رفتن به محتوای اصلی

روحانی: در جمهوری اسلامی هیچگاه حکومت و دولت نظامی نداشته‌ایم
22.09.2013 - 14:21

دینی ادامه داشته باشد؛ جنگ همواره بعنوان یک چشم انداز در برابر ملت ایران و مردمان منطقه وجود دارد.

واقعیت اینست که بدون کناره گیری ملاها از نمایندگی الله و واگذاری مسئولیت اعزام اجباری بشر به بهشت به خودش، بدون رهائی خرافه اسلامیزاسیون -عربیزاسیون ایران و جهان، و بدون خاتمه دهی به اندیشه قرون وسطائی حکومت دینی و انتقال چرخه سیاست به ملت و برگزیدگانش (که تبلور شعور کاذب آنها نیستند واگر هم بودند مکانیزمهای دمکراتیک برکناری توسط مردم بشکل دمکراتیک ممکن باشد)، رفاه، پیشرفت، برایری و برادری و صلح برای ایران و ایرانیان یک سراب خواهد بود که از زبان ملاها بالای منبرها شنیده می شود و هیچگونه بازتابی عینی در زندگی و جامعه ندارند.

ملاحسن روحانی تبیین جدیدی از ایران زیر سلطه آخوندها طرح کرد و بدرستی گفت: "ارتش و نیروهای مسلح ما هیچگاه در امور سیاسی مداخله نکرده‌اند" و  "در جمهوری اسلامی هیچگاه حکومت و دولت نظامی نداشته‌ایم". روحانی راست می گوید. فاشیسم هیتلری به اتکاء به اقشار عقب مانده فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، درگروهها و دسته جات لمپن و چاقوکش به سرکوب مخالفین پرداخت و استقرار جمهوری اسلامی نیز به پشتوانه لمپن ها و گروههای چاقوکش و زنجیر بدست بود که در مساجد سازماندهی می شدند و سرکوب دانشگاه، زنان و تشکل های کارگری و دمکراتیک را بر عهده می گرفتند.

روحانی راست می گوید که در دوران رژیم اسلامی حکومت و دولت نظامی نداشتیم؛ اما هیچگاه ملت ایران از دست شبکه های مافیائی روحانیت شیعه و نهادهای سرکوب فاشیستی - اسلامی در امان نبوده اند. در اینجا مجال بازگو کردن سرکوب مقاومت ملی در رابطه با سلطه اسلامگرایان بر ایران توسط نهادهای دینی حزب الله، سپاه و بسیج نیست؛ تنها سرکوب های 4 سال پیش را یادآوری می کنم که دسته جات فاشیستی با مردم چه کردند؟ برای آگاهی نسبت به نوع دیکتاتوری و بربریت در ایران به فیلم های سرکوب های جمهوری اسلامی در سال 1388 مراجعه کنید تا تفاوت دیکتاتوری نظامی کلاسیک و بربریت اسلامگرایان در ایران درک شود.  بله آقای ملاحسن روحانی! 4 سال پیش در جنبش خیابانی ارتش با شما نبود و اکنون هم نیز با شما نیست و رژیم اسلامی تنها با فتواهای کشتار دگراندیشان و اتکاء به چاقو، زنجیر و طناب های دار حزب الله ایران، لبنان، فلسطین و ... توانست تا کنون دوام آورد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.