رفتن به محتوای اصلی

فراخوان پ.ک.ک در ارتباط با غرب کردستان: باید در همه جا قیام آغاز شود
05.08.2013 - 04:13
کمیته رهبری «پ.ک.ک» در ارتباط با حملات اخیر به غرب کردستان و قتل‌عام کردهای مدنی , بیانیه‌ای صادر کرد. در بیانیه آمده که نیروهای مخالف در صدد فروپاشی انقلاب غرب کردستان هستند, لذا به حملاتی وحشیانه دست می‌زنند. در ادامه آمده:«خلق‌ ما با قتل‌عامی گسترده روبرو است, لذا این وضعیت همبستگی را ضروری می‌سازد و بایستی با هوشیاری تمام و اتحادی بین‌المللی به وظایف خود عمل کنند».
حملات وحشیانه برای نابودی غرب کردستان
بیانیه کمیته رهبری پ.ک.ک چنین است:
«حملات علیه خلق‌ما در غرب کردستان و انقلاب آن که با اراده ذاتی خود مردم صورت گرفته, هر روز افزایش می‌یابد. قدرت‌های ضدانقلاب برای برده‌ساختن خلق‌کرد هر آنچه از دستش بر آید , انجام می‌دهد. آنها برای شکست اراده و مبارزات خلق‌های کرد, عرب, سریانی و دیگر خلق‌ها در غرب کردستان به این حملات وحشیانه دست می‌زنند».
مزدوران پولی
قدرت‌های متفق ضدانقلاب بخوبی می‌بینند که انقلاب به غرب کردستان محدود نیست و گسترش می‌یابد و همانند دیگر بخش‌های کردستان , این انقلاب در خاورمیانه هم گسترش یافته و از اراده‌ای نیرومند برخوردار می‌گردد. به همین دلیل قدرت‌های جهانی با قدرت پول در صدد قتل‌عام خلق‌کرد هستند.
اخیرا تبهکاران بین‌المللی از طریق خاک ترکیه وارد غرب کردستان شده‌اند, و به شهروندان مدنی یورش می‌برند. مناطق کرد و عرب‌نشین با خطر این حملات روبرو هستند. همچنین برخی نیروها از ایران و جنوب کردستان برای فروپاشی انقلاب غرب کردستان فعالیت‌هایی ویژه به انجام می‌رسانند. اخیرا «عیسی حسو» عضو شورای عالی کرد و مجلس خلق‌کرد ترور شد. طی چند روز گذشته هم دهها زن, کودک و پیر و جوان را در شهرستان‌های تل‌عران و تل‌حاصل در استان حلب قتل‌عام کرده‌اند. این وضعیت بخوبی حقایق را بیان می‌دارد.
بخوبی می‌دانیم که صدها شهروند کرد در حلب ربوده شده و دهها زن و کودک کرد هم بصورت وحشیانه قتل‌عام شده‌اند. این یک حرکت ضدانقلاب علیه انقلاب غرب کردستان, تمامی خلق‌کرد و ملت‌های خاورمیانه است. هدف آنها این است که میان ملت‌ها جنگ را شعله‌ور سازد و جنگ کرد ـ عرب یکی از اهداف اصلی آن است. چه‌بسا از سویی دیگر دشمنی با روند صلحی است که رهبر آپو آغاز کرده. به همین دلیل باید همگان در قبال این وضعیت اعلام موضع کنند.
همبستگی عمومی ضروری است
بخاطر اینکه خلق‌ ما با قتل‌عامی بزرگ روبرو است, همبستگی عمومی یک امر ضروری است که همانا به هوشیاری و حمایت بین‌المللی نیاز دارد. وقتی که انقلاب و مردم انقلابی در محاطره قدرت‌های بین‌المللی باشند, پس به روح همبستگی عمومی نیاز هست.
این وظیفه تنها وظیفه کردهای هرچهار بخش کردستان نیست, بلکه باید دانست که وظیفه‌ انترناسیونالیستی همه خلق‌های ایران, سوریه, عراق و ترکیه هم هست.
حمایت انترناسیونالیستی
اخلاق انترناسیونالیستی, حمایت و برادری ضروری شده است. زمان, زمان پشتیبانی ستمدیدگان از یکدیگر است و باید با هم مبارزه کنند و علیه منافقانی که خلق‌ها را به جنگ یکدیگر وامی‌دارند و همچنین علیه مسلمانان متقلبی که با نقاب اسلام‌گرایی با ریختن خون برادران خود در صدد رسیدن به منافع خود هستند, بجنگند. برای چنین کاری, همبستگی عمومی یک ضرورت است.
همه را به عرصه قیام, مبارزه و عصیان مبدل سازیم
برای رویارویی با برخی قدرت‌های منطقه‌ای و تبهکارانی که با آنها یکی شده‌اند و می‌خواهند انقلاب غرب کردستان را به نابودی بکشانند و نظام پلید خود را تأسیس کنند, باید بجنگیم. برای انتقام قتل‌عام خلق کرد از آن تبهکاران, اساسی‌ترین وظیفه میهن‌دوستانه, قرار گرفتن در کنار غرب کردستان است. برای انقلاب کودکان کردها و زنانی که سر از تنشان جدا کرده‌اند و مردان کردی که به شیوه‌ای وحشیانه سربریده شده‌اند, باید به وظیفه میهن‌دوستی خود عمل و همه عرصه‌ها را به عرصه قیام, مبارزه وعصیان مبدل ساخت.
بر این اساس فراخوان ما این است که انقلاب غرب کردستان و خلق کردستان را در رویارویی با قدرت‌های پلید بین‌المللی تنها نگذاریم و باید انقلاب و قیام در سراسر خاورمیانه گسترش یابد. قتل‌عام کردها در تل‌حاصل و تل‌عران را بشدت محکوم می کنیم».

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
جنبش جمهوری خواه کردستان

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.