رفتن به محتوای اصلی

سکوت اپوزیسیون در باره جنایت وحشتناک علیه همجنسگرایان ایرانی! سه شنبه 8 آپریل ساعت 21
07.04.2008 - 10:34

وقتی محمود صالحی د ستگیر شد از چپ تا سلطنت طلب رادیکال دهها بار این خبر را در رسایت های خود منعکس کردند تا اینکه سرانجام او ازاد شد وقتی دیروز نامه یک همجنسگرای ایرانی که در آن شرح انچه برانان رفته بود را با سادگی بیان کره بود د و از جمله تقاضای کمک از اپوزیسیون رزیم را داشت که حداقل این جبایت ضد بشری را را منتشر کنند ولی هیج یک از سایت های سکولار و چپ ان را منعکس نکرد؛ براستی چرا سایتهای اخبارروز؛ ایران امروز ؛ پیک ایران ؛ پیک نت ؛سایت های متعدد سلطنت طلبان و جمهوریخواهان واکنشی نشان نداده اند؟ چرا نویسندگان ایران گلوبال در این باره چیزی ننوشتند؟ چرا هزاران مترجم ایرانی این خبر دهشتناک را به زبانهای کشور میزبان ترجمه نمی کنند؟ . این سکوت تصادفی نیست بنظر می رسد از دو حالت خارج نیست یا می دانند و مصلحت گرایی می کنند و یا فکری نزدیک به ملایان اسلامی در سر دارند و همجنسگرایان راانسانهای غیر طبیعی ؛ بیمار ؛ نجس و... می پندارند و در نتیجه آنان را بشر ندانسته که از حقو ق آنان دفاع نمایند

 

دیروز امیلی از یکی از بستگان همجنسگرایان ایرانی بدستم رسید او شرح جنایتی را که علیه این بخش از مردم ایران اعمال شده بود را به سادگی توضیح داد و در پایان تقاضای کمک کرد . من تنها کمکی که می تونستم این بود که متن نامه را انتشار دهم و لینک مطلب را به بالاترین دادم تا شاید این خبر بعنوان داغ ترین مطلب مورد توجه قرار گیرد و ولی متاسفانه در انجا هم تنها 26 کلیک خورد و به صفحه اصلی راه نیافت !

 

از این رو فکر کردم بایستی به این بحث دامن زد . امشب ساعت 21 به وقت اروپای مرکزی در اتاق فرهنگ گفتگو

مجریان برنامه:

کیانوش توکلی

جهانگیر

شایان

دلیر کردستانی

 

نامه همجنسگرایان ایرانی و تقاضای کمک! :

 نامه به ایران گلوبال :

 با سلام؛

 من يکي ازبستگان افرادي هستم که در اصفهان به جرم همجنسگراي و گي بودن دستگير شده . مي خواست چند مورد را باها تون در ميون بزارم شايد کمکي باشد براي اين بچه ها.

 در ابتدا از حمايت شما کمال تشکر را دارم . بچه ها 12 روز گرفتار بودن ، خانواده ها هيچ گونه اطلاعي ازشون نداشتن و مدام جواب سر بالا بهمون ميدادند تا بلاخره روز 8 آونها رو آوردن دادگاه ولي با چه وضع فجيعي انگار که قاتل و جاني گرفته بودن ، کلي آزار و اذيتشتون کرده بودن روي سرشون گوني کشيده بودن البته در بازداشت گاه ، بهشون غذا به حد کافي نمي دادن مثلاً‌ 10 تا نون و يک ذره پنير براي 35 نفر ، يکي از بچه ها بخاط فشار عصبي دچار اسهال شده بود اجازه نداده بودن بره دستشويي که خودش رو کثيف کرده بود. يکي ديگه از بچه ها رو روي صندلي چرخدار گذاشته بودن روي سرش گوني و يک قابلمه گذاشته بودن با تسبيح يا قاشق مي زدند روي قابلمه و اون رو روي صندلي چرخدار مي چرخوندن که آورده بالا بهش گفته بودن بايد استفراغت رو بخوري که بيهوش شده بود. يک ديگه رو آويزون کرده بودن و تمام بدنش رو سياه کرده بودن با کابل ، يا 200 ضربه با کابل به دستشون مي زدند بعد بهشون مي گفتن بايد 200 بار با دست روي زمين بکوبيد ، با سوزن کرده بودن زير ناخون هاشون ،آنقدر ترس و وحشت در وجودشت ايجاد کردن که از سايه خودشون مي ترسن بهشون گفته اگر هر کجا که باشيد و با هم بگيريمتون حکمتون اعدامه ، صد رحمت به زندانهاي گوانتانامو ما اسم خودمون رو گذاشتيم مسلمون ولي هر غلطي که دلمون بخواد مي کنيم کي بايد تقاص اين بچه ها رو ازشون بگيره ، جالب اينجاست که هيچ مدرکي برعليه شون نداشتن، نه مشروبي ازشون گرفته بودن نه مواد مخدري نه جواب پزشک قانوني مثبت بود و نه هيچ مدرک ديگه اي ، بهشون به دروغ گفته بودن که جواب پزشک قانوني تون مثبت و بضعي از بچه ها به خاطر اينکه بيشتر از اين شکنجه نشن به دروغ اعتراف کرده بودن که زور گير شده آخه بايد به کي شکايت کردن چرا بايد اينطور باشه جواب اين بيرحمياها رو کي بايد بده تا کي بايد سکوت کرد و چيزي نگفت و خيلي حرفهاي ديگر .

 يک سريشون رو روز 9 آزاد کردن و سري بعد رو روز 12 با قيد ضمانت به چه جرمي و چرا اين جونا رو آزار و اذيت کرده بودن کس نمي دونه به غير از خودشون حالا هم به خانواده زنگ زده که چند روز ديگه دادگاهي اين بچه هاست و بايد بياييد دادگاه خدا ميداند چه سرنوشتي منتظر اين بچه هاست من از شما خواهشم مي کنم که يک کاري براي اين بچه ها انجام بدهيد متاسفانه بد جاي گرفتار شدن .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.