رفتن به محتوای اصلی

دوست گرامی، کیانوش توکلی، آیا

دوست گرامی، کیانوش توکلی، آیا
تبریزی

دوست گرامی، کیانوش توکلی، آیا دچار کمبود سوژه هستید که این پان نامه پان کردی را آن هم با حساب کاربری خودتان در ایران گلوبال می گنجانید؟ این پان نامه پان کردی مانند

همه پان نامه هائی که پیروان پان های رنگارنگ دیگر ناسیونالیستی مانند پان ترک ها و پان آریاها و پان عرب ها می نویسند چرندنامه است!

نویسنده این پان نامه پس از به هم بافتن یک داستان رمانتیک من درآوردی از: (..... حکومتی تجاوزگر که سرزمین کردها را اشغال کرده! .....) سخن می گوید! حکومت تجاوزگر هم که حتما حکومت ترک های اشغالگر یا فارس های اشغالگر است که در کشور جعلی ایران که باید تجزیه شود بر سر کار است و نمی گذارد کشور وجود نداشته ای به نام کردستان بزرگ که جعلی هم نیست برپا شود! بخشی از این کشور وجود نداشته کردستان بزرگ هم که حتما استان اورمیه (استان آذربایجان باختری که نه بلکه استان اورمیه!) است و بخشی دیگر از این کشور هم که حتما استان کرماشان (کرمانشاه که نه بلکه کرماشان!) است که حتما از آن استان ها هم ترک ها و فارس ها و دیگرانی که کرد نیستند یا باید گورشان را گم کنند و یا باید کشته شوند تا کشور کردستان بزرگ یکدست و ناب از کردها پر شود! و حتما هر کردی هم که بخواهد با کسی که کرد نیست زناشوئی کند باید کشته شود تا یکدست بودن کردها پابرجا بماند! (مانند دعا اسود بشیقه!)

در بخشی از این پان نامه نیز آمده است: (..... مقاومت و مبارزه برحق کردها در طول تاریخ افت و خیز داشته اما هیچگاه متوقف نشده و هنوز هم ادامه دارد! .....) پان کردها نه بلکه کردها چون کرد بودن برابر با پان کرد بودن است! پس حتما ترک بودن هم برابر با پان ترک بودن است و عرب بودن هم برابر با پان عرب بودن است و فارس بودن هم برابر با پان فارس بودن است!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، هنگامی که نوشته ای را می خواهید در ایران گلوبال بگنجانید نخست آن نوشته را از آغاز تا پایان موشکافانه بخوانید و سپس در ایران گلوبال بگنجانید تا چنین هرزنامه هائی ناخواسته ایران گلوبال را پر نکنند!

دوستان گرامی، پان ترکیسم، پان فارسیسم، پان کردیسم، پان عربیسم و ..... همگی سر و ته یک کرباس هستند، کدام کرباس؟ کرباسی به نام ناسیونالیسم! و رژیم ولایت فقیه حتی اگر هزار بار نیز نابود شود بدون سوزاندن ریشه پان های رنگارنگ ناسیونالیستی یک روز نیز آب خوش از گلوی مردم ایران پائین نخواهد رفت! (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/69652