رفتن به محتوای اصلی

نابرابری اسلامی
24.03.2013 - 12:37

نابرابری اسلامی،حتا در هنگام اعدام و صیغه...، بین زن و مرد : 

قوانین حکومت اسلامی به کلی‌ زن ستیز بوده،و در بسیاری از موارد غیر انسانی‌ است،اما در این بین، ۲ مورد بسیار فاحش و مضحک می‌باشد و البته در حال اجرا.

بگذارید از اینجا شروع کنم،که اواخر دهه ۷۰ ،در صنایع دفاع افسر وظیفه بودم،در یکی‌ از کلاس‌های اجباری عقیدتی‌،آخوند مربوطه از برابری زن و مرد سخن میگفت، که من با سوالاتم جو خواب آلود کلاس را متشنج کردم،پرسیدم هاج آغا:

-در مثل مناقشه نیست،از خود مایه میگذارم،فرض کنید که من و خواهرم هر دو(مجرد) به هر عنوانی ،طبق قوانین اسلامی ،مرتد و به اعدام محکوم شده ایم، پیرو همین قوانین رایج اسلامی و از نظر علمای شیعه ،باکره مرتد و محکوم،وارد بهشت نمی‌شود ،بنابر این چون در این دنیا به مرگ اسلامی محکوم شده، میبایست برای ورود به جهنم(وعده داده شده قر آن) از حالت باکرگی خارج شود،در این حالت با جبر و زور،همین قانون اسلامی او را وادار به آمیزش جنسی‌،با کسی‌ مینماید که هیچگونه علاقه و میلی‌ در بین نیست، اما این واقعه تلخ ،البته از دید اسلام شیرین، شامل حال من نمی‌شود؟! این نقض کامل حقوق انسانی‌ و مشخصا حق زن است.

-صیغه در اسلام حکومتی(تشیع) به عنوان یک قانون شرعی وضع شده و متداول است، شاید به زعم شما در همین قانون حق زن و مرد رعایت شود که آن خود نیز جای بحث دارد ، اما در مورد دختر و پسر به هیچ عنوان عادلانه نیست،چرا که پسر میتواند از این قانون شرعی اسلامی استفاده نماید بدون اینکه به آبروی اسلامی و زندگی‌ آینده او خدشه وارد شود،اما دختر به هیچ عنوان حق استفاده از این قانون اسلامی را در جهت رفع نیاز جنسی‌ خود ندارد،پس پر واضح است که این قانون زن ستیز یا بهتر بگویم دختر ستیز است.

-از سنگسار که دیگر چیزی نمی‌گویم،چون خود این عمل بیانگر سر حد توحّش و غیر انسانی‌ بودن آن ،و نقض کامل حقوق انسانی‌ است.

این قدر جدی و با حرارت موضوع را مطرح کردم،که آخوند بی‌چاره نه تنها جوابی‌ معقول و قانع کننده‌ای نداشت،بلکه فرصت ماست مالی و توجیه هم نداشت،گفت بعد از کلاس به صورت خصوصی جواب تو را میدهم،چون میبایست در این مورد (فاحش و آشکارا) اطمینان حاصل کند.

البته، جواب بعد از کلاس همان و ،تنزیل درجه و حفاظت ،بازرسی و ...........،بماند.

خلاصه اینکه ،تمامی‌ قوانین اسلامی ،زن ستیز ،کودک ستیز،شاید بتوان به جرات گفت،بشر ستیز می‌باشد،اما علمای اسلامی تشیع و مشخصا حکومت کثیف اسلامی حاکم در ایران، پا را از همین قوانین نیز فراتر گذشته و ،قوانینی به مراتب شنیع تر از این دست(نکات فوق)،اجرا می‌کند.

 

داشتن نان ،عدالت،کرامت انسانی‌،در جامعه انسانی‌، حق همه انسانهاست.

زنده با د آزادی و برابری

سرنگون با د نظام کثیف اسلامی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.