رفتن به محتوای اصلی

میکونوس ننگی ابدی بر پیشانی رژیم اسلامی
24.02.2013 - 17:24

ماشین ترور رژیم جمهوری اسلامی از همان آوان پیدایش خونباره اش همواره در کمین مخالفان خود بوده است تا بزنگاه و ازهر طریق ممکن نقشه ی قتل افراد مورد نظر را اجرا کند که بارزترین این اندیشه ی هولناک در دهه ی ۹۰ میلادی اتفاق افتاد ٬ پیک مرگ حکومت بصورت زنجیروار در کشورهای اروپایی جان بسیاری از آزادیخواهان مخالف را گرفت . بعداز وقوع این حوادث دلخراش مردم تنها از طریق رسانه ها از اخبار آن اطلاع یافتند و به ندرت دیده شد کسی به تشریح و انتشار این رسوایی بپردازد . اما در یکی از این ترورهای وحشتناک که در رستوران میکونوس روی داد که در آن تعدادی از اعضای حزب دمکرات کردستان ایران جان باختند یک ایرانی ی انساندوست بنام آقای مظفر رزاقی همت گمارده و  احکام دادگاه آلمان بهمراه اعترافات دستگیر شده گان را بصورت کتابی مستند شامل پنج بخش در۵۴۰ صفحه با کلامی شیوا به تحریر درآورده است تا این تجاوز برای همیشه بر پیشانی ی حکومت ضد بشری باقی بماند . 

آقای رزاقی می گوید : پس آماده شدن کتاب با مشکلات فراوانی روبرو شده است مخصوصن در انتشار که بالاخره کتابفروشی فروغ در کلن آلمان این مهم را بر عهده می گیرند که بعداز انتشار با تهدیدهای عدیده یی نیز مواجه می گردند ایشان بیان داشتند : پس از انتشار، تهدید و مزاحمت ها شروع شد تا جائی که به مدت سه ماه خانه را تخلیه و خانه بدوش شدیم.پسر کوچک از ترس تهدید های تلفنی که خانه را به آتش می کشیم ، ناراحتی اعصاب گرفت...
پس از درخواست کمک از پلیس جنائی محل ، و دادن ماهی ۳۰۰ یورو جهت کنترل تلفن های مزاحم،معلوم شد که از سفارت ایران و الجزایر در برلین هستند که هر دو مصونیت سیاسی دارند و مصون از تعقیب. و نیز تلفن های همگانی چند شهر..
آقای رزاقی نگاشته اند : تاریخ حقوق در کتاب رقم خورده (هانس ــ یواخیم اریگ )و نخستین باری است که قدرت حق بر قدرت دولتی پیروز ( ابوالحسن بنی صدر) . حکم دادگاه عالی برلن پس از سه سال و نیم بررسی طی ی ۲۴۷ جلسه ٬ در دهم آوریل ۱۹۹۷ اعلام گردید . روز بعد روزنامه ی (( زود دویچه سایتونگ )) اهمیت جهانی ی این حکم را یاداور می شود که : حکم میکونوس فقط وارد تاریخ قضایی آلمان نخواهد شد . برای اولین بار یک دادگاه عالی در بررسی ی یک پرونده ی قتل ٬ رهبران در قدرت یک دولت دیگر را روشن و صریح مسئول اصلی جنایت شناخت . 
بهر روی برای اشراف بر کنه این بی آبرویی ی حکومت اسلامی باید کتاب را خواند تا بر لحظه لحظه ی این جنایت اشراف پیدا کرد که از زبان خود عاملان است که به معرفی آمران هم در دادگاه پرداخته اند .
کمال سپاسگزاری از جناب مظفر رزاقی که این کتاب را با مشقات فراوان برای همیهنان آماده کرده اند و همچنین این اجازه را به بنده دادند تا در این مورد چند سطری بنویسم .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.