رفتن به محتوای اصلی

هیچ گونه دگرگونی نیکو هر چند کوچک در رژیم ولایت فقیه شدنی نیست
14.08.2013 - 17:28

- آیا به نظر شما انتخابات 92  رویداد مهم و نقطه عطفی در تحولات سیاسی ایران محسوب می شود و یا همانند سایر انتخابات، نمایشی سیاسی از سوی بیت رهبری بود؟ 

انتخابات ریاست جمهوری فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه در سال ١٣۹۲ هیچ گونه نقطه عطف و تحول و رویداد مهم و ..... در دوزخی به نام ایران نبوده و تنها نمایشی مانند همه نمایش های رژیم آخوندی بود.

- از دید شما آیا تحقق تغییرات مثبت کوچک در جمهوری اسلامی امکان پذیر است؟ فکر می کنید با رأی به تغییرات کوچک، مردم همچنان خواستار تغییرات اساسی در جامعه و زندگی خود هستند و این دو مکمل یکدیگرند؟ 

هیچ گونه دگرگونی نیکو هر چند کوچک در رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه شدنی نیست و هنگامی که حتی دگرگونی کوچکی هم در یک سرزمین نتواند رخ دهد چگونه می توان سخن از مکمل بودن تغییرات کوچک و بزرگ گفت؟

- با توجه به حمایت هاشمی رفسنجانی و خاتمی از حسن روحانی، وضعیت اصلاح طلبان درون حکومت در داخل ایران چگونه خواهد شد و در این شرایط اپوزیسیون سکولار- دمکرات چه موضعی را باید اتخاذ نماید؟

اصلاح طلبان درون حکومت همچنان فلج و درمانده خواهند ماند و اپوزیسیون سکولار – دموکرات با قطع امید از همه جناح های رژیم تنها باید در اندیشه براندازی رژیم آخوندی باشد.

- اصلاح طلبان بیرون حکومت و از جمله اصلاح طلبانی که از حاکمیت به بیرون پرتاب شده و در خارج از ایران به سر می برند در شرایط سخت تصمیم گیری قرار گرفته اند؛ به نظر شما، انتخاب روحانی به معنی شکست اصلاح طلبان و اصلاح طلبی در نظام جمهوری اسلامی است؟

اصلاح طلبان برون از رژیم که در فرامرز به سر می برند باید با خردورزی تنها و تنها خواستار براندازی رژیم ولایت فقیه شده و از امید بی جا و بیهوده برای اصلاح رژیم دست بردارند و به روی کار آمدن حسن فریدون معروف به حسن روحانی که از هواداران سرسخت ولایت فقیه است برابر با شکست اصلاح طلبان نیست و شکست اصلاح طلبان از زمان رد صلاحیت های گسترده اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هفتم آغاز شد و در کودتای انتخاباتی سال ١٣٨٨ به پایان رسید!

-  در پایان اگر توضیح دیگری را لازم می دانید بعنوان اخرین پرسش  در این قسمت به آن پاسخ  دهید.

نابودی رژیم با شعار: "باهمی، پیکار، پیروزی" و در سایه خردورزی و داشتن برنامه برای کشورداری پس از نابودی رژیم آخوندی شدنی است و به هر روی هم اکنون باید از رژیم و همه جناح ها و گردانندگان آن قطع امید کرد. 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.