رفتن به محتوای اصلی

مراسمی به مناسبت پیوستن جمعی دیگر از جوانان کردستان به صفوف حزب دمکرات
15.09.2013 - 21:27
روز شنبه ۲۳ شهریور ماه   حزب دمکرات کردستان به مناسبت اختتامیه ی دوره ی ۲۰۵ مقدماتی پیشمرگ مراسمی را با حضور جمع کثیری از کادرها و پیشمرگان و اعضای رهبری حزب برگزار نمود.
ابتدای این مراسم با رژه نظامی شرکت کنندگان در دوره و سرود ملی ای رقیب برگزار گردید ٬ سپس دکتر آسو حسن زاده عضو کمیته ی مرکزی حزب به ایراد سخنانی بدین مناسبت پرداخت.
دکتر آسو حسن زاده در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر و قدر دانی از مسولان و آموزشگاه سیاسی نظامی حزب و همچنین شرکت کنندگان در دوره ی ۲۰۵ مقدماتی پیشمرگ ٬ ایشان در بخش دیگری از سخنان خود شمن اشاره به فلسفه و هدف حزب دمکرات کردستان از آموزش و تعلیم سیاسی و نطامی جوانان کرد اظهار داشت با وجود ضرورت آموزش نظامی فرزندان ملت کرد اما آموزش فکری و سیاسی در این دوره ها و بویژه  در برنامه آموزشی حزب از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد.
حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصل آزادی به عنوان اساسی ترین عامل پیشرفت و شکوفایی انسانها نام برد و اذعان داشت حزب دمکرات کردستان با پایبندی و باور بر اصل مذکور هیچ وقت در صدد پرورش انسانها جهت خدمت و بردگی به یک فکر و ایده ی خاصی نبوده تا با این کار آزادی فکر و بیان را از اعضای خود سلب نماید.
ایشان در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت  برای شرکت کنندگان در دوره ۲۰۵ مقدماتی پیشمرگ  اظهار داشت ما در شرایطی شاهد پیوستن جمعی دیگر از جوانان کردستان به صفوف حزب هستیم که کردستان و ومنطقه آبستن تحولاتی اساسی و مهم میباشد بدین جهت جوانان کردستان اللخصوص شرکت کنندگان دوره ی ۲۰۵ مقدماتی پیشمرگ وظیفه ی سنگینی بر دوش دارند و امیدوارم با تلاش و کوشش خود وضایف خود را به نحو احسن انجام داده و نقش و تاثیر یک پیشمرگ راستین و واقعی کردستان را ایفا نماید. 
در بخش دیگری از این مراسم یکی از شرکت کنندگان دوره ی ۲۰۵ مقدماتی پیشمرگ به نام احمد موسوی  پیام شرکت کنندگان دوره  را تقدیم حضار نمود در این پیام آمده بود مابه عنوان جمعی از جوانان کردستان ضمن ابراتز خرسندی از این که هم اکنون لباس مقدس پیشمرگ را به تن کردیو و در صفوف حزب سازمان داده شده ایم پیمان  میدهیم تا رهرو و پیرو حقیقی اهداف و آرمانها ی حزب و شهدای راه رهایی کردستان باشیم. 
در ادامه ی مراسم مذکور چند سرود و ترانه از سوی شرکت کنندگان دوره  و باهمکاری گروه هنری کمیسیون آموزش حزب تقدیم حضار گردید همچنین این مراسم با اهدا جوایزی از سوی آموزشگاه سیاسی نظامی حزب به نفرات برتر در زمینه ی درسی و اخلاقی به پایان رسید.
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
کردستان وکرد

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.