز بارها ایستادند، زیرا که ایستاده مردن آرزوی ماست.

 

چو ایران نباشد تن‌ من مباد

بدین بوم و بر زنده یک تن‌ مباد

 

پاینده ایران، سرفراز خوزستان

 

 

کاظم موافق

 

   

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاظم موافق

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.