رفتن به محتوای اصلی

پاشنه آشيل حكومت
15.05.2007 - 11:26

 بعضی از تحلیل گران سیاسی , جنبش زنان و مسائل مربوط به زنان را نقطه شروع جنبش مردمي و برخی دیگر با افراط در این تحلیل موضوع زنان را پاشنه آشیل حکومت میدانند! و بعضي ديگر هم اين موضوع را لاپوشاني حكومت در عدم توانائي اجراي احكام اسلامي ميداند ! اما فکر میکنم اصلا موضوع اینگونه نیست.

اصولا ما شرقی ها خیلی غیرتی هستیم که خیلی خصلت خوبی است ولی وقتی این خصلت با جهل ترکیب شود معجوني درست ميشود که روحانيت مرتجع قرنهاست از آن سوء استفاده میکنند.حکومتگران اسلامی كه پنهانی دلال سکس و عامل فروش دختران هستند براي آنكه ملت سراغ اصل موضوع و همان پاشنه آشيل اصلي نروند با موضوع فساد اجتماعی !!! اذهان ملت را منحرف میکنند . از خمینی که دستور اجباری حجاب را داد تا هاشمی که از دختران اسکیت سوار برای تبلیغات استفاده میکرد تا ده نمکی که فقر و فحشاء را به تصویر کشید تا احمدی نژاد که با شعار ضد حجاب تبلیغات انتخاباتی كرد و اكنون مجري مبارزه !!! با بدحجابي شده تا کسانی که سایتهای فروش دختران ایرانی را افشاء میکنند و داد میزنند هموطن غیرتت کو؟!! تا ........... همه خواسته یا ناخواسته گرفتار سیاست حکومت هستند. بسیار واضح است که دغدغه حکومت سلامت اجتماعی نیست واصلا حکومت برخرابی جامعه و هرج ومرج حکومت میکند ، دقيقتر آنكه خود حكومت عامل و مقصر اين اوضاع اجتماعي است . مگراكنون چه مبارزه اي انجام ميشود , آيا ريشه فساد را ميكنند يا فقط با ظاهر حجاب كار دارد ، روسپيان كه از اين راه امرار معاش ميكنند و از نظر حكومت مهدورالدم و حكم سنگسار دارند مدتهاست كه با چادر مشكي كسب روزي ميكنند، به نحوي كه زنان آبرومند مجبور به ترک چادر هستند. پس موضوع اصلی چیست که با این بگیر و ببندها میخواهند سر ملت گرم باشد و متوجه نباشد .

اصل موضوع درآمد سرشار این مملکت است که تا تمام نشود این کشور از وجود نحس آخوند و مفتخور خلاص نميشود. پول نفت یکی از منابع ثروت است که آنهم به دلیل وجود سیستم سنتی بودجه ريزي تا زمان ورود به خزانه دولت كنترل ميشود ولي معلوم نيست پس از آن به كجا مي رود . نفت يكي از اقلام قابل حساب و كتاب است در حاليكه اين كشورمعادن گرانقيمت فراوان مس ، طلا ( ده تن طلا كه مفرغ شد يادتان هست؟)،آهن ، جنگل ، آب ، خاك ، تاريخ و آثار پر ارزش ، دفينه ها و گنجينه هاي مكشوفه و هزاران منبع ثروت دارد كه اصلا قابل حساب نيست و تازه اينها جدا از انحصارات دولتي و غير دولتي است كه هيچكدام از اينها مثل نفت حساب و كتاب ندارد . بله اصل موضوع اين است ، نبايد معلوم شود ثروت كشور چقدر است و به كجا ميرود . پاشنه آشيل يا چشم اسفنديار حكومت ، افشاء گري اقتصادي و مالي است . خط قرمز اينجاست ، علت اين است و باقي همه معلول است ، "معلولها ما را فقط وادار به گلايه ميكنند" (گلسرخي) . هركس درهرجا و هر طور كه بتواند از ميزان ثروت و اموال حكومتيان در خارج و داخل كشور افشاگري كند در خدمت انقلاب و در جهت احقاق حقوق مردم و جنبش دمكراتيك قدم برداشته است. همه باهم پيش بسوي افشاء گري ثروت خامنه اي ، هاشمي ، يزدي ، واعظ طبسي ، رضائي ، شمخاني و عاملين آنها.

راد از اهواز

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.