رفتن به محتوای اصلی

اکثریت: سپاه را به سلاح اتمی مجهز کنید!
03.02.2023 - 15:22

 

  یادتان می آید «سپاه پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کنید»؟  در این سالها به عنوان یک کنشگر سیاسی منصف این شعار را گذاشتم به پای ساده لوحی و جوانی و کم تجربگی چریک های فدایی خلق در اوایل انقلاب. امروز اما «کار آنلاین» ارگان سازمان فداییان خلق (اکثریت) را که مطالعه می کنید از اتخاذ مواضع این سازمان به حیرت می افتید! متوجه میشوید که ساده لوح شما بودید که خیال کردید که این سازمان بی تجربگی کرده بوده. متوجه میشوید که این سازمان از آغاز تا به امروز همچنان مرغش یک پا دارد! همچنان آرمانهای قبل از انقلابش پس از خمینی به پای خامنه ای و سگهای هارش در سپاه قربانی میشود. سازمان اکثریت  آنچنان برای سپاه پستان به تنور میچسباند که بدنه سپاه چنین نمی کند و ندیدم که اصلاح طلبان داخل کشور چنین مواضعی بگیرند! تنها اتاق فکر سپاه و سرداران منجمد آن مواضعی را میگیرند که سازمان رسوای اکثریت!

  سازمان اکثریت امروز به بلندگوی اتاق فکر سپاه تبدیل شده. بیانیه هایش را گویی «نجاح محمدعلی» تحلیلگر مزدور جمهوری اسلامی یا دکتر حسن عباسی رهبر بسیجیان بیت مینویسد. بیانیه هایشان چیزی در حد حرفهای این پسره امید دانا شده! اینا به کجا دارن میرن؟ 

حرفهای امروز سازمان فداییان اکثریت چیزی نیست مگر به روز شده آن که شعار سابق سپاه را به سلاح سنگین مجهز کنید! آن شعار را تبدیل کرده به «سپاه پاسداران را به سلاح اتمی مجهز کنید!». منتها سرنا را از سر گشادش میزند. سازمان اکثریت در بیانیه اش در محکوم کردن حملات به مراکز تولید موشک و سلاح هسته ای سپاه  در واقع چیزی بجز این نمیگوید که : سپاه پاسداران را آزاد بگذارید تا سلاح اتمی تولید کند!». و البته این که فردا چگونه از این سلاح استفاده خواهد شد را دیگر این سازمان مسئول نیست! لابد آن زمان هم مثل امروز به التماس و درخواست میافتد و نصیحت میکند.  این که در این مملکت حسینقلی خانی که معلوم نیست اختیار دست کیست و کدام پاسدار روانپریش اختیار کلاهک تولید شده را فردا روز در دست دارد دیگر مشکل سازمان فدایی نیست. اصلا به اینطرف قضیه فکر نمی کند که تولید بمب هسته ای در جمهوری اسلامی پیامی به جهانیان است که عسس بیا مرا بگیر! اگر فردا این سلاح سر از نوار غزه و کنار گوش اسرائیل در بیاورد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ طبیعی است که 44 سال مرگ بر اسرائیل بگویید و اسرائیل محل سگ به شما نگذارد و جواب شعارها بلاهت آمیزتان را ندهد اما حواسش هست که موجودیت او را تهدید نکنید! البته که هراس دارد از این که در این مملکت حسینقلی خانی بمب اتمی تولید شود! 

پاکستانی ها اسلام گرایان تندرویی هستند. در مسلمانی شان جدی هستند و مثل ما ایرانی ها به قول حزب الهی ها شل حجاب و شل مذهب نیستند که ما ظهر عاشورا علم حضرت عباس میگردانیم و شب به عرق خوری می نشینیم. در پاکستان حتا در میان ارتش اصلا ایدئولوژی و نگاه همبستگی ملی نگاهی اسلامی در عمل است و وسیله ای است که با توسل به مسمانی شان بخواهند در مقابل هندوستان از خود دفاع کنند. بمب اتمی شان را هم در همین راستا تولید کرده اند. اگر اسلام خطری برای اسرائیل بود چرا در این سالها نه آمریکا و نه اسرائیل از گل نازک تر به پاکستان نگفته اند که هیچ روابط بسیار عادی دارند! 

 سوال مهمی که بسیاری تابو دارند که به آن پاسخ دهند این است: آیا حمله اسرائیل به مراکز اتمی سپاه و ربودن چند وانت اسناد و مدارک و غیره و کشتن محسن فخری زاده و حملات اخیر در اصفهان تجاوز به خاک ایران و حریم ملی است؟

پاسخ عریان و بدون تابو: البته که هست!

سوال: آیا من به عنوان یک ایرانی عاشق میهن و تمامیت ارضی باید به این کنش اسرائیل اعتراض کنم؟

پاسخ: البته  که خیر!

من هیچ تابویی در این مورد ندارم و کسی مثل من را نمیتوانید در گوشه ای با توسل به مسائل ملی و میهنی گیر بیاندازید. من مثل شماها احمق و شعار زده نیستم و بسیار از شماها میهن پرست تر و ناسیونالیست هم هستم که شماها نبوده و نیستید اما میدانم چگونه منافع ملی را حفظ کنم که شما شعار زدگان شعورتان نمیرسد!  من نه تنها به حملات اسرائیل به مراکز سپاه اعتراضی ندارم بلکه اگر اطلاعاتی در اختیار داشته باشم در اختیار موساد قرار خواهم داد تا بازهم بیشتر سپاه پاسدران، این گروه تروریست ضد ایران و ایرانی و ضد منافع ملی ایران را نابود کند و یا جلوی تولید بمب اتم سپاه را بگیرد!

سوال: آیا این موضع من خیانت به ایران و مردم ایران و منافع ملی نیست؟

پاسخ عریان و خالی از هرگونه تابو : نخیر که نیست! این موضع من خدمت به ایران و تمامیت ارضی و منافع ملی ماست به دو دلیل:

1- سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی اول دشمن ملت ایران است و با هرچه بوی ایرانیت و انسانیت بدهد دشمنی دارد و نوکر بیگانگان در منطقه است پس دشمن ملت ایران است.  دشمن دشمن من - اسرائیل-  چون با سپاه دشمن است پس دوست من است و هرآنچه که در راه زدن و تضعیف سپاه میکند خدمت به من ایرانی است و آنرا تایید می کنم! تضعیف سپاه یعنی تضعیف نیروی سرکوب ملت ایران! 

2-  چنانچه سپاه به بمب اتمی دست یابد اسرائیل شدیدا احساس خطر خواهد کرد و مثل گربه ای که گوشه ای گیر افتاده باشد هرچه از دستش برآید خواهد کرد. حال یا  از کلاهک هسته ای سپاه که مستقیما از ایران شلیک شود احساس خطر می کند و یا یک کلاهک کوچک بر سر یک موشک دست ساز در نوار غزه که بر فراز تلاویو منفجر شود احساس خطر خواهد کرد یا خیلی راحت ترس دارد که کلاهک در صندوق خربزه در یک میوه فروشی در تلاویو جای بگیرد. 

 سلاح اتمی در کشورهایی که تابحال این سلاح را تولید کرده اند از جمله کره شمالی یک سلاح باز دارنده است. یعنی کشور دارنده سلاح اتمی آنرا برای جلوگیری از یک حمله وسیع بکار میگیرد نه این که در قدم اول اقدام به شلیک آن بکند چرا که طرف مقابل را به واکنش وا میدارد و کلید نابودی اتمی خودش را هم میزند. لذا داشتن سلاحی چنین مخرب، مسئولیت و شعوری در همین حد را نیز الزامی می کند که از شلیک نالازم موشک اتمی در کشورها جلوگیری کند که این میزان از شعور در گوسفندان اتاق فکر سپاه یافت نمیشود.   خوب توجه بفرمایید: سپاه پاسداران «شعور» شعور.. و شعور داشتن سلاح اتمی را ندارد و این سلاح هر آن بر علیه هر کشوری که عقل ناقص سران سپاه تشخیص دهند بکار خواهد رفت.  کسی هست که تضمین کند که سپاه چنین کاری را نخواهد کرد؟ شما میتوانید تضمین دهید که پاکستان یا روسیه یا کره شمالی چنین نخواهند کرد. اما کسی هست واقعا که جرات داشته باشد تضمین کند که چنانچه سلاح اتمی در دست سپاه باشد به همان اندازه دستکم پاکستان کنترل بر این سلاح وحشتناک خواهد بود؟  بودن سلاح اتمی در دست سپاه یک خطر بزرگ برای ایران است و در دوران قبل از تولید بمب  سیاست عسس بیا مرا بگیر است! لذا حتما اسرائیل و آمریکا برای پیشگیری از فاجعه دست بکار خواهند شد و روزش فرا برسد برای از میان بردن توان تولید بمب اتمی سپاه، علاوه بر حمله بر تاسیساست سپاه و ارتش ایران در هرکجا که دست شان برسد  درست مثل عراق صدام حسین با موشک های کروز و بمباران هوایی به زیرساخت های صنعتی و اقتصادی کشور کشور حمله خواهند کرد و چه بسا پل ها و نیروگاههای تولید برق و انرژی نیز مورد هدف قرار بگیرند.  آنچنان آنها را در هم خواهند کوبید که رژیم اسلامی که هیچ، حتا ایران  پس از جمهوری اسلامی هم تا سالها توان کمر راست کردن را نداشته باشد! و خطر اینجاست! اگر شما هدف تان مزدوری نظام نیست و نگران ایران هستید پس باید با همه توان تان به حمله به  تاسیسات سپاه کمک کنید تا بلایی بزرگتر بر سر ایران نیاید. اگر شعورتان به این قضیه نمیرسد و از جمله ایرانیانی هستید که نگاه تان به دیگران است میتوانید به مقاومت فرانسه در دوران اشغال این کشور توسط آلمان نازی نگاه کنید. از نظر حکومت ویشی این مبارزان خائن بودند اما همین مبارزان برای جلوگیری از نقل و انتقالات نازی ها پل های راه آهن و جاده ها را منفجر میکردند. فدایی اکثریت در بعد تبلیغاتی امروز  نقش حکومت ویشی را در مقابل رژیم اشغال گر و نازی های سپاه پاسداران و آخوند را ایفا می کند. 

لذا آقایان و خانم های  اکثریتی  اگر دلتان واقعا برای میهن تان میسوزد دست از حمایت از سپاه و سیاست های تروریستی اش در ایران و جهان بردارید. دستکم دست از بیانیه دادن بردارید. خوشبختانه شماها عددی نیستید و در ایران کسی شماها را نمی شناسد و اگر بشناسند با دیدن مواضع تان شما را در نهایت میگذارند لای دست میرحسین موسوی و کروبی!  کشورهای جهان کدام شان شما را می شناسند؟ آنها هم که میشناسند حوصله باز کردن بیانیه شما را ندارند و نخوانده به سطل آشغال می اندازند.  اگر امروز کسانی مانند من یا سایر فعالین سیاسی نگاهی به بیانیه های شما دارند به نظر من نه یک کنش سیاسی واقعی لازم که از سر سابقه مبارزات قبل از انقلاب تان و یک حق اب و گل در صحنه سیاسی ایران است که برای تان قائل هستیم. اما وقت آن است که شماها را نیز فعالین سیاسی بگذارند کنار سازمان مجاهدین چرا که به صحنه سیاسی ایران مربوط نیستید. در عمل نگاهی به کارنامه 40 ساله تان نشان میدهد که مزدورانی هستید که اسم اپوزیسیون را آلوده میکنید. بودن امضا با نام هایی از سازمان فداییان  اکثریت در بیانیه 70 نفر در کنار عاملان و کارگزاران سپاه درداخل کشور بسیار دردناک  و مایه شرم است. شما که اینقدر مزدوری برای تان ساده است خب مزودری محمدرضاشاه را میکردید که آدم حسابی بود و سرش به تن اش میارزید! آخه مزدوری سپاه و خامنه ای؟

من رسیدم تعدای از نام های امضا کنندگان را در گوگل جستجو کنم. اغلب آنها ناشناس هستند و در ایران زندگی میکنند و مشخص است که عوامل سپاه هستند. در خارج هم اکثرشان هیچ نامی در گوگل نیافتم. یارو معلوم نیست کی هست! نه مقاله ای، نه هنری، هیچی! تو گویی یکی را از گوشه میخانه پیدا کرده اند گفته  اند اسمت رو بگذار پای این بیانیه تا تعداد آن از سه چهار نفر به هفتاد نفر برسد! ینی تا این حد پرت! آنها هم که نامی دارند همه بشدت پیگیری سیاست های وزارت اطلاعات هستند. مثلا یکی از آنها بنام «محمد کاظم آذین» ببینید خبرگزاری فارس در مورد او چه خبری مخابره کرده و مخصوصا لحن نوشتن این آدم را دقت کنید که گویی خود اطلاعات سپاه این متن را تهیه کرده: 

به گزارش خبرگزاری فارس، "محمد کاظم آذین"، ایرانی مقیم آمریکا و عضو "کمپین همبستگی با ایران" (SI) که در سازماندهی مرکزی تظاهرات گسترده روز 4 فوریه در شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا مشارکت داشته است، با انتشار یادداشتی به تشریح دلایل انزوای سبزهای یک درصدی در روز همراهی جنبش 99 درصد آمریکا با ایران پرداخت و نوشت:

به دلیل نفوذ صهیونیست‌های امپریالیست در اقتصاد و سیاست‌گذاری‌های استراتژیک در ایالات متحده آمریکا، دشمنی با ایران و انقلاب اسلامی در این کشور جایگاه ویژه‌ای دارد. این پروژه ضد ایرانی، بیش از سی سال است که با پیگیری و میلیون‌ها دلار هزینه از جانب اقلیت یک درصدی سرمایه‌داران امپریالیست- صهیونیست، چه "دموکرات" و چه "جمهوری‌خواه"، دنبال شده و با تسلط بر رسانه‌های خبری به مردم آمریکا و جهان القاء شده است.». 

بقیه نوشته وقت تلف کن و مزخرف این آدم را درز میگیرم که روز جمعه تان خراب نشود. بقیه شان هم بروید گوگل سرچ کنید پسماند انسانیت از جنس همین محمدکاظم آذین هستند که هوای خارج از کشور را هم با نفسهای زشت شان آلوده می کنند.  اما خطابم در اینجا به یک فرد نسبتا سرشناس در جنوب سوئد هست که سالها با ایشان هماوردی سیاسی و البته محترمانه داشته ام که نامش در این لیست آمده:

آقای فرهاد روحی  (پیمان روحی)! 

آقای فرهاد روحی که امضایت  در کنار آن کارگزاران تبلیغات چی سپاه در لیست هفتاد نفره  قرار دارد و چه بسا اقدام کننده اصلی این بیانیه خود شما و سازمان اکثریت باشید، عزیز برادر.. شما چه چیزت از حسین کرمی و حسین سلامی و محسن رفیقدوست و محسن رضایی و الله کرم سایر فرماندهان بدترکیب و کودن سپاه در این سالها کمتر بود که در این سالها بجای آن که خودت جای آنها بنشینی امروز بیایی و نوکری و مزدوری آنها را بکنی؟ هم خوش تیپ تر - اولین عامل صلاحیت سیاسی!-  هم آدم تحصیلکرده و باهوش و باشعوری بودی (دستکم در سالهایی که من شما را می شناختم). چه چیز شما کمتر از آنها بود؟ شما که در خدمت خامنه ای هستی چرا جای بایسته ات را از اول انتخاب نکردی و به پادو بودن برای سپاه راضی شدی در این سالها؟ بشکن زدن هایت هنگام انتخاب خاتمی خب.. قابل فهم بود. اما این خوش رقصی هایت را امروز نمی فهمم!  من اگر جای شما بودم بجای خوش رقصی برای حسین سلامی خودم جای او را در این سالها گرفته بودم. مگر شما چه چیزت از او کمتر است؟ همانطور که من هم بعنوان یک هوادار پادشاهی با توجه به شایستگی های بیشتری که از رضاپهلوی در خودم می بینم این فکر را نزد خودم میکنم که چه چیز من از رضاپهلوی کمتر است که او فردا روز میتواند شاه بشود من نمیتوانم!؟ اما اگر من نمیتوانم یا نمیخواهم عذرم موجه است. پدرم شاه نبوده و معیار شاهزادگی این است که پدرت شاه باشد.  اما شما که مواضع ات همواره دفاع از انقلاب و کلیت نظام جمهوری اسلامی بوده که میتوانستی همراه سازمان اکثریت بجای در افتادن با این دایناسورها با پیشانی ساییدن علنی به درگاه خمینی بجای به کشتن دادن آن جانهای شیرین در سال 67 منشاء خیری بشوید و عضو نیروی سپاه بشوید بلکه میتوانستید امروز از بسیاری بلاهت های سپاه جلوگیری کنید !  خب امروز اگر تو بجای سلامی بودی بجای ساچمه زدن به چشم دختر مردم میگفتی نیروی سرکوب  به سوی معترضین فقط  تف بیاندازد! یا نه.. خیلی خشن باشی به همان باتوم بسنده کنی! باز موثر تر بودی تا این که امروز بیایی اینجور علنی از این نیروی سرکوب دفاع کنی و به جهانیان اعتراض کنی که چرا این سپاه دژخیم و کودک کش را در لیست تروریست قرار میدهند! 

آقایان و خانم های امضا کننده! شما اپوزسیون نیستید آب ما دشمنان نظام اسلامی را گل آلود نکنید! شما از پوزیسیون هم پوزیسیون تر هستید. والا بسیاری اصلاح طلبان داخل شرم شان میشود پای چنین بیانیه ای امضا بگذارند برای همین هم آنرا امضا نکرده اند. آنها هم که بنام اصلاح طلب امضا کرده اند  صفت ظاهر شان اصلاح طلب است. کدام اصلاح طلب؟ اینها عوامل سپاه هستند و بدتر از اصولگرایان!  برای اثبات منفور بودن این عمل شما و منفور بودن سازمان شما و سیاست های تان کافیست به چند نفر از آشناهای تان در ایران - برادر، پسرخاله ... بگویید این چند بیانیه آخر سازمان اکثریت را در ایران بصورت اعلامیه در گذرها بین مردم در مترو یا جاهای شلوغ پخش کنند. اگر مردم آنها را با شعار بیشرف بیشرف مشایعت نکردند هرچه میخواهید بگویید. اگر دوتا آشنای تان در ایران این بیانیه ها را دریافت کنند برای شما حیثیت باقی نخواهد ماند. آقا شما در جهان هپروت زندگی میکنید! کل ماجرا را اشتباه گرفته اید! اصلا سیاست را اشتباه گرفته اید. واقعا به سازمان فداییان اکثریت پیشنهاد میکنم یک دوره دو ماهه مدیتیشن در کشورهای شرق آسیا را بگذرانند و سموم دهه ها را از ذهن شان پاک کنند و با ذهنی خالی از پیشداوری ها و تابوها دوباره به صحنه سیاست ایران نگاه کنند. گویی تازه چشم شان به سیاست باز شده. مطمئنا نتایج بهتری خواهند گرفت. 

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محسن کردی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

محسن کردی

عنوان مقاله
شعار سپاه پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کنید

دوست عزیز، در کشوری که پنجمین ارتش قدرتمند دنیا را در اختیار دارد، پیشرفته ترین هواپیماها و کشتی ها و موشک ها و تانک ها و توپخانه ها را در اختیار دارد و با وجود همه قلع و قمع هایی که شد توانست جلوی یورش ارتش صدام را بگیرد تجهیز سپاه پاسداران به سلاح سنگین چه معنایی دارد؟ مگر میخواهید چلوکباب کوبیده سفارش دهید که کل آماده کردن و خوردنش نیم ساعت هم طول نمی کشد! سلاح سنگین مگر ماشین منگنه زنی است؟ توپخانه نیاز به بسیج نیرو، آموزش رزم های زمینی و سپس دوره آکادمی دارد. تانک به همچنین. اگرنه اگر فکر میکنید که یک گواهینامه رانندگی تانک بدهید دست کسی و یا علی برو تو جبهه که تفاوتی با دویدن روی میدان مین ندارد!  سپاه را به سلاح سنگین مجهز کنید علاوه بر اثبات نادانی این شعار دهندگان بود افشا کننده این بود که فداییان دشمنی ذاتی با ارتش داشتند و هدف شان زدن ارتش و تراشیدن رقیب برای آن شدند و در این کار موفق شدند و ایران را به خاک سیاه نشاندند. ساچمه هایی که چشم بچه های ما را در می آورد همه اش از گور فدایی اکثریت بلند شده و این شعارها و حمایت هایشان از رژیم اشغالگر و دژخیم در ایران! 

جمعه, 03.02.2023 - 17:57 پیوند ثابت
نظرات رسیده

شعار " سپاه پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کنید»؟ هر چند بسیار غلط و اشتباه آمیز بود؛  مربوط به جنگ ایران و عراق بود و ربطی به مسایل و بحرانهای سیاسی  داخلی ایران نداشت  و آن زمان سپاه قدرتی نداشت و عموما  ارتش ایران بود که در مقابل  تجاوز ارتش عراق  ایستادگی  می کرد . این شعار  می خواست سپاه به سلاح سنگین مجهز شود.امروز نمی دانم که مواضع این سازمان چیست؟ ...

جمعه, 03.02.2023 - 17:43 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.