رفتن به محتوای اصلی

اگر غرب به سوریه حمله کند!
26.08.2013 - 13:18

ملت ایران با سیاست خارجی ماجراجویانه پان اسلامیستی و مهمتر از همه اسلامیزاسیون ایران و گذشتن ملاهای خرافه پرست از روی لاشه فرهنگ، تاریخ، تمدن و منافع، مصالح و در یک کلام موجودیت کشور ما، بخاطر ارتجاع اسلامی را نمی پذیرد.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش داده کشورهای غربی، از جمله انگلیس قصد دارند در واکنش به آنچه استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی خوانده اند، طی دو هفته آینده حمله ای نظامی را علیه سوریه ترتیب دهند..

بر اساس گزارش این روزنامه، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، طی یک گفت و گوی تلفنی 40 دقیقه ای با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و همچنین فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، درباره انجام حملات موشکی به سوریه به بحث پرداخته است.

هرچند انگلیس و آمریکا گفته اند از سازمان ملل نیز درخواست تأیید این حمله را خواهند کرد، اما تأکید کرده اند که حتی در صورت عدم تأیید این سازمان نیز به طور یکجانبه به انجام این حمله اقدام خواهند کرد.

ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس گفته: «ما نمی توانیم در قرن 21 اجازه دهیم که سلاح های شیمیایی به راحتی و بدون پیامد مورد استفاده قرار گیرند. ما قصد داریم نشان دهیم که حمله ای با این ماهیت، با پاسخی جدی مواجه خواهد شد».

ما برای خنثی کردن سیاست های ارتجاعی و ایران ستیزانه جمهوری اسلامی، بایستی با صدای بلندتر از همیشه همکاری این رژیم جنایت پیشه را در سرکوب ملت سوریه محکوم کرده و به جهانیان اعلام کنیم که جمهوری اسلامی هرگز عقاید سیاسی  ملت ایران را نمایندگی نکرده و نمی کند و رژیم اسلامی در جامعه ایران هیچگونه مشروعیتی ندارد.

در اعتراض به سیاست های پان اسلامیستی جمهوری اسلامی باید شعارهای نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و یک سانتیمتر از خوزستان را با 1000 دمشق عوض نخواهیم کرد، فریاد زنیم و همسو با جامعه جهانی کشتار مردم سوریه را محکوم کنیم.

مسئله عاجل ملت ایران نه جنگ سوریه، لبنان و آزادی فلسطین؛ بلکه رهائی از زیر سلطه رژیم دینی است که در 35 سال گذشته بیش از هر دشمنی بر ایران و ایرانیت آسیب رسانده است. در صورتی که رژیم ملاها بخواهد در ارتباط با جنگ داخلی سوریه، از سرنوشت میهن و ملت ما هزینه کند؛ بدون تردید راهی جز قیام ملی و براندازی قهرآمیز جمهوری اسلامی پیشاروی ملت ایران باقی نخواهد ماند!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.