رفتن به محتوای اصلی

۴ آوریل= دفاع از آمینا تیلر،بر ضّد اسلام حکومتی
02.04.2013 - 22:32

حتما تا به حال اسم (آمینا تیلر) دختر شجاع تونسی به گوشتان خورده است، که در حرکتی‌ نمادین با لخت کردن بدن و جسم خود و نشان دادن  عکس آن در صفحه فیس بوک  شخصی‌, اعتراض خود را نسبت به قوانین و احکام ضّد انسانی‌ اسلام نشان داد.

حرکتی که به دنبال آن جامعه نرینه سالار اسلامی تونس  رفلکسی قابل انتظار از خود نشان داده اند و بلافاصله این دختر شجاع را به شلاق و سنگسار محکوم کرده اند.

در دنیای امروزی به جز در حکومت‌های اسلامی به خاطر قوانین نشأت گرفته از همان دین و مذهب متحجر،  این حقیقت به قانونی بر حق تبدیل شده ،که هر انسانی‌ اختیار جسم و تن‌ خود را دارد، و این تابو شکسته شده است و هیچ کسی‌ مالک جسم دیگران نیست.

در واقع آمینا به عنوان عضوی از جامعه زنان اسلامی با این حرکت شجاعانه دنیای اسلام را به چالشی جدید فرا خوانده است،به طوری‌که صدای اسلامیون افراطی از ترس این جنبش فراگیر در آمده است،چرا که زنان میخواهند از زیر یوغ بندگی  نرینه‌های اسلامی خارج شوند و هویت مدفون و پایمال شده و معصومیت از دست رفته خود را باز یابند.

البته قابل به ذکر است که استارت چنین حرکت هایی  با هدف دفاع از حقوق زنان ،از قبل در سایر نقاط دنیا خورده شده بود.

خوشبختانه ایرانیان نیز از این قافله عقب نماندند و حمایت همه جانب خود را با تکرار این مورد و به آتش کشیدن حجاب به رخ جهانیان کشاندند.

بر همه انسان‌های آزاده،علی‌ الخصوص بر کشور هایی که دارای حکومت اسلامی میباشند واجب است که از حرکت آمینا  حمایت کنند و خشم و انزجار خود را نسبت به حکم صادر شده در مورد ایشان به گوش جهانیان برسانند چرا که آمینا نماینده زنان زجر کشیده و زخم خورده ،قوانین اسلامی می‌باشد.

خلاصه اینکه ،روز ۴ آوریل میتوانیم با تجمعات  گسترده و شرکت در آکسیون هایی  با این عنوان، به منظور حمایت از این زن تونسی که جامعه زنان اسلام زده را نمایندگی‌ می‌کند  دفاع کنیم،و زنگ خطر را برای آیت الّله‌ها و مجتهدین به صدا دراوریم.

زن=مرد= جامعه انسانی‌   

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.