رفتن به محتوای اصلی

جناب نـوری حـمــزة آخه دروغ هم حدی دارد(در باره تظاهرات بروکسل)
10.03.2013 - 07:59

 جلال

 در تظاهراتی که در بروکسل علیه اعدام های گسترده در خوزستان برپا شده است، بنابر گزارش ها، برخی سخنرانان «بر وحدت ملل غیرفارس در رویارویی با سیاست های لجام گسیخته دولت مرکزی ایران» تاکید کرده اند. این اتحاد علیه چیست؟ می گویند «سیاست های لجام گسیخته ی دولت مرکزی ایران». اما نمی گویند چرا در مبارزه با سیاست های لجام گسیخته ی دولت مرکزی ایران، باید «فارس ها» کنار گذاشته شوند؟ این «اتحاد» همه به جز «فارس» ها فقط وقتی می تواند منطقی و عاقلانه باشد که «فارس»ها همپیمان و همدست حکومت ایران تلقی شوند و اتحاد همه علیه «فارس» ها باشد. قوم گرایان افراطی پوشیده و آشکار همین دروغ را برای خود و دیگران تکرار می کنند. مبارزه با ستم ملی برای آن ها تبدیل شده است به مبارزه با «فارس» و هر چه نشانه ی اتحاد مردم ایران باشد. «اتحاد» علیه «فارس» ها را به هدف مقدم و ثابت خود تبدیل کرده اند، تا از اتحاد مردم ایران برای دموکراسی و عدالت جلوگیری کنند و مبارزه برای دموکراسی در سرتاسر کشور را به مبارزه برای تشکیل دولت دسته و گروه و طایفه ی خود در این و آن گوشه از خاک ایران تبدیل کنند.

 مجبتی

. شما نوشته ای «هزاران اهوازی » اولا از پرچم شرکت کنندگان نشان می دهد که کرد ها ، ترک ها و عرب های کشورهای دیگر در این تظاهرات شرکت کردند بنابرانی شما با عنوان کردن هزاران نفر اهوازی  شرکت  دیگران را منکر شده اید، دروغ دوم شما این است که هزاران نفر می شود چیزی نزدیک به ده هزار نفر ...در حالی که تعداد آنان حداکثر چیزی در حدود سی صد و یا چهار شد نفر باشد.سوم شما در یک سایت فارسی زبان نظرات خود را تبلیغ می کنید و این تظاهرات را علیه فارس ها سازمان داده اید مگرفارس ها علیه اعدام و نقض حقوق بشر فعالیت نمی کنند .مجموعه این ها به انحراف کشاندن مبارزه علیه رزیم اخوندی است انان هم انتظار دارند مردم ایران را با لولو تجزیه طلبی شما  بترسانند.

 فرهاد ایرانی‌

جدا از اینکه چه تعداد از این افراد براستی ایرانی‌ هستند و چه تعداد با حقّه رو شده موسوم به صد دلاری (شیوه ای که سازمان مجاهدین مخترع آن است) گرد آورده شده اند اما نکته جالب

فراخوان سایت‌های عربی‌ و رسانه‌‌های آنها برای شرکت اعراب ساکن اروپا در این میتینگ بود.لینکی‌ که در زیر می‌بینید متعلق به جمعیت اخوان المسلمين سوریه است که نسبت به نوع مشابه آن در مصر دارای تفکرات رادیکال تر و سلفی گرایانه بیشتریست. در این فراخوان از زندانیان عرب ایرانی به عنوان اسیر در دستان نیروهای اشغالگر نام برده شده و در پارگراف دوم آن صراحتا از تمامی‌ اعراب ساکن اروپا درخواست شده برای همدردی با برادران در اهواز اشغالی(اصطلاحی که در مورد فلسطین هم با این عبارت "فلسطین المحتلة "بکار میره)در آن شرکت کنند که هزینه آن شامل حمل و نقل از سرتاسر اروپا و ... هم کاملا واضح است که از چه منبعی تامین میشه .اما نکته جالب بلند کردن پرچم‌های خیالی آذربایجان ج ن و ب‌ ی و دیگر پرچم‌های سرویس‌های بیگانه ساخته است که که دقیقاً نشانگر ارتباط و یکی‌ بودن سرچشمه این گند زار و توطئه بر ضد کشورمانه‌....... http://www.ikhwansyria.com/Portals/Content/?info=…

محمد عيلامي

كامنت فرهاد إيراني كامنت يك طرفدار نظام است. دفاع از نظام سوريه، إظهار اطلاع از چگونگي حضور تظاهركنندگان در اين تظاهرات، فرافكني عليه تظاهركنندگان عرب و انزجار از حضور ملل به خوبي حكايت از گرايش اين شخص دارد. نويسنده اين كامنت مي خواهد تا با هشدار دادن به خوانندگان أنها را از تأثير اين فيلم مصون دارد. معلوم است كه وي از تماشاي اين فيلم به شدت نگران شده است.

حامد ایرانی

دوست گرامی جلال ،مگرفارس ها والیت وروسنفکران فارس،نمیگوینددرایران قوم/ملت/ملیت فارس وجودندارد؟وقتی این باصطلاح روشنفکران ولی درواقع تاریکفکران خودشان وجودقوم/ملت/ملیت (هرچه شما بقیه رابنامیدفارس ها هم همان هستندنه یک کلمه بیشترونه کمتر)خوب نیتجه چنین است .اپوزیسیونی بنام فارس درموردمسائل ملی وجودنداردچون قومگرایان فارس صددرصدبارژیم درسرکوبی ملل غیرفارس هم نظرند.واین هنوزاول کاراست متاسفانه سیاست قومگرایان فارس ایرانرابه تجزیه وفروپاشی وفجایع انسانی حاصله پیش میبرددرواقع الیت وقومگرایان فارس بهمراه رژیم تجزیه طلبان واقعی اند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.