رفتن به محتوای اصلی

اندیشه ناصر کرمی سمبل راسیسم آریایی
01.04.2013 - 04:23

 نگاه کرمی «نژادی، تباری، یعنی راسه ای» ست: ورد زبان او واژه ی «تبار» است که بجای نژاد و راسه بکار می برد؛ تا نگاه راسیستی خود را پنهان کند:
«دو نژاد دیگر تُرک و عرب از قرون 12 و 9 میلادی به ایران مهاجرت کرده اند»؛ سه نژاد در ایران : « نژاد ایرانی - نژاد تُرک - نژاد اقلیّت عرب هست.»؛  نژاد و هویّت ما ایرانی است، سرزمین مسکونی ما بنام  نژاد و قوم ما "ایران" ( آنجا که آریایی ها زندگی میکنند، خانهءِ آریایی ها) نامگذاری شده است. 
دید او در این عبارات نسبت به تعلق خود و دیگران جویای «نژاد» است.

همینطور به جای کلمه نژاد واژه «تبار» را هم بکار می برد: «همین امروز به همسایگان مردمان تُرک تبار نگاهی بیندازید و عملأ ببینید که با کدامیک از آنها درگیر نیستند!». 
اینجا بجای ترک نژاد، ترک تبار استعمال میکند. همینطور در این عبارات و جملات: «منافع  تُرک تباری؛فرهنگِ تُرک تباری؛ به سرزمین ما ایران عرب گونه و ترک تباری گونه بتازد؛  خامنه ای تُرک تبار؛ یعنی فلان فرد «ترک نژاد»؛ افرادِ قوم تُرک آذری از جمله حسن شریعتمداری؛ ایران برای شما تُرک تباران؛ یعنی ترک نژادان. 
و غیره که نوشته های او پر است از این دو کلمه «نژاد و تبار».  و پخش و پلا مثل گونی ارزن روی زمین. 

 چرا او* نژاد و تبار جویی میکند؟ چون یک ناسیونالیست آریایی- و یک پان ایرانیست است. که میخواهد اندیشه راسیستی خود را عریان نشان دهد:
«تقویّت و برجسته کردن "پان ایرانیسم" در مقابل این دو قطب از ضرورتهای تاریخی است.» 
«ناسیونالیسم ایرانی در منطقه و خاورمیانه به خطر افتادن جدی سرنوشتِ مردمانِ کُرد تبار ایرانی در کشورهای ترکیّه، عراق، سوریه، و در قفقاز و حتّی در ناحیّهء آذربایجان ایران میباشد
«ناسیونالیسم ایرانی 
از هر زمان دیگر بیدارتر و با شناخت تر در تارو پود جوامع ایرانی در تب و تاب هست» کامنت کرمی
کرمی با نگاه راسیستی، پان ایرانیستی به کجا حرکت میکند:
«بنابراین طرفین باید از اشتباهاتِ گذشته پند آموخته باشند و با ائتلاف و همبستگی توازن قدرت سیاسی را در منطقه و  درخاورمیانه بسود منافع ملّی ایرانی تباری [منظورش آریایی نژاد است] امروز و فردا تنظیم کنند.»
او میخواهد ایران ملک شخصیش باشد و به روش مرحوم هیتلر پان ایرانیسم را احیا کند:
 «در نظام جمهوری اسلامی ستم ... قومی که بوسیلهء شخص علی خامنه ای بر ایرانیان و فرهنگ ایرانی روا میدارد.»
یعنی
 ستم ملی به قوم نژاد آریای او از طرف مثلاً «نژاد ترک»!
«شما آقای شریعتمداری هشدار میدهم، کاری نکنید که ایران برای شما تُرک تباران به جهنمی مبدل شود. شما در سرزمین ایران مهاجر و مهمان هستید»
مثل هیتلر که فقط نژاد ژرمن و آریایی را بومی میدانست و باقی ملتها را مهمان، کرمی هم به راه استادش افتاده است و از حرفهای او تقلید میکند. ولی نمیداند که کارش خیلی کمدی ست. صد رحمت به دن کشیوت. جای این مردم را هم نشان داده است: 
«جدایی مردم تُرک آذری از ایران در 
جغرافیای اولیّهءِ مخصوص بخود» 
یعنی مردم آذربایجان اسباب کشی کنند و بروند. به جای اولیه خودشان و خانه آریایی جناب را تحویل بدهند. 

«مردم تُرک تبار آذربایجان از گذشته تا کنون در جنبشهای دمکراتیک ملّی شرکت فعال نداشته"؛ علی خامنه ای تُرک تبار حکومت و فرد دلخواه مردم تُرک آذری هست».
 «مردمان عرب و تُرک با ایدئولوژی دین اسلام جنگ مشترکی را بر علیه تمدنهای باستانی: ایرانی، یونانی و رُمی آغاز کردند و هنوز هم ادامه دارد.»
او میخواهد مردم آذربایجان را به حکومت حاکم وصل کرده و دیگران را علیه این مردم بشوراند.  و کشتار راه بیندازد. این نگرشها و خیالات تنها از یک گرایش راسیستی ممکن است. او راسیسم و ناسیونالیسم آریایی را در برابر ناسیونالیسم ملی افراطی  علم کرده و از آن دفاع میکند به جای اینکه ناقد هر دو باشد. و نگاه خود را از راسه و نژاد و تبارجویی پاک کند. آدم به عقب ماندگی این قلمزنان قئ اش میگیرد. او تنها نیست نمونه ای از یک قشر است. اینان پسمانده های سومکا هستند و درآرزوی کشورگشایی هیتلرگونه میسوزند. براستی این قشر از قلمزنان، آخرین کمدینهای تاریخ روشنفکری ایران هستند.

با مخالفین راسیسم
هرچیزی که راسیستی ست رسوایش کنید. هر چیزی که ضد انسانی ست رسوایش کنید. نوشته های راسیستهای آریایی پیش از آنکه عدم انتشار بخورند باید رسوا شوند. 
چشم کرمی در هر سطری که مینویسد تنها «راسه» می بیند و اسم آنرا هم گذاشته «تبار». «عقل راسیونال »او تنها به راسه و تبار قد میدهد نه به چیز دیگر. جهان روحی او بدنبال ژنوساید است. و مدام در نوشته هایش تکرار میکند. اندیشه او سمبل راسیسم آریایی ست. هر چند جرأت اعتراف به آن را ندارد. و راسه گرایی خود را زیر «عقل راسیونال» پنهان میکند. او راسه و تبارگراست. که نمیتواند درک کند ایران به همه ساکنان آن تعلق دارد .و مدام دیگران را با ژنوساید - بیرون راندن ملیونها انسان- با جهنم نمودن ایران برای آنها- تهدید میکند. از یک راسه و تبارگرا بیش از این انتظاری نباید داشت.

----------
* من از این واژه استفاده نمیکنم ولی از آنجایی که کرمی در مقاله خود در مورد دیگری بکار برده استفاده کرده ام و منظور از آن افشای چهره ضد انسانی راسیسم است در هر لباسی. در این نوشته به جای "ایشان" از ضمیر او که درست تر است استفاده کرده ام . آنان که به القاب و اصطلاحات فئوالی چسبیده اند بهتر است آنهارا برای خود نگهدارند. در مورد نگاه تبارگرایی کرمی و ته مانده های فاشیسم سومکایی علاقمندان میتوانند به این مقالات از آ.ائلیار مراجعه کنند:

1-بینش راسیستی تبارگرایی
 http://www.iranglobal.info/node/13980
2- 
تبلیغ سیاست جنگ داخلی بین ستمکشان توسط ناصر کرمی در خدمت حکومت حاکم
 http://www.iranglobal.info/node/7947
3- ته مانده های فاشیسم سومکایی به مسایل ایران پاسخ میدهند
 http://www.iranglobal.info/node/17138

 

منابع نوشته های کرمی:
-جدایی مردم تُرک تبار آذربایجان از ایران، راه حلّی منطقی و پایدار
 -گونه هایِ ساختار سیستم فدرال (فدرالیسم)
-حسن شریعتمداری ، برنامهء سامان یابی اقوام، فروپاشی ایران و جنگِ قومی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!