رفتن به محتوای اصلی

مقایسه ای میان رفسنجانی و رهبر کره شمالی!
08.04.2013 - 14:39

 انفجار بمب اتمی در هر گوشه جهان به فاجعه انسانی منتهی می گردد!کشورهائی چون پاکستان و کره شمالی وشاید درآینده ای نه چندان دور جمهوری اسلامی ـ با در اختیار داشتن سلاح اتمی ،کل جهان و بشریت را تهدید می کنند!

برای مثال جمهوری اسلامی پس از شکست های متوالی مذاکرات اتمی با کشورهای گروه 1+5  اینک به تهدید جهان برخاسته است!

"به گفته علاءالدین بروجردی در صورت تشدید اقدامات غرب، دلیلی ندارد که ایران به عضویتش در پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی ادامه دهد. وی دلیل شکست مذاکرات اخیر اتمی را عدم تناسب میان خواسته‌ها و امتیازهای غرب خواند."

سخنان حکیمانه دبیرکل سازمان ملل را که اخیرا گفته است: سلاح اتمی اسباب‌بازی نیست را باید جدی گرفت!

وی در جای دیگر گفته است تهدید هسته‌ای اسباب بازی نیست !

«بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد از کره شمالی خواست رویکرد خود را تغییر دهد و هشدار داد که این کشور در موضع‌گیری‌هایش «زیاده از حد تند رفته‌است.»

 

بی مسئولیتی در قبال جهان فقط به رهبر ماجرا جوی کره شمالی ختم نمی گردد که این روزها جهان را با بکارگیری سلاح اتمی تهدید می نماید، بلکه هاشمی رفسنجانی بعنوان رئیس جمهو کشور ایران نیز یکبار برای نابودی کشور اسرائیل بهره گیری از سلاح اتمی را پیشنهاد کرده بود!

یکبار هاشمی رفسنجانی در گردهمایی نمازجمعه تهران چنین اعلام کرد:

" یک بمب اتمی کافی است که تمامی اسرائیل را کاملا منهدم کند. اما همان بمب در دنیای اسلام فقط موجب خرابی خواهد شد."

آنموقعی که رژیم فریبکار و قداره بند سلاح اتمی داشته باشد دیگر به هیچکس در هیچ عرصه ائی حساب پس نخواهد و پاسخ هرگونه فشار بین المللی را با به رخ کشیدن سلاح اتمی پاسخ خواهدداد!همانگونه که هم اکنون زیردریائی و موشک و قایق های تندرو عقب افتاده خود را به رخ جهانیان می کشد که چگونه حاضر است خلیج فارس و منطقه را به آتش بکشد وای به روزی که این رژیم صاحب بمب اتم هم بشود!مطمئنا حمله هوائی تنها به مراکز اتمی حکومت اسلامی نه مردم ایران که مخالف آخوندها هستند بکار گرفته خواهد شد ،پس دیگر جای شکوه وگلایه ائی برای اپوزیسیون برانداز باقی نمی ماند

"سر تیپ مسعود جزایری معاون فرماندهی ستاد ارتش ایران در مصاحبه با سایت خبری" دبکا فایل" روز جمعه 5-4-2013 اعلام کرد :" ما با کره شمالی در مقابل آمریکا ایستاده و از آن دفاع می کنیم."
وی افزود: " ما پوزه آمریکا را به خاک خواهیم مالید."

.اگر اپوزیسیون سرنگونی طلب هوشیار باشد ،باید میان مرد م با تبلیغ وترویج نشان دهد که ضد یت جهان آزاد تنها با رژیم خونخوار اسلامی است نه مردم ایران!که در آن صورت باید شیوه های مبارزه برای سرنگونی رژیم اسلامی آموزش داده شود نه اینکه مردم را به زیر پرچم میهن پرستی دروغین آخوند ها فرستاده شوند!

تا کنون رژیم اسلامی با خرید فرصت های طلائی برای بدست آوردن سلاح اتمی به پیشرفت هائی دست پیدا کرده است. در سایه عدم قاطعیت غرب و مهارت های فریبکارانه کارگزاران رژیم اسلامی در چانه زنی های مستمر خود در مذاکره با نمایندگان غرب ، رژیم اسلامی گام های بلندی برداشته است که باید هرچه سریع تر با افشا گریهای روشنگرانه برای غربی ها ـ باید جلوی پیشرفت رژیم اسلامی در راه بدست آوردن سلاح گرفته شود! برای مثال خانم مرکل صدراعظم آلمان در پارلمان اسرائیل حضور می یابد وازواقعه هوکاست ابراز شرمساری وپشیمانی می کند که بدست آلمانی ها صورت گرفته و اگر هم اکنون هلوکاست بد ست رژیم اسلامی به زیر سئوال می رود با ملت اسرائیل اعلام همدردی و همبستگی کرده وعلیه رژیم اسلامی موضع سرسختانه می گیرد اما از طرف دیگر حاضر است بارژیم اسلامی دست به قرارداد پرمنفعت بزند! همه اینها در دورانی صورت می گیرد که جهانیان باید بطور یکپارچه آنسوی دیوانگی رژیم حاکم بر ایران را سد کنند تا از وقوع فجایع بزرگتر جلوگیری بعمل بیاید!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.