رفتن به محتوای اصلی

تهدید های حسین شریعتمداری عملی شد!
12.10.2011 - 08:10

اف‌ بی‌ آی از دخالت ایران در یک طرح تروریستی در آمریکا خبر داد

• تهدید صریح آمریکا و کشورهای همسایه توسط حسین شریعتمداری

• حسین شریعتمداری بعنوان بازوی ولایت فقیه و ایدولوگ سازمانهای اطلاعاتی سپاه وبسیج و گردان های قدس به غرب هشدار داد ،مبادا سرنوشت ایرلان اسلامی را به بازی بگیرند!آنگاه مزه تلخ آنرا کشورهای غربی خواهند چشید.

روزنامه کیهان در یکی از سرمقاله های خویش در ماههای پیش ، به آمریکا و جهان غرب هشدار داد در صورتی که بخواهند کشتی‌ها و هواپیماهای ایرانی را بازرسی کنند، ایران نیز در تنگه هرمز دست به اقدام متقابل خواهد زد و تصریح کرد که «ايران اسلامي براي شما و متحدانتان در منطقه ودر قلب کشورهای شما مشكلات جدي ايجاد مي‌كند».

• حسین شریعتمداری با اشاره به سکونت مسلمانان بیشمار در کشورهای غربی ـ هریک از آنها را یک بمب انفجاری نامید!

به گزارش شهاب‌نیوز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در سرمقاله روز جهارشنبه اردبیهشت ماه خود با اشاره به قطعنامه 1803 شورای امنیت آورده است: «در صورت بازرسي محموله كشتي ها و هواپيماهاي حامل كالا براي ايران و يا صدور آن به نقاط ديگر جهان، ايران اسلامي نيز مي تواند و حق مقابله تا قلب کشورهای غربی را برای خود محفوظ می دارد. به عنوان مثال، تنگه هرمز محل تردد روزانه دهها كشتي حامل نفت براي كشورهاي صنعتي و يا حامل اسلحه و مهمات براي كشورهاي منطقه است. اين تنگه در «آبهاي سرزميني ايران قرار دارد - توجه كنيد كه خليج فارس آب هاي بين المللي ندارد - و به فاصله 12 مايل از ساحل ايران همه كشتي هاي عبوري قابل بازرسي هستند مخصوصاً آن كه كشتي هاي حامل اسلحه و مهمات براي كشورهاي منطقه، مي تواند امنيت منطقه را با خطر جدي روبرو كند و كشتي هاي حامل نفت براي برخي از كشورهاي صنعتي كه در تخاصم با ايران اسلامي هستند مي تواند كمك به دشمن متخاصم تلقي شود و اين هر دو نوع بازرسي در صورتي كه علي رغم قوانين بين المللي، كشتي هاي حامل كالا براي ايران يا بارگيري كرده از ايران مورد بازرسي قرار گيرد، حق مسلم كشورمان است».

کیهان در پایان به جهان غرب هشدار داده است: «بايد به آمريكا و متحدانش گوشزد كرد كه تلاش شما به منظور دردسرسازي و مشكل آفريني براي ايران اسلامي همانگونه كه به آن اشاره شد بي تاثير خواهد بود و خواهيد ديد كه نمي توانيد، اما، ايران اسلامي براي شما و متحدانتان در منطقه و قلب کشورهای غربی مشكلات جدي ايجاد مي كند و خواهيد ديد كه مي توانيم

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.