رفتن به محتوای اصلی

طرفدار ولایت فقیه در گفت و گوی نوشتاری با ایران گلوبال
15.09.2013 - 19:58

 یک ایرانی وطن دوست 

ما با اطلاع از اوضاع سیاسی و اقتصادی کشورمان به آقای روحانی رای دادیم و از دیدگاه های ایشان در مورد سیاست خارجی و مخصوصا کشور مسلمان سوریه دفاع میکنیم ضمنا رای ملت شریف ایران از روی آگاهی کامل است و" قشر متوهم و ساده لوح و عقب مانده" خواندن ملت شریف و آگاه ایران ناشی از رای درست ملت ایران و عصبانیت شما و دشمنان ایران عزیزاز این موضوع است .علاوه بر اینکه حاکمان اسلامگرای ایران بشدت مورد حمایت اکثریت ایرانیان هستند.آلمان و امریکا و خیلی از دیگر کشورهای جهان درجنگ عراق علیه ایران به عراق با حاکم دیکتاتورش که غلام حلقه به گوش استکبار بود انواع سلاح های ممنوعه دادند تا برعلیه ما استفاده کنداعتراضی به آن کشورها نشد یا الان همان کشورهای مستکبر انواع حمایت های مالی و تسلیحاتی از شورشیان سوریه بر علیه مردم بیگناه آن کشور میکنند شما اعتراضی نداریداما بخاطر فروش پهپاد به سوریه ایران را مواخذه میکنید

و میدانید که پهپاد اسلحه شیمیایی یا ممنوعه نیست آنهم برای دفاع حکومت مشروع سوریه از خود و مردمش در برابر تکفیری ها و وهابیان و سافی ها وآمریکای جنایتکار.سعی کتید منطقی و آزادمرد باشید و وجدان خودتان را در برابر خودتان قاضی کنید.

آ. ائلیار

جناب " یک ایرانی وطن دوست" ، بهتر بود نام خود را «ولایت فقیه دوست»- میگذاشتید. ترسی از عدم انتشار کامنت نداشته باشید. ایران گلوبال مقاله شما ها را هم انتشار میدهد. مثل رژیم شما اختناق پرور نیست:1- دریغا که شما هنوز یاد نگرفته اید «مخالف یک رژیم» دشمن مملکت خود نیست. و همین طور موافق آن. مخالفت یا موافقت با رژیم ربطی به وطن دوستی ندارد. چرا ذهن خود را این قدر منجمد کرده اید. این انجماد باعث یخبندان در کشور شده است؛ این را نمی دانید؟ وضع بد داخلی و جهانی رژیم ایران را که خودتان اشاره کرده اید. و دست به عبای روحانی شده اید. اما اشتباه میکنید. 2- از دست روحانی هیچ کاری در جهت بهبودی اوضاع ساخته نیست. نه قدرت دارد و نه امکان. اوضاع رژیم آنقدر خراب است که صدتا روحانی هم ول معطلند. 3- کاری کرده اید که سیل بیاید و همه چیزتان را ببرد. 4- از ما گفتن و از شما نشنیدن.5- چرا به رژیم دیکتاتور اسد چسبیده اید؟ خودتان در داخل دیکتاتوری میکنید -کافی نیست- در خارج هم پول مردم فقیر ایران را برای حفظ دیکتاتورها هدیه میکنید؟

6- از رأی و انتخاب حرف میزنید، بدون حضور اپوزیسیون رأی و انتخاب چگونه می تواند «آزاد» باشد؟ در غرب کمونیستها هم آزاد اند و در انتخابات با احزاب خود شرکت میکنند؛ شماها چه کردید، مگر خاورانها نه ساختید و جایشان را هم ناپدید نکردید؟ با یکی دو سئوال مگر همه را کشتار نکردید؟ مگر جانشین خمینی صدایش درنیامد؟ چگونه توانستید افراد زیر 18 - به ویژه  دختران را که گلهای مملکت و آینده ی جامعه بودند بیرحمانه بعد از تجاوز (  عقد زورکی و غیر قانونی) خونشان را بریزید؟  لطف کنید دلایل این اعمال ضد انسانی رژیم خودتان را برای ما بیان کنید.

رژیم شما حلقه به گوش صندوق و بانک جهانی پول نیست؟ و گوشی از سیستم جهانی برده داری نوین سرمایه داری نیست؟ رژیم شما از یک طرف برده دار است، از یک طرف دیکتاتور، از یک طرف بهمه اسیرانش در زندانها شکنجه ی روحی و جسمی میدهد و تجاوز میکند. کوچکترین مسایل خصوصی مردم را کنترول میکند. بگویید اعمال رژیم شما چه چیزش انسانی ست؟

شما با دخالت در سوریه باعث تشدید جنگ داخلی و مرگ هزاران انسان بیگناه شده اید. چرا چشمتان را باز نمی کنید؟ رژیم سوریه در کدام انتخابات دموکراتیک مشروعیت پیدا کرده؟ مگر زندانهایش پر از مخالفان سیاسی او نبود؟ مگر مردم به جان آمده و تحت تبعیض در نبود عدالت اجتماعی و رفاه و آزادی علیه او نشوریده اند؟ در نبود آزادی و دموکراسی رژیم سوریه چگونه میتواند مشروعیت داشته باشد؟ « تکفیری ها و وهابیان و سافی ها »  که نوشته اید به علت  اوضاع آشفته ای که رژیم شما و امثال آن در سوریه بوجود آورده اند آنجا جمع شده اند. هر زیانی از اینان باز متوجه دخالت گران است. و رژیم فقیه شما یکی از آنهاست.
منهم از شما میخواهم « سعی کتید منطقی و آزادمرد باشید و وجدان خودتان را در برابر خودتان قاضی کنید». سعی کنید این وجدان را در کشتار های 61 و 63 و 67 و غیره که از سوی رژیم ایران و مورد حمایت شما صورت گرفته بکاراندازید. متأسفم که هنوز خرد حمایت گران این رژیم در حد «اعدامهای خیابانی» منجمد شده است. و هنوز درک نمی کند که «اعدام» راحل هیچ مشکلی نیست و ضد انسانی ست. به هر بهانه ای.

نوشته اید «ما با اطلاع از اوضاع سیاسی و اقتصادی کشورمان...» که واژه ی «بد» را از قلم انداخته اید. چرا شما ها - طرفداران حکومت اسلام سیاسی«اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور» را به وضعیت« بدی» دچار ساخته اید؟ میدانید این وضعیت بد موجب چه صدمات سنگینی به مردم و مملکت شده است؟ و مسئولیتش با شما ها و حکومتتان است؟
چرا راه درستی انتخاب نکردید که گرفتار این وضعیت بد نشوید و مردم را به خاک سیاه و خونین نه نشانید؟ و چرا فقر و تنگدستی و اختناق و کشتار ها را توسعه دادید؟ مردم میدانند روحانی نمی تواند قدم مثبتی بردارد. اما خواستند به فقیه شما «نه!» بگویند که نشان دهند با سیاستهای او مخالف اند. همه چیز را با شمشیر دوست-دشمن دو نیمه نکنید-عاقبتش همین وضع بدی ست که می بینید- حل مسایل، خرد بالاتری از این -دو دو تا چهار تا - طلب میکند. ذهن منجمد خود را لطفاً آپ دیت کنید. این ذهن دیگر کاربردی ندارد.

با اصطلاح آخوندی «استکبار» از مخالفت با آمریکا سخن گفته اید، این مخالفت شما از دو زاویه «ارتجاعی» ست: الف از زاویه ی اسلام سیاسی رژیم که 1400 ساله است و با معیار های دنیای مدرن، عقب مانده و ارتجاعی است. مثل حجاب اجباری- تبعیض زنان- قوانین  اعدام - آزادی مخالفان و دهها مسئله حقوقی و اجتماعی دیگر. ب- مخالفت شما از برای سهم خواهی بیشتر در سیستم جهانی سرمایه است. یعنی در غارت حاصل دسترنج زحمتکشان یدی و فکری . مثل  گرگها، خواهان سهم بیشتر، در دریدن لاشه ی گوسفند- هستید.  که ماهیت هر دو عمل رژیم شما ارتجاعی ست. شما با سیستم «استثمار انسان از انسان» مخالف نیستید. با سهم کمترتان از این غارت مخالف هستید. روش مخالفت شما هم عقب مانده و دئمی ست. و عهد بوقی. سیاست رژیم شما از آغاز تاکنون - چه در داخل و چه در خارج- بی سیاستی محض بوده است که هیچ خوانایی با دنیای مدرن ندارد. ایده لوژی اسلام سیاسی  مال زمان عهد دقیانوس است و شکست خود را از همان آغاز در ایران نشان داد. تا دیر نشده چشم خود را باز کنید. حکومت به اصطلاح جمهوری اسلامی به «زور اسلحه» است. اما مردمان گوناگون ایران آنها را از دست شما خواهند گرفت. همانطور که از دست شاه گرفتند. مطمئن باشید. ولی این بار آنها را به دست کسی نخواهند داد که مثل  رژیم شما «دیکتاتوری» پیشه کند.

یک ایرانی وطن دوست

داستان سوزناکی ساخته اید اصلا باورنمیکنم و باور نکنید که این زن بدون هیچ گناهی کشته شده باشد حتما گناهکار بوده.

 [ اشاره ی وطن دوست ایرانی به :اعدام ددمنشانه منیره رجوی در تابستان ۶۷ http://www.iranglobal.info/node/25012 ]

تبریزی

دوست بزرگواری که هوادار نظام جمهوری اسلامی و رژیم ولایت فقیه هستید و نام خودتان را "یک ایرانی وطن دوست" گذاشته اید خواهشمندم برای من و دیگران روشن کنید گناهی که خانم منیره رجوی باید برای انجام آن کشته می شد چه بوده است که شما می گوئید: ( .......... باور نکنید که این زن بدون هیچ گناهی کشته شده باشد .......... ) همچنین خواهشمندم برای من و دیگران روشن کنید که شما از کجا به (حتمیت) رسیده اید که می گوئید: ( ..... حتما گناهکار بوده ..... ) منیره رجوی از سوی دستگاه قضائی رژیمی که شما هوادار آن هستید به دو سال زندان محکوم شده و پس از دو سال به جای آزاد شدن چهار سال نیز بلاتکلیف زندانی بوده است و سرانجام به دار آویخته شده است، پس از دو سال زندان و در زمان چهار سال زندان بلاتکلیف، منیره چه کار کرده بود که باید کشته می شد؟ آیا پنجاه تن را به رگبار بسته بود و یا بمبی را ترکانده و صد تن را کشته بود؟

  اقبال اقبالی 

آقای ایرانی وطن دوست: لازم می دانم که در پاسخ به شما به چند مورد اشاره کنم: 1-شما می توانید در ایرانگلوبال نظرتان را طرح کنید؛ پرسش اینست که رژیم اسلامی این شهامت را دارد تا تریبون های علنی را در دست اپوزیسیون قرار دهد و آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود را برسمیت بشناسد؟ 2- نوشتید که "رای ملت شریف ایران از روی آگاهی کامل است". در کشوری که تمامی تریبون ها در دست شبکه های مافیائی روحانیت شیعه قرار دارد و هیچکدام از اقشار و طبقات اجتماعی امکان مداخله گری سیاسی و اجتماعی نداشته، و شهروندان نیز از حق دمکراتیک آشنائی با سیاست ها، برنامه ها و مطالبات احزاب سیاسی محروم اند، چگونه از آگاهی کامل ملت حرف می زنید؟ ملت همیشه تشخیصش درست نیست، حتی اگر 99 درصد به جلادی چون خمینی رای دهند! ملت آلمان اشتباه تاریخی پشتیبانی از فاشیسم هیتلری را پست سر دارد و ملت ایران تجربه حمایت از رژیم اسلامی را.

آنچه را که شما بنام آگاهی از آن نام می برید، عین ارتجاع، عقب ماندگی و تسلیم پذیری در برابر استبداد دینی می باشد. "آگاهی" ای (اندیشه ای) که سلطه اسلامگرایان را بر ایران و ایرانیان برسمیت می شناسد، تبعیض نسبت به ادیان، زنان، اقوام و ... مشروع می داند ناآگاهی محض است. 3- در سوریه مردم علیه دیکتاتور بپا خاستند و جهانیان از عزیمتگاههای مختلف در کنار قیام مردم ویا در همسوئی، همکاری با اسد و حتی شرکت در قتل عام شهروندان سوری قرار گرفتند. جمهوری اسلامی دستش بخون شهروندان سوری آغشته است و از این لحاظ مایه شرمساری هر ایرانی ست که قدمی و یا قلمی برای بقاء این رژیم جنایتکار برداشته است. 4- آقای ایرانی وطن دوست؛ اگر من و شما در باره ایران و وطن سخن بگویم؛ متوجه خواهی شد که ما دو دنیای متفاوت داریم. ایران شما ایرانی ست که در آن ملاها با تکیه بر سرنیزه اسلام حکمروائی می کنند و کشوری اسلامزده در قهر تاریخ 1400 سال پیش در عربستان است که سراسر آن آثار آئین کشی، فرهنگ کشی و ایرانی کشی هویداست و از آنچه انسانی و ایرانی ست تهی گشته است. و ایران من کشوری ست که دستاوردهای تاریخی یک ملت را ارج گذاشته و چشم بفردائی بهتر برای ساکنان این سرزمین دارد. ایران من به آئین و حکومت تبعیض بنیاد، آزادی کش و انسان ستیز شما نه می گوید و بهترین شرایط دمکراتیک را برای آزادی همگانی شهروندان کشور تدارک می بیند. 5- در پایان حکومت اسد در سوریه همانقدر مشروعیت دارد که جمهوری ملاها در ایران! اگر غیر از اینست؛ خود را در انتخاباتی آزاد و دمکراتیک به قضاوت ملت ایران بگذارید!!!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.