رفتن به محتوای اصلی

تفسیر نرمش قهرمانانه ازدیدگاه خامنه ای چیست؟
20.09.2013 - 16:09

معمولان ورزشکاران قبل از آغاز رقابت های خود مقابل حریف های خود در مسابقات به نرمش و گرم کردن خویش می پردازند تا به روی فرم بیایند.

آقای خامنه ای این روزها در مقابل امریکا از نرمش قهرمانانه سخن رانده است که بیشتر به عقب نشینی های عاجزانه شباهت داد تا قهرمانانه !

در واقع خامنه ای ـ همه نرمش ها وکرشمه های سیاسی خود را در مقابل امریکا در اکتبر سال گذشته  هنگام سفر مخفیانه علی اکبر ولایتی به امریکا انجام داده است ونه امروز که همه آن تفاهمات اینک علنی شده است!

خامنه ائی تا چندی پیش که هنوز صندوق ها از دلارهای نفتی انباشته بود همواره تاکید می کرد  که روابط با امریکا را در حال حاضر مفید نمی داند اما این روزها که کف گیر به ته دیگ خورده است  وی به یکباره کشف کرده است که با امریکا می توان سازش کرد . رهبر سیاسی یک کشور را که دیگران را بخاطر روابط با امریکا به زیر حمله می برد واماخود ازمدتها پیش با امریکا رابطه برقرار کرده ولی علیرغم این همچنان با شعار های امریکا ستیزی، همگان را مشغول وتحمیق می نماید ! براستی به چنین فردی چه صفتی می توان اطلاق کرد؟

خامنه ای پس از آنکه جناح احمدی نژاد را در نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری از رینگ مسابقات بوکس خارج کرد ، اینک حوله مربی گری را به شیخ حسن روحانی و رفسنجانی سپرده است تا مراتب ساز با امریکا هرچه صورت بگیرد تا بیش از این کمر ناتوان اقتصاد جمهوری اسلامی نشکند!

احمدی نژاد مورد حمایت خامنه ای ،اقتصاد ایران را ویرانه ای تبدیل نموده است که سخن از خروج 600 میلیارد دلار از کشور را حکایت می کند!

احمدی نژاد درعرض هشت سال گذشته در پناه خامنه ای ، همه صندوق  های مالی کشور را خالی کرده است و اینک رهبر جمهوری اسلامی برای حفظ کشتی برای روی آب های پر تلاطم به سازش با امریکا محتاج گشته است!

شکست احمدی نژاد، باختی بزرگ برای ولایت فقیه بود که هیچ یک از پایوران جمهوری اسلامی ،چه اصلاح طلب و اصول گرا بدان نمی پردازند تا آبروی نظام حفظ گردد!

آیا کشتی سوراخ شده نظام درسازش با امریکا قابل علاج هست؟

محمدرضا خباز  معاون پارلمانی ریاست محترم جمهور می‌گوید که در ۸ سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیارد دلار سرمایه ایرانیان از کشور خارج شده که این رقم معادل ۱۰ بودجهنفتی است.

حالا اگر سازشی بین امریکا و ایران صورت بگیرد ،دست بالا در اختیار امریکا خواهد بود نه جمهوری اسلامی چراکه رژیم ایران در وضعیت ضعف و استمداد قرار دارد!

امریکا توانست از بحران سوریه عبور کند اما جمهوری اسلامی همچنان با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کند!

سفر ولایتی و طائب به امریکا در اکتبر سال گذشته بالاخره نتیجه  داد؟

سازش های کنونی جمهوری اسلامی با امریکا از مدتها پیش آغاز شده بود که فشارهای اقتصادی امریکا بر پیکر ناتوان اقتصاد رژیم ایران بالاخره در دوره شیخ حسن روحانی نتیجه داد!

آقای ولایتی! اگر قصد مذاکره نداشتید، در آمریکا چه می کردید؟

http://www.kaleme.com/1391/08/11/klm-118303/

پس از آنکه علی اکبر صالحی بعنوان وزیر امور خارجه دولت احمدی نژاد هنگام سفر هئیت ایرانی در در ماه اکتبر 2012 به نیوروک ، دو هفته بیشتر از بقیه اعضاء اعزامی در امریکا ماند ، بسیاری به کنکاش در آمدند تا علت اقامت علی اکبر صالحی را بیابند؟

علی اکبر صالحی از جانب احمدی نژاد ماموریت یافته بود تا با امریکا بر سر سازش جمهوری اسلامی با امریکا مذاکره نماید اما امریکا خواستار اعزام یک هیئت سیاسی تام الاختیار از جانب علی خامنه ای به امریکا شد تا با قوت تمام به توافق برسند.

علی خامنه ای  بلافاصله علی اکبر ولایتی را بعنوان مشاور امور بین الملل و حجت اسلام طائب را بعنوان ناظر  مذاکرت به امریکا فرستاد تا همه زمینه های سازش را مهیا سازند!

آیا امریکا برای اسرائیل نقشه هائی در مد نظر دارد ؟ روابط اوباما با اسرائیل بسیار سرد شده است و امریکا دیگر به توصیه ها و نقشه های استراژیکی اسرائیل توجه ای نمی کند. بعد از انقلابات بهار عربی و اسلامی در کشورهای شمال افریقا و خاورمیانه  ـ اینک موقعیت ایران برای امریکا ،  در همسایگی روسیه و کنار خلیج فارس با اهمیت تر شده هست!

نقدی:10کیلو طلا جایزه یافتن جنایتکارتر ازآمریکا/ باآمریکا رابطه برقرارکنیم، به ما می خندند!

سازش با امریکا می تواند صورت بگیرد اما پاسخ حزب الله تمام منطقه و ایران را چگونه پاسخ خواهند داد.

مسابقه سازش  با امریکا که از مدتها قبل بین جناح احمدی نژاد با بیت رهبری در جریان بود ،عاقبت در دوره شیخ حسن روحانی نتیجه داد.

آیا آشتی ایران و امریکا سر آغاز سازش مردم ایران با حاکمیت است؟ حکومت اسلامی پس از سازش با امریکا ،گناه همه بدبختی کشور ،تهدیدات تمامیت ارضی وبمب گذاری ها و هجوم فرهنگی غرب را به گردن چه کسی خواهد انداخت؟

جمهوری اسلامی در سی و پنج سال گذشته در جریان یک مبارزه ضدامپریالیستی کاملا ارتجاعی و زیانبار به منافع ملی ایران که فقط  برای طولانی کردن عمر حکومت خود بکار بسته شده بود ، تاکنون همه نیروهای سیاسی داخل و خارج را فریب داده است!

دکتر ابراهیم یزدی : خمینی با تصرف سفارت امریکا در 13 آبان 58 ، چپ را فریب داد و آنها را در زمینه شعار ضد امپریالیستی  تهی و خلع سلاح کرد!

حضرت امام فرمودند کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند

وی در ادامه در واکنش به طرح مجدد رابطه با آمریکا از سوی یکی از سیاسیون اظهار داشت: این سخن در بدترین شرایط ممکن مطرح شده است و دقیقا چراغ سبز به دشمنی است که خودش در گرفتارترین روزهای عمرش است.

رد رابطه با آمریکا توسط امام خمینی(رهآشتی با شیطان(آمریکا) نشان دوری از خداست

هاشمی:قرار نيست تا قيامت با آمريكا قهر باشيم!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مهم‌ترين دليلي كه انقلاب‌های منطقه را انجام داد، انفجار اطلاعات بود، با تأکید بر اینکه اينهايي كه الان از هسته‌ای داريم، تمامش از دولت من شروع شد، گفت: قرار نيست تا قيامت با آمريكا قهر باشيم.

اهل دل: آقای هاشمی مگر امام نگفت آمریکا شیطان بزرگ است ؟

چطور می شود با شیطان بزرگ آشتی کرد؟

فقط یک راه دارد : قهر با خدا !

واین کار از دست کسانی بر می آید که خدا را فراموش کرده باشند ودین خود را به دنیا فروخته باشند!

آقای هاشمی ملت ایران به خصوص ما بسیجیان پای اعتقاد حضرت امام (ر.ه) که فرمود آمریکا شیطان بزرگ است ایستاده ایم - اما شمار ا نمی دانیم !

امیدواریم که هنوز هم  پیرو خمینی روح الله باشید!

( سید بت شکن)

لاریجانی ادامه داد:

«اگر منافع نظام ایجاب کند با آمریکا و حتی در قعر جهنم هم با همه مذاکره می‌کنیم.»محمد جواد لاریجانی با بیان این‌که مذاکره با آمریکا تابو نیست و «اگر منافع نظام ایجاب کند با آمریکا مذاکره می‌کنیم»، گفت: «اوایل انقلاب عده‌ای از دوستان اصلاح‌طلب که "سوپررادیکالیسم" بوده‌اند، مذاکره با آمریکا را تابو می‌دانستند اما انگار روح القدس در آنان نازل شد و تبدیل به یک سوپرلیبرالیسم شدند.»

http://ahledelgonbad.blogfa.com/post-371.aspx

به آقای لاریجانی باید یاد آوری کرد که اصلاح طلبان در تقلید از خمینی بعنوان مراد شما به مبارزه با امریکا برخاستند ونه به میل خود شان علیه امریکا دشمنی کردند که اینک شما آنها را سوپررادیکالیسم می نامید!

4 توصیه تاریخی امام خمینی برای فریب امریکا

http://komeyl-miyaneh.miyanali.com/129/

 خمينی ، حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است . سفارش خمینی آنقدر برای رهبران نظام مهم و حیاتی هست که اگر به سازش با امریکا نیز منتهی شود باید بدان تن بدهند!خمینی در راه حفظ حکومت اسلامی  و معامله تسلیحاتی  با امریکا،حتی منتظری واطرافیانش را قربانی کرد!

 سخنگوی کاخ سفید از آمادگی رئیس‌جمهور این کشور برای مذاکره با ایران درباره برنامه هسته‌ای تهران خبر داد.  

اگر امریکا اپوزیسیون نا مرتب ایران را در خارج از کشور تنها بگذارد؛ اما به هیچ وجه متحد استراتژیک خود اسرائیل را در تیررس موشکهای اتمی حکومت اسلامی تنها نخواهد گذاشت .آبرو وحیثیت جمهوری اسلامی در گرو حمایت از حزب الله وحماس وجهاد اسلامی گره خورده است.اینرا شیخ حسن رهبرحزب الله اخیرا در ملاقتش با ولی فقیه خامنه ائی چنین بیان نمود؛ کلید فلسطین در دست خامنه ائی است؛ البته شیخ حسن در صدد است هرچه بیشتر نقش کلیدی رژیم را برجسته تر نشان دهد تا کمک مالی بیشتر دریافت نماید وحمایت دائمی حکومت ایران را به خود تضمین و جلب نماید.

حکومت اسلامی در خریدن ؛فرصت، بسیار مبرز است. این رژیم از قبل وابتدای به قدرت رسیدنش توانسته است فرصت های طلائی بیشماری را برای خود تهیه وبخرد! جریان آزاد سازی گروگانهای امریکائی قبل از آغاز ریاست جمهوری ریگان، قبول قطع نامه و آتش بس با عراق ؛ بی آبروئی در جریان دادگاه میکونوس برلین وبراه انداختن کارناوال دوم خرداد ودیگر مسائل گوناگون که هر بار خون تازه ائی به رگهای خود وارد ساخت تا براریکه قدرت بماند.

آینده نزدیک نشان خواهد آیا دیپلمات های امریکا رهسپار ایران اتمی خواهند شد واسرائیل را وادار به مدارا با ایران اتمی متقاعد خواهند کرد ویا رهبران ج.ا باردیگر همانند مسافرت مک فارلین در دوره قبل به ایران فرش قرمز زیر پای آنها پهن خواهد کرد یا پذیرای ژنرال های امریکا ئی و پذیرش کا پیتو لا سیون خفت بار خواهند شد؟درهر صورت رژیم اسلامی مورد هدف جهانیان شده است.جان سالم بدر بردن اززیر رگبار انواع واقسام گلوله ها وفشارها ممکن است اما از قیام مردم نمی توان جان سالم برد!

امریکا در سالها پیش هنگام حمایت از جنبش های اسلامی و پروژه کمربند سبز وروی کار آوردن طالبان " تمدن " را در منطقه از بین برده است ودر حاضر دیگر نمی تواند آنرا نجات دهد جزء مردم خود منطقه!؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.