رفتن به محتوای اصلی

پیشروی لکوموتیو افشاگری احمدی نژاد
29.04.2013 - 00:00

پیشروی لکوموتیو افشاگری احمدی نژاد و جنگ بر سر خارج کردن قوه مجریه (دولت) از زیر سلطه دیکتاتور!

رقابت انتخاباتی در مدار نیروهای وابسته به حکومت اسلامی اوج گرفته است و مردم با آگاهی به ماهیت ضد مردمی، ضدملی و ایرانی ستیزانه  رژیم  اسلامی، خود را در درگیری های جناح های حکومتی سهیم نمی دانند.

جنگ تقسیم قدرت و ثروت میان مافیاهای روحانیت شیعه و دستگاههای و نهادهای وابسته تنها در دایره حکومتگران جریان دارد و بدلیل فقدان پایه اجتماعی، در اشکال کودتاگرانه تجلی می یابد. در میان جناح های حکومتی  جریانی تکوین یافته است که با دیکتاتوری  ولی فقیه علیه خودی های نظام مخالفت دارد. در میان دست اندرکاران جمهوری اسلامی پس از منتظری، احمدی نژاد توانست تا سطح بز اخوش خود را تنزل ندهد و از موضع پوپولیستی ارتجاعی اسلامی،  مقاومت در برابر سلطه خامنه ای بر قوه مجریه (دولت) را سازمان می دهد.

دیکتاتوری عنان گسیخته مافیای خامنه ای نمی تواند هیچ نهادی را خارج از نظارت و سلطه  مستقیم خود تحمل کند و از همینرو تمامی دستگاههای تبلیغاتی جمهوری اسلامی علیه افسارگسیختگی احمدی نژاد به حالت آماده باش درآمده اند تا او را بعنوان رئیس جمهور شورشی و در آینده ساختارشکن معرفی کنند.

واقعیت اینست که گرایشاتی در مافیاها و باندهای حکومتی  به چنان بلوغی رسیده اند که  دیگر زیر بار یکه تازی های "رهبر" نمیروند. و از آنجا که مکانیزمهای عادلانه برای تقسیم قدرت، ثروت و سرمایه چپاول شده ملت  میان "خودی های نظام" وجود ندارد، جنگ ها، درگیری ها و خرده کودتاها اجتناب ناپذیر بوده و همزاد سیستم الیگارشی روحانیت است.

اکنون جنگ  بر سر خارج کردن  قوه مجریه (دولت) از زیر سلطه دیکتاتور حدت یافته است و پیشروی لکوموتیو افشاگری  احمدی نژاد استان به استان عبور می کند و هر روز گوشه ای از فساد رژیم اسلامی فاش می شود.

به نظر می رسد که بزودی افشاگری های احمدی نژاد، زنگ در "بیت" رهبر را هم خواهند زد. خبر نوار مکالمات احمدی نژاد با مسئولین نظام، زنگ خطر برای آمران و عاملان تقلب انتصاباتی 1388 است.

به گزارش سایت بازتاب:

"محمود احمدی‌نژاد نواری در اختیار دارد که ثابت می‌کند رای واقعی وی در انتخابات سال ۸۸ حدود ۱۶ میلیون نفر بوده و نظام ۸ میلیون رای به نفع وی تقلب کرده است."
این سایت روز شنبه (هفتم اردیبهشت) نوشته احمدی‌نژاد در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی٬ این نوار را که مربوط به مکالمات وی با برخی مقام‌های نظام در بامداد ۲۳ خرداد سال ۸۸ است٬ منتشر خواهد کرد.
«بازتاب امروز» افزوده در این مکالمات «از طرف برخی مسئولان به احمدی‌نژاد گزارش داده می‌شود که رای واقعی وی در انتخباات سال ۸۸ حدود ۱۶میلیون است.»

 تشبیه احمدی نژاد به "راننده تریلی حالی به حالی" توسط  محمدرضا باهنر در یاسوج  و اعتراف به این که: " واقعیتی است که من از بگم بگم های احمدی نژاد می ترسم همانطوری که باید از تریلی که راننده اش حالی به حالی است باید ترسید و از جلوی آن فرار کرد."

 "به گزارش ایلنا از یاسوج، اجازه انتشار سایر مطالب این نشست به رسانه ها داده نشده است."

احمدی نژاد در سلسله افشاگری های خود در اصفهان گفت:

"یکی از آقایان که خیلی به دولت بد و بیراه می گوید و هر روز به دولت تهمت می زند، یک دوره فرصت گیرش آمد و همان دوره استفاده کرد و 10 - 11 میلیارد بُرد. چهار - پنج سال است که دنبالش هستیم که آن را برگرداند، اما انگار نه انگار. 25 - 26 میلیارد به رفیقش داده و او هم به دنبال کاسبی رفته است. زد و بند برای یک عده امروز عادی شده است. یک آقای دیگری هم که نسبت به دولت خیلی تند است، یک بار پیش من آمد و بحث کرد که انقلاب باید حفاظت شود و لذا نیاز به حزب دارد. این احزاب باید رقابت کنند تا انقلاب حفظ شود. من پرسیدم که چگونه؛ او جواب داد که دو جناح داریم که برای فعالیت نیاز به پول و هزینه دارند. من پرسیدم خب چه کار کنیم و او جواب داد دو شرکت نفتی را به آنها بدهید و از آنان پول نگیرید تا انقلاب را حفظ کنیم. به او گفتم همین را بنویس و به من بده، او نوشت و من الان نامه را در خانه دارم (خنده حاضران). من گفتم قرار بود ما از خودمان برای انقلاب مایه بگذاریم نه اینکه...

لکوموتیو افشاگریهای احمدی نژاد به پیش میرود و تا کنون مافیای رهبر نتوانسته است او را حتی با تهدید مهار کند. به نظر میرسد حکومت اسلامی هفته های پر تنشی را در پیش دارد و ملت ایران با سکوت معنادار، در انتظار بستر  مناسب برای رهائی از زیر سلطه و جباریت سیاسی تاریخی اسلامگرایان بر ایران اند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.