رفتن به محتوای اصلی

جوانان آخوندها را گوشمالی می دهند!
29.08.2011 - 14:57

قشر انگل منش روحانیت بیش از هر زمان دیگر در جامعه ایران منزوی و منفور شده اند. این قشر و وابستگانشان در ابعاد ملی بایکوت و مورد سرزنش قرار می گیرند. علت این تنفر توده ای از دستگاه روحانیت را باید در بیگانگی و خصومت تاریخی فرهنگی این جماعت با ایران و ایرانیان بررسی کرد.

پس از قدرت گیری حکومت اسلامی، دستگاه روحانیت شمشیر را علیه ایران و ایرانیت از رو بست و اقشار عقب مانده جامعه را برای سرکوب الیت جامعه و نیز تثبیت سلطه نظامی و دینی اسلام در ایران مورد سوء استفاده قرار داد.

پس از دو دهه بتدریج افکار مسمومی که در پیکر جامعه تزریق شده بودند، اثرات خود را از دست داده و نتدریج دفع شده و نتیجتا، دستگاه روحانیت پایگاه خود را حتی در میان عقب مانده ترین اقشار جامعه از دست داد و به یک نهاد مافیائی متکی بر دستگاههای ترور و سرکوب تغییر یافت.

آنچه که اینروزها بکرات در شهرها دیده می شود، همانا تغییر موضع تهاجمی جوانان از بایکوت به تعرض است. اگر تا دو سال پیش تاکسی ها آخوند سوار نمی کردند و مردم از آنها رو بر میگرداندند، اینروزها آنها را با صورت های خونین بخانه هاشان فرستاده می شوند و حضورشان در کوچه و بازار کمرنگتر می شود. کسانی که 33سال آرامش را از ملت ایران ربوده بودند، اکنون از هراس مردم خواب راحت ندارند و نمی توانند بعنوان شهروند در شهر رفت و آمد کنند و از فحاشی، توهین، تحقیر و گوشمالی جوانان در امان باشند.

جهان نیوز از گوشمالی ملا عباس روزمه خبر داده است:

ضرب و شتم سه روحاني ناهي از منكر واكنش‌هاي زيادي را به‌دنبال داشت و موجب جريحه‌دار شدن احساسات مردم شد (منظور از مردم مافیای روحانیت است) اما گويا با وجود برانگيخته شدن افكار عمومي (منظور افکار ساندیس خوران است) در اين زمينه، گويا هنوز پرونده ضرب و شتم ناهيان از منكر بسته نشده است.

به گزارش جهان نیوز در آخرین مورد، روز پنج شنبه در محله امام‌زاده سید اسماعیل تهران جمعی از جوانان دلیر ایران با فحاشی، يك روحاني (عباس روزمه) بخاطر دخالتگری در مسئله خصوصی شان (بی اعتنائی به سنت های بیابانگردان عرب) را مورد ضرب و شتم قرار دادند..

ملا عباس روزمه از بخت بد، روز پنج‌شنبه پس از سخنرانی، در مسیر بازگشت از امامزاده سید اسماعیل تهران در یکی از خیابان‌ها اطراف آن بنزین تمام کرد و کنار خیابان پارک کرد تا بنزین تهیه کند

ملا به جوانی می گوید که:

حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دار (به آداب و سنت های عصر شترچرانان پایبند باش) و سیگارت را خاموش کن.جوانان با حمله به آخوند و مقدسات او، وی را گوشمالی می دهند و صحنه را ترک می کنند.

ملا روزمه در جریان توضیح گوشمالی خود ادامه داد: همه این ضرب و شتم‌ها یک طرف اما فحش‌هایی که به مقدسات، انقلاب و نظام می‌دادند یک طرف؛ واقعا توهین‌های این افراد غیر قابل تحمل بود.

پنج، شش نفری به من حمله کردند و با لگد به ماشین بنده می زندند و خسارت وارد کردند

وی ادامه داد: اگر حمایت مردم محل نبود و همچنین بنیه بدنی كه به‌خاطر چند سال ورزش کردن، شاید آسیبی که به بنده می‌رسید، خیلی بیشتر می شد.

روزمه با بیان اینکه بنده منشأ این توهین‌ها را فتنه اخیر می‌دانم، گفت: آقایان سران فتنه، آبرو و حیثیت روحانیت را زیر سوال بردند؛ اما الان شاهدیم که به راحتی به روحانیت توهین می‌کنند و شأن او را پایین می آورند؛ در این سابقه بیش از ۳۰ سال انقلاب چه زماني سابقه داشته که یک روحانی را جایی گیر بیندازند و او را دوره کنند.

وی ادامه داد: بنده شکایت خود را نه به‌خاطر شخص خودم بلکه به خاطر توهین به روحانیت و باورهای مذهبی مردم پيگيري مي‌كنم

بنظر می رسد که خشم ملت از بیدادگری های جمهوری اسلامی در حال شعله ور شدن است و هنوز حتی جرقه های آن هم بدامان آقایان نرسیده است.

اسلامگرایان هرگز نمی توانند آثار زخم های عمیق و ضد انسانی اسلام را از سیمای ایران بزدایند و بایستی خود را برای وداع با حکومت، امتیازات ویژه، زندگی انگلی و مفتخواری در ایران آینده آماده کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.