رفتن به محتوای اصلی

کاپیتولاسیون اسلامی
06.04.2013 - 01:49

در زمان حکومت دیکتاتوری محمد رضا پهلوی،کاپیتولاسیون از زمان دولت عَلم مطرح، و بعد در دولت منصور اجرا شد.

از زمان ظهور اسلام نوین در ایران غیر اسلامی، توسط خمینی دجال، کاپیتولاسیونی اسلامی آخوندی پا به عرصه ظهور گذشت.

با توجه به شستشوی مغزی مردم و اینکه آخوند‌ها جانشینان امامان دروغین هستند و به گناه آلوده نمیشوند،برای خطاهای مثلا احتمالی‌ خود، دادگاهی فرمایشی به نام ،دادگاه ویژه روحانیت تاسیس کردند،که تحت لوای همین عشرتکده اسلامی ،از هیچ جرم و جنایتی فروگذار نبودند.

رفته رفته با تثبیت شدن حکومت دیکتاتوری اسلامی،جرم و جنایت این مردان مذهبی‌ ابعاد وسیعی پیدا کرد به طوری‌که دیگر قابل کتمان نبود.،از قبیل ،‌قتل و غارت و سوً استفاده‌های نوامیسی.

اما نکته قابل توجه در این است که هر کدام از روحانیون که به این دادگاه به واسطه جرمشان راه پیدا میکردند،نه تنها متهم نشدند،بلکه ترفیع مقام نیز پیدا کردند،حوادث این چنینی در تمامی‌ شهر‌ها حتا در دورترین نقاط ایران اتفاق افتاده است و می‌افتد.

در واقع با اندکی‌ تامل میشود فهمید که ،این دزدان و غارتگران به تعالیم واپس گرایانه مذهبی‌ خود و کتاب مقدّسشان عمل کرده اند،چرا که که در قران آمده که مال و اموال و زن و فرزندان دشمنان جز غنأئم به حساب می‌آید،بدون شک شبیخونی ناجوانمردانه به ایران وارد شده است و همچنان ادامه دارد.

حتا یک مورد یافت نمی‌شود،که آخوندی مرتکب جرمی‌ شده باشد و به سزای عملش رسیده باشد، به هر شکل و نوعی شده شاکی‌ میبایست رضایت دهد و به انتظار همان عدل الهی در دنیای مجازی باشد که وعده اش را از اینان شنیده است.

از این جمله (سلام علیکم و رحمت الله و برکاته) که نقل دهان این ملایان شکم گنده و  لا‌ابالی می‌باشد می‌توان نتیجه گرفت که رحمت ،الله برای این مفتخوران سرزمین ایران بوده،و برکت آن نیز جان و مال و نوامیس مردم می‌باشد.

از سر ریز شدن کاسه این رحمت نیز صرف تقویت و پیشبرد اهداف شوم و ضّد انسانی‌ خود میکنند، که می‌توان به نیروهای تروریستی حزب الله و حماس اشاره کرد،ضمن اینکه باید به کشتار مردم آزادی خواه سوریه نیز اشاره کرد،که از این رحمت اسلامی بی‌نصیب نبوده اند.

امروزه بر کسی‌ پوشیده نیست،که جمهوری اسلامی به جرم و جنایات داخلی‌ قانع نبوده، و با داشتن سپاه قدس تهدیدی جدی برای منطقه و جهان می‌باشد.

خلاصه اینکه مردم انقلاب کردند که عدالت برقرار شود و همه در برابر قانون یکسان باشند،اما ....

باید بپذیریم که اسلام همین هست که میبینیم، چیزی به جز ‌قتل و غارت و،صیغه یا همان دزدی نوامیس در آن یافت نمی‌شود،و چه زیبا این منادیان و جانشینان(علی‌ و حسن و حسین و......) این مورد را به تصویر کشیدند.

این مرده خوران و مدعیان خون شهیدان ,از علی‌ گردن کلفتی‌،از حسن تعدّد زوجین و صیغه،از حسین هم عملیات انتحاری و تروریستی را به ارث برده اند .

زنده با د آزادی و برابری

و داشتن عدالت اجتماعی،در جامعه انسانی‌

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.