رفتن به محتوای اصلی

چرا این همه تخریب بر علیه ملی گرایان ؟/پاسخ به یونس شاملی
28.06.2013 - 22:32

اینکه در ایران محدودیت هایی نسبت به مذاهب دیگر اعمال می شود وجود داشته و نمی شود منکرآن شد. اما کذب گفتن است بخواهیم بگویم که در ایران ستم قومی وجود دارد و اگر هم به شکل نادر وجود داشته باشد بر مبنای همان ستم مذهبی است نه ستم قومی. و اینکه تجزیه طلبان و قوم پرستان در نهایت عمرشان همزمان می شود با عمر استعمار و استثمارکه اسناد تاریخی این مسئله هم موجوداست و قبل از آن کمتر کسی به این شکل سودای قوم پرستی و تجزیه طلبی داشت.

چند هزار سال است که همه ی تیره های ایرانی در کنار هم به مسالمت زندگی کرده اند کی و کجای تاریخی مکتوب صبت شده است که مردم ایران نژاد پرست بوده اند یا قوم گرا؟یا اینکه تیره پارس بر دیگر تیره ها ارجحیت داشته است؟ اتفاقا این داستان بر عکس تبلیغات قوم پرستان است چون در طی تاریخ کمترین میزان به دست داشتن قدرت و حکومت در دست تیره پارس بوده است و همواره تیره های دیگری از این سر زمین حکومت داشته اند.

آقای یونس شاملی را با یک سرچ در گوگل میتوان به خوبی شناخت و با افکار و عقایدش آشنا شد. ایشان چند سالی است تلاش می کند تا در غالب دموکراسی و حقوق بشر و همچنین مطرح کردن مقوله جعلی و ضد ایرانی م ل ی ت های ایرانی  تنور تفرقه و نابسامانی در ایران را سوزان کند.

او در نوشته هایش هیچگاه نمی گوید من ایرانی نیستم بلکه با زیرکی سعی می کند حتی وانمود کند که نگران فروپاشی ایران است و از این دست شعارهای دهن پر کن و عوامفریبانه . اما در عمل در راستای سیاست و اهداف تجزیه طلبان و انستیتوهای اینترپرایز و تینک تنک های این انستیتو پیروی می کند و البته شاید ارتباط ارگانیکی نیز بین ایشان و ساپورترهای امریکایی و یا عربی و ترکیه برای تجزیه ایران نباشد اما غایت فعالیت وی در همین راستا باید تعریف شود چون هدف یکی است.

آقای یونس شاملی به شما پیشنهاد می کنم به جای اینکه نوک تیزدشنه خود را متوجه هم وطنان ایرانی خود و مبارزینی چون مهندس اشکان رضوی بکنید تلاش کنید تا سرزمین جدا مانده از مام وطن به ایران برگرد و مردم آران(کشور جعلی و استعمار ساخته آذربایجان)بعد از سالها به آرزوی خود یعنی پیوستن به سرزمین مادری برسند.

چند ماهی می شود که مهندس رضوی مبدل به سیبل تخریب پان ترکان داخل و خارج از ایران شده است. از طرفی جمهوری اسلامی است و از طرف دیگر تجزیه طلبان و پان ترکان و پان عربان و حتی پان ترکان نقاب به چهره زده. روزی نیست که سیل تهمت و افترا و تهدید و فحاشی بر علیه او در فضای اینترنت منتشر نشود. دلیل این امر فقط یک چیز می تواند باشد اینکه دشمنان ایران و ایرانی از قدرت گرفتن نسل پوینده و جوان میهن پرست در ایران واهمه دارند. مهندس رضوی بر آمده ازنسلی است که حرف زدن از میهن پرستی جرم بود . اما مگر می شود میهن پرستی را در سینه حبس کرد؟ کافیست چند دقیقه ای با جوانان ایرانی از نزدیک در شهرها و حتی روستا های ایران بنشیند و حرف بزنید خواهید دید که ناسیو نالیسم به نوغ فزاینده ای در حال رشد در جامعه و بدنه جوان ایرانی است.

حالا چون مهندس رضوی در چند مقاله خود نسبت به خیانت های مانکن های حقوق بشری و همچنین تجزیه طلبان افشا گری نموده عده ای صدایشان در آمده که او اعتقادی به حقوق بشر و دموکراسی ندارد و مروج افکار نژاد پرستانه است. عجب!

آقای یونس شمالی

شما باید اخبار و واقیعت های سیاسی و اجتماعی ایران را از کانال های درست و همچنین ارتباط مدوام با ملت ایران پی گیری کنید نه اینکه هر خبر دروغی که به شما می دهند بشود مستمسک تخریب مبارزان ملی و انکار واقیعت های موجود در ایران.

بنا نیست که به شما پاسخ داده شود وگرنه شک نداشته باشید که پاسخ ما کوبنده تر ازآنی خواهد بود که شما تصورش را بخواهید داشته باشید.

هنوز بیشه از شیران تهی نشده است که کفتاران بخواهند جولان بدهند.فراموش نکنید در برابر کشور و ملتی می خواهید قرار بگیرید که عمری به درازی تاریخ تمدن بشری داردو امثال شما را زیاد دیده است.

اگر نم یخواهید که به راه ملت ایران بیاید و از گذشته اظهار پیشمانی کنیدبهتر است به دامان علی اف و اردوغان پناه ببرید .(البته اگر اردوغان بتواند بر کرسی لرزان نخست وزیری آناتولی همچنان تکیه بزند و توهم احیای امپراتوری عثمانی را در سر داشته باشد).

البته شیوخ کشورک های عربی هم جان پناه خوبی برای تجزیه طلبان هستند و رسم میهمان نوازی را به خوبی به جا می آورند.

ما جوانان وطن پرست راه خودمان را با قدرت تمام تا رسیدن ایران به جایگاه شایسته جهانی اش پیش خواهیم رفت و دشمنان و تجزیه طلبان هم به همان سبک پدران خود همیشه مزدور باقی خواهند ماند.

پاینده ایران

رضا شانه چی

فعال ناسیو نالیست

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.