رفتن به محتوای اصلی

نقدی بر نظرات اقای یونس شاملی
28.06.2013 - 16:41

جناب شاملی گرامی

 

چرا و به چه دلیل شما خود را نگران فروپاشی ایرانی میخواهید نشان دهید؟مگر جز این است که شما با چندین مقاله خود و دامن زدن به مقوله تیره های ایرانی با عنوان جعلی م ل ی ت های ایرانی عملا به دنبال ایجاد یک گسست و تفرقه در بین ملت تاریخی و یک پارچه ایران هستید؟ برنامه های شما در رسانه هایی که تجزیه ایران جزو لاینفک خط سیاسی آنها تعریف شده است را نیز باید د ر زمره مبارزه برای عدالت و دموکراسی تعریف کرد؟

اگر اینگونه است که سخت در اشتباهید و به بیراهه می روید . گرچه منش سیاسی شما و افکار سیاسی شما بر کسی پوشیده نیست .

از تفکرات سوپر راست می گوید !آیا همان هایی که شما مدافع آنان هستید در افکار خود نژاد پرستی را دنبال نمی کنند؟خود شما به نظر من یک سوپر پان ترک نزاد پرست هستید.جواب بدهید که  آیا پان ترکان می توانند انسان های دموکراتیکی باشند؟ اگر بحث نژاد پرستی و تفکرات سوپر راست باشد بی شک شما ها سردمدار این مسئله هستید و در صف اول قرار دارید.و تعجب اینکه بر نداشته های نژادی و تاریخی و تمدنی خود هم تکیه می کنیدو دست آورد تمدن ملت های دیگر را به نام خود تلاش می کنید تا معرفی کنید.در صورتی که ترکان جز ویرانی و قتل و جنایت هیچ دست آورد تمدنی و بشری نداشته اند.هر جا که رفتند و هجوم بردند زمین سوخته و فرهنگ زشت خود را به یادگار گذاشتند. وآنقدر جنایت کردند که تاریخ جهان مملو از ثبت وقایع کشتارهای انسان های بیگانه توسط ترکان است.

چرا در مورد نوشته ای آقای علیرضا افشاری در باره مقاله های  مهندس رضوی خلاف واقع می گوید؟ کجا آقای افشاری به مخالفت با مهندس رضوی پرداختند؟ ایشان گفتند در نوع بیان اختلاف نظر دارند وگرنه دیدگاه سیاسی آقای افشاری با مهندس رضوی دور از ذهن است که اختلاف چندانی وجود داشته باشد .چون هر دوی این عزیزان خود را پیرو یک دیدگاه سیاسی می دانند.دلیل دشمنی شما با مهندس رضوی را باید در یک مقوله جستجو کرد وآن اینکه دشمنان ایرانی هیچگاه نخواسته اند که مبارزین و میهن پرستان واقعی در ایران وجود داشته باشند.مگر ایشان گفته اند که مخالف حقوق بشر و یا دموکراسی هستند؟ جز این است که باید مدافع حقوق بشر واقعی بود ونسبت به استفاده ابزاری از حقوق بشر و دموکراسی پرهیز کرد و استفاده کنندگان ابزاری این دو مسئله را افشاء کرد.فراموش نکنید که در غرب هم دموکراسی و حقوق بشر در تامین منافع ملی تعریف شده است.

جالب است اگر ما سخنی در دفاع از میهنمان بگویم خشونت گفتاری و سیاسی و بر ضد دموکراسی و حقوق بشرباید تلقی شود اما شما و دوستان شما هر رفتاری که مرتکب شوند و هر چه بگویند در راستای دموکراسی است و حقوق بشر.

چند بار به خودتان اجازه و زحمت دادید تا در نقد خشونت پان ترکان و پان عربها و تروریست های سفلی و وهابی  قلم بزنید و اعتراض کنید؟یک نمونه بیان کنید که در باره جنایت های تاریخی عثمانی شما نوشته اید!آیا جنایت تروریست های عرب را فراموش کرده ایددرخوزستان؟

من و دوستان من را با هزار و یک چسب متوهمانه می خواهید به نژاد پرستی و هیتلر بچسبانید.در شرایطی که خودتان هم می دانید که بیهوده گویی است این حرفها.ما از ملت یکپارچه ایران و ایران بزرگ دفاع می کنیم . نه به دنبال کشور گشایی هستیم و نه نژاد پرستی.

سالهاست که دشمنان ایران برای اینکه حس میهن پرستی را از ایرانی ها بگیرند تلاش میکنند تا با انگ نژاد پرستی و کشور گشایی ملت ما را ذلیل نگه دارند . در حالی که دیگر تاریخ تکرار نمی شود وملت یک پارچه و هوشمند ایران هوشیار تر ازاین است که با این ترفند دشمنان بخواهد دست از دفاع از ملیت و تاریخ و کشور خود بردارد. بهتر است مطالعه ای نسبت به دیدگاه جوانان در باره میهنشان داشته باشی آقای شاملی. یک نمونه این میهن پرستی را شما باید در سال 88 دیده باشید و ازآن روز تا الان 4 سال گذشته است. نسلی در ایران رشد و به تعالی نسبت به کشورشان رسیده است که قطعا در سالهای آینده شما ها را شگفت زده خواهد کرد.

خدا شما و همه راه گم کردگان ایران زمین را به آغوش میهن باز گرداند

و انیران دشمن این سرزمین را نیز دچار زبونی و نیستی روز افزون گرداند

 

زنده باد آزادی

برفراشته باد پرچم سه رنگ شیر خورشید بر فلات ایران بزرگ

پاینده ایران

شهلا رضا نیا

7 تیرماه

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.