رفتن به محتوای اصلی

دوران پس روی وسایه کم رنگ پیشروی!
27.05.2013 - 14:08
 به یزدان که گر، ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم
بسوزد در آتش گرت جان و تن
به از زندگی کردن و زیستن
اگر مایه زندگی بندگی است
دو صد بار مردن به از زندگی است
بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
برون سر از این بار ننگ آوريم....... حکیم ابولقاسم فردوسی
 
 
در ایران یک حکومت نامرئی بر سر کار است که اصطلاحا به آن " کابینه مخفی" می توان اطلاق کرد!
کابینه مخفی همه امور کشوری ،اقتصادی ، نظامی ،امنیتی و خارجی را در اختیاردارد و تنها بخش ناچیزی از خدمات دولتی را به دولت رسمی و آشکار واگذار کرده است که گاهی اوقات به آن سهم ناچیزدولت تدارک چیدست درازی نیزمی کند!
شناخت "کابینه مخفی" بسیار پیچیده و سخت است، چراکه در ظاهر حکومت نمی کند اما در باطن همه اهرم های قدرت اصلی  در اکثر عرصه ها در اختیار اوست!
هنر کابینه مخفی در شوکه کردن نیروهای سیاسی خودی و بعضا غیر خودی است!
در حکومت اسلامی همه در برابر ولی فقیه پاسخگو هستند اما رهبر فقط در برابر الله پاسخگو است و خود را برگزیده امام زمان عجج الله فرج تعالی می پندارد، نه مردم که به آنها تمکین کند!
کابینه مخفی به رهبری سید علی خامنه ای ـ علیرغم حمایت هشت ساله از فاسد ترین و بی کفایت ترین دولت در تاریخ ایران که به ریاست محمود احمدی نژاد برقرار بود به هیچ یک از نابسامانی ها و بحران های کشور پاسخگو نیست.
این سید علی خامنه ای بود که محمود احمدی نژاد را در انتخابات کودتائی 22 خرداد با سرکوب و خونریزی به اریکه قدرت رساند آما در نهاد کابینه مخفی باردیگر رئیس جمهور فرمانبر از رهبری جستجو می شود.
خامنه ای قبل از آنکه صلاحیت هاشمی رفسنجانی را رد می کرد ، ابتدا کابینه مخفی خود را می بایست به همه پرسی همگانی مردم می گذاشت تا معلوم شود ـ آیا مردم با رهبری او موافقند یانه ؟
غده سرطانی در نهاد قدرت ، سالهاست که در کابینه نامرئی خود را پنهان کرده است!

 مردم ایران در چهار سال پیش در موقعیتی بهتر از امروز بسر می بردند.امروز با جنبش از «رای من کو؟» تا «کاندیدای من کو؟»فاصله بسیاری است!http://www.iran-emrooz.net/index.php/politic/more/45697

 اصلاح طلبان اینک این چنین وانمود می کنند که  همه بدبختی های مردم به رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی متصل شده است.انگاراگر هاشمی به ریاست جمهوری دست می یافت اومی توانست مانند فرشته نجات همه امورات کشوررا که در بن بست قرار گرفته است را گشوده بگشاید!

خمینی یکبار گفته بود: اگر هاشمی بمیرد ،انقلاب مرده است، اما اینک خامنه ای از طریق شورای نگهبان ـ هاشمی را وادار به مرگ سیاسی وادار کرده است!

اصلاح طلبان در همه عمر سیاسی خویش تنها به مردم تمنا و عجز در برابر حاکمان ظالم را توصیه کرده اند و رشادت و شجاعت را علیه جباران خوار و خشونت جلو داده اند.

در کنار نیروهای اصلاح طلب در ضمن جریانات سیاسی خاصی ایستاده اند که با ماسک کمونیست ، لائیک و سکولار همواره در 35 ساله گذشته از ترمیم نظام دفاع کرده اند!

نیروهای یاد شده از آن چنان نیروی سحر آمیزی برخوردار هستند که در یک دوره ای توانستند از خمینی  چهره مترقی بسازند ومدتها جنبش آزادی خواهی را عامل امپریالیستی معرفی می کدند. آنها براحتی با تبلیغات گسترده  سفید را سیاه جلوه می دهند وبرعکس !

برای مثال آنها  همواره در برلین غربی امپریالیستی وجهنمی زندگی می کردند اما همیشه برلین شرقی عقب افتاده را بهشت معرفی می کردند اما حاضر نبودند خود درآن جنت زندگی نمایند!

درسالهای اخیر ـ نیروهای موسوم به اصلاح طلبان و هواداران سنتی آنها که از طیف جریانات سیاسی حفظ وترمیم نظام در درون اپوزیسیون خارج کشوررا نیز شامل می شوند ،مدتهاست که به مانع بزرگ شکل گیری یک جنبش ضد حکومتی تبدیل شده اند!

نیروهای اصلاح طلب با تبلیغات وسیع ، مردم را به گمراهی رهمنون می نمایند. آنها کسب قدرت توسط خویش را راه نجات کشور معرفی می نمایند!

اگر اصلاح طلبان به قدرت سیاسی دست یابند با غول مافیائی  قدرت نظامی و اقتصادی سپاه پاسداران و کابینه مخفی چه خواهند کرد؟

با وزارت مخوف اطلاعات حکومت اسلامی چگونه کنار خواهند آمد؟

رد صلاحیت هاشمی ، نیروهای اصلاح طلب را کاملا شوکه و آچمزکرد!ارزیابی آنها در شناخت قدرت و حاکمیت در حکومت اسلامی  کاملا غلط از آب در آمد و این خود نشانه از ناپختگی آنها ازمافیای بیت رهبری  است!

طبق قانون اساسی هیچ نیروئی حق اعتراض به رای شورای نگهبان را ندارد.اصلاح طلبان آن موقعی که کاندیدای شان از جانب شورای نگهبان مورد تائید قرارمی گیرد ، همه امور نظام را مثبت ارزیابی می کنند اما هنگامی که رد صلاحیت می شوند به دمکراسی خواهی دروغین متوسل می شود.

اصلاح طلبان آزادی را هموار برای خود خواسته اند، نه برای دگرااندیشان!

هاشمی: عشق من، آقای خامنه ای است دلبستگی ام به آیت الله خامنه ای پایان ناپذیر است!

در ایران دو نفر مانند من و رهبری را پیدا نمی کنید که تا این اندازه نزدیکبه هم باشند ، عشق من آقای خامنه ای است . بیش از 50 سال است که ما با همدوست و همکار هستیم و اسرار جدا از هم نداریم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ما گاهی جدا از هم تصمیم می گیریم اما وقتی به هم می رسیم متوجه می شویم که افکارمان به هم نزدیک است.

http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=57603

خامنه ای با رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی درشورای نگهبان، این موضوع را که تنها راه نجات نظام: دوران آویختن بدامن هاشمی رفسنجانی است رابا زیرکی خاصی  پس زد .

هاشمی دیگر نمی تواند در مقام رئیس مجمع تشخیص نظام باقی بماند چرا که از جانب شورای نگهبان برای اداره کشور رد صلاحیت شده است.
اینک او چگونه می تواند منافع نظام را تشخیص دهد؟
  
كاش هاشمي نصف شهامت حاج خانم را داشت !
قبل از برگزاری انتخابات کودتائی پیشین ،همسر مکرمه هاشمی پیشاپیش  به تقلب و دزدی در آرای مردم هشدار داده بود و از مردم خواسته بود خیابانها بیاند اما این روزها دیگر خبری از اعتراض  علنی وجود ندارد! براستی چرا؟
با همه تلاش های ریا کارانه  هاشمی رفسنجانی ،هرگز خامنه ای نخواست ازخواب رویاهای بلندپروازانه بیدار شود تا باردیگر مانند هشت سال دوران ریاست جمهوری هاشمی  در خدمت او قرار گیرد!
خامنه ای همواره در این عقده روحی و روانی بسر می برد که چرا توسط هاشمی به رهبری نظام دست یافته است.
 
بسیاری از ریش سفیدان در قبل از انقلاب هر انتقادی به اوضاع سیاسی کشور را بی مورد ارزیابی می کردند.
بزرگتر ها همیشه قلمداد می کردند که شاه از خرابی ها خبر ندارد!
حالا دوره حکومت اسلامی هست و خامنه ای از همه چیز خبر دارد اما خودش را به خواب خرگوشی زده است!
همه گزارش ها که حتی از جانب رسانه های گروهی جمهوری اسلامی انتشار می یابد از خرابی سخن می گویند اما خامنه ای از پیشرفت و ترقی کشور سخنرانی می کند و حضار منتقد همچون هاشمی رفسنجانی سالهای متمادی در پیشگاه او سکوت اختیار می کرد اما هاشمی این روزها برای کسب قدرت سیاسی بر روی بحران های مختلف ذاتی حکومت اسلامی انگشت نهاده است تا خود را محبوب جلوه دهد! 
 
شوربختانه در دورانی بسر می بریم که اپوزیسیون پراکنده و بی برنامه در 35 ساله گذشته نتواسته است تا از هیچ یک از بی تدبیری های حکومت اسلامی  بدرستی بهره برداری نماید تا علیه رژیم سیاسی ورشکسته یک جنبش سراسری فراهم سازد.
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.