رفتن به محتوای اصلی

بيانيه انجمن رهايی جوانان ايران درمورد نمايش انتخاباتی رژیم و تحریم فعال آن
08.05.2013 - 23:16

هم ميهنان :

دوباره رژيم استبداد و ارتجاع اسلامی حاکم بر ميهنمان ايران در نظر دارد انتخابات نمايشی ديگری را برپا کند . همگان آگاهند که از بدو تولد اين رژيـم ، هيچگاه انتخابات و يا نظرخواهی های برگزار شده واقعی نبوده اند . همواره يا با حيله و فريب و يا با زور و اجبار به نام مردم ، سخن خود را گفتند و تا آنجا که توانستند آرای واقعی مردم را پايمال نمودند و ناديده گرفتنـد .

انتخابات هنگامی مردم سالارانه و تبلور آرای مردمی است که آزادانه ، آگاهانه و در فضايی سالم برگزار گردد . آزادی در حضور همگان ، آگاهی در آزادی بيان برای همگان و سالمی فضا در نبودن تقلب می باشد .

بـديهی اسـت که مردمی که رای خود را در اين نظام نمی بـينند و بارها و بارها فريب و تقلب را از جانب سردمداران جمهوری اسلامی شاهد بودند ، نبـايد هيچگاه در نـمايش های عوام فريبـانه و گول زننده ، مخصوصا برای جامعه بين المللی ، شرکت کنند . اما آيا تنها شرکت نکردن و يا به عبارتی تحريم غير فعال کافی اسـت ؟ در هنگامی که تمامی دستگاه های تبليغاتی در اختيار رژيم است ، خبرنگارهای خارجی و داخلی اجازه فعاليت آزاد را ندارند و برخی تنها از روی ندانم کاری و يا به اميد و بدنبال تامين جاه و مال مجبور به شرکت در انتصابات حکومتی هستند ، چگونه می توانيم عدم حضور واقعی اکثريت مـردم روشن و آگاه را ثـابت کنيم ؟

در اينجاست که هم ميهن گرامی نياز مبرم به فعال بودن حتی در « تحريم » ديده می شود . بايد همگان و مخصوصا جامعه بين المللی بدانند که سخن اين رژيم سخن مردم ايران نيسـت . بايد بدانند که مردم در اکثريتـشان در اين انتخابات نمايشی شرکت نمی کنند . بايد بدانند که نيروهای سياسی و جوانان آينده ساز آماده اند که مرحله نهايی براندازی را به تحقق برسـانند و قـدرت را پس از اين رژيم بدسـت بگيرند .

تـخريب انتخابات نـمايشی 24 خرداد ماه با « تـحريم فـعال » آن ، قدمی آغازيـن برای وارد شدن به مرحله اصلی مبارزه براندازانه اسـت . از فرصت نمايش انتخاباتی رژيم بايد برای به چالش کشيدن کليت نظام و گيرا تر شدن برخوردهای درون حکومتی استفاده نمود . همه آنهايی که می دانند و می توانند بايد در اين جهت حرکت کنند . چگونگی تخريب انتخابات را نـيروهای جوان و مبـارز داخل کشـوری تعيين خواهند نـمود . مـا از همه ايرانيان خارج از کشور در خواسـت داريم که هم يار و هم بلندگوی اين عزيزان باشـند . ياری رسانی به اين نيروهای جوان و مبارز وظيفه ای ميهنی است.

در خارج از کشور نيز دنيا بايد بوضوح ببينـد که جمهوری اسلامی ايران نيسـت و همه نمايش های عوام فريبانه اش پوشالی و دروغين است . با حضور فعال خود نگذاريم که رژيم به نادرسـت در خارج برای خود تبليغ کند و سخن خود را به نام مردم ايران ارائه بدهـد . اطلاع رسانی ، شرکت در حرکتهای اعتراضی و افشا و خنثی نمودن مزدوران خارج کشوری جمهوری اسلامی همگی کنش هايی هستند که حضور فعال ايرانيان را ثابت می کنند .

هم ميهن :

رای دادن در اين نمايش انتخاباتی به منزله آری گفتن به جمهوری اسلامی ، به اعدامها ، به قتل عام زندانيان ، به سنگسار ، به سرکوب مردم و به همه جنايتهای اين رژيم است . لحظه ای مادران و پدران داغدار و عزيز از دست رفته را به خاطر آوريم و به احترام آنها و برای تحقق آرمانهای همه آنهايی که جان خود را از دست دادند ، فعالانه در تحريم کليت جمهوری اسلامی و همه نمايشها و خيمه شب بازی های اين رژيم کوشا باشيم .

هدف هر ايرانی ميهن دوست داشتن ايرانی آزاد ، آباد و مملو از رفاه و آسايش برای مردمانش است . اين ايران را با بودن جمهوری اسلامی هرگز نخواهيم داشت . سرنگونی اين رژيم با براندازی برنامه ريزی شده بدست خودمان ، پيش شرط هر تکامل و پيشرفتی در ايران و پيش شرط لازمی برای برپايی انتخابات آزاد در فضايی سالم و آگاه است .

پاينده ايران

انجمن رهايی جوانان ايران

15 ارديبهشت ماه 1392

www.ar-iran.com

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آرمان چاروستایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.