رفتن به محتوای اصلی

در پاسخ هوچیگریهای کیهان شریعتمداری
16.10.2011 - 18:42

ایران گلوبال در راستای باور و احترام به آزادی اندیشه و بیان و گردش آزاد آن اخیراً نوشته ای تحت عنوان «از طرف یک سبز ایرانی برای رضا پهلوی» ، که به سایت ارسال شده بود با منبع Ghorghoru انتشار داد. با اینکه متن و منبع به وضوح نشان میدهد نوشته و دیدگاه از آن «یک سبز ایرانی» است، و نه از آن مدیریت سایت ؛ کیهان شریعتمداری مثل همیشه به سبب بیگانگی با آزادی افکار و بیان با به کار گیری روشهای گوبلزی تبلیغات، هوچیگری راه انداخته و نظریات مقاله را اندیشه مدیریت ایران گلوبال جا زده است. جهت قضاوت کاربران رسانه ها و هرچه بیشتر روشن شدن حیله گریهای گوبلزهای حکومتی عین مقاله را بار دیگر منتشر میکنیم. تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

مدیریت ایران گلوبال.

از طرف یک سبز ایرانی برای رضا پهلوی

بعنوان یک سبز از رضا پهلوی بسیار سپاس گذارم که در این زمان که حتی بسیاری از مردم میر حسین و شیخ را فراموش کرده اند، یادی از این عزیزان و زندانیان سیاسی کردند. سپاس گذارم که در راستای اتحاد گام برمیدارد. سپاس گذارم برای اینکه از تریبون هایی که در اختیار دارد به نفع مردم استفاده می کند.

بیش از هفت ماه از حصر میر حسین موسوی رئیس جمهور مردم ایران و همراه بزرگ مردم، مهدی کروبی می گذرد. شاید هیچگاه تصور نمی کردیم که حاکمیت جرات به خود دهد و این دو همراه بزرگ مردم را بازداشت کند، اما جسارت نشان داد و اقدام به حصر میر حسین و شیخ شجاع کرد. شاید خیلی ها تصور می کردیم که بعد از این اقدام، فاتحه حکومت خوانده می شود، چرا که خود را مردمانی می پنداشتیم، شجاع و غیور و غیرتمند که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، حاکمیت از خط قرمز جنبش ملیمان عبور کند.

متاسفانه پس از بازداشت چهره های شناخته شده جنبش، حرکت آنچنانی از مردم سر نزد؛ باعث این امر را هم بسیاری ترمز های جنبش یا بی عرضگی مردم یا دلایلی دیگرمی دانند…

بگذریم… روز ها و روز ها گذشت و همراهان مردم هنوز در حصرند، می گویند تاریخ همیشه حقایق را نشان خواهد داد، به عده ای ارج می نهد و عده ای را رسوا می کند. در این ماه ها چهره ی واقعی شخصیت هایی مطرح برای من یکی آشکار گشت.

یک نمونه جناب مهاجرانی، با وقاحت تمام شروع به تعریف از خامنه ای کرد، آقای امیر ارجمند هم مدت ها است سکوت اختیار کرده؛ آقای سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید، راستی کسی از شورا خبری دارد!!؟ ما هم شورا داریم، سوری ها و لیبیایی ها هم شورای مخالفان دارند. چرا ما ملت باید از هر طرف بکشیم؟؟؟

عده ای در این برهه از تاریخ نشان دادند که مصداقی تمام عیار از مگسان دور شیرینی هستند.

از آن سمت وقتی همه ساکت شده اند، جناب رضا پهلوی نمونه ی خوبی از مردی علاقه مند به ایران و اتحاد ایرانیان هستند. بعنوان یک ایرانی سبز لذت بردم از نوشته های ایشان؛ از کسانی دفاع کردند که باعث شدند حکومت پدریشان سقوط کند و پادشاهی را از ایشان گرفتند. از تمام زندانیان سیاسی ای هواداری کردند که شاید عقاید شان بار ها با رضا پهلوی متفاوت باشد؛ رضا پهلوی نشان داد که به خاطر اتحاد و ایران می تواند از اختلافات بگذرد. عمل کردن به اصل اختلاف در عقیده، اتحاد در عمل را، در عمل نشان داد نه در حرف.

بعنوان یک سبز از رضا پهلوی بسیار سپاس گذارم که در این زمان که حتی بسیاری از مردم میر حسین و شیخ را فراموش کرده اند، یادی از این عزیزان و زندانیان سیاسی کردند. سپاس گذارم که در راستای اتحاد گام برمیدارد. سپاس گذارم برای اینکه از تریبون هایی که در اختیار دارد به نفع مردم استفاده می کند. سپاس گذارم که حاضر شده برای ایران گذشته ها و دشمنی ها را کنار بگذارد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.