رفتن به محتوای اصلی

دیدار رئیس جمهور محبوب حسن روحانی با ایرانیان
27.09.2013 - 22:49

 

تا نباشد چوب تر...

رییس جمهوری ایران پنج شنبه شب برای حدود هشتصد تن از ایرانیان آمریکا سخنرانی کرد

این ضیافت شام در هتل هیلتون نیویورک برگزار شده بود و یکی از خبرنگاران حاضر در محل به بی بی سی گفت بخشی از صحبت های آقای روحانی که به بهبود روابط ایران و آمریکا اختصاص داشت با استقبال زیادی از سوی حاضرین روبرو شد. به گفته این خبرنگار حاضرین برای مدت زیادی سرپا ایستاده و برای رییس جمهوری ایران کف می زدند.

***

اگر در ایران زندگی میکردم، با دلی سرد و تلخ به حسن روحانی برای ریاست جمهوری رای میدادم و چه بسا در فعالیت های ستاد انتخاباتی او نیز شرکت میکردم. اما من در خارج از ایران زندگی میکنم. ناسلامتی از دست این رژیم فرار کرده ام و میخواستم در فضایی تنفس کنم که نشانی از اینها نباشد. اما این که در این دنیای آزاد و بی اثر از محدودیت و سانسور به پای خودم به ضیافت شام با حضور «رئیس جمهور محبوب» دیکتاتور ترین کشور دنیا بروم ... فقط باید یک ایرانی  بود که اینچنین یک بام و دو هوایی داشت.

با گنجاندن پور محمدی، فردی که در هیات های کشتار دهه 60 نقش ممتازی داشت در مقام وزیر دادگستری بهتر از این نمیشد به ملت دندان نشان داد که هویج حسن روحانی را بخورید اگرنه انتخاب چماق پور محمدی بالای سرتان هست... انتخابش با خودتان.

اگر مردم داخل ایران ناچارند از ترس خرابی های اژدهایان دیگر به مار غاشیه حسن روحانی پناه ببرند اما ما ایرانیان خارج را چنین اجباری نیست. بابا اون زمان که جاش بود و لازم بود به هنگام دیدار محمدرضاشاه از جیمی کارتر در آمریکا به این ضیافت ها با حضور یک آدم حسابی مثل محمدرضاشاه میرفتید نرفتید. بجایش وضعی بوجود آوردید که به شلیک گاز اشک آور بیانجامد و صحنه ای که در آن شاه اشک چشمش را پاک میکرد را در کارنامه افتخارات تان گنجاندید. حالا که باید بز تان را ببرید بالای کوه ببندید برعکس عمل میکنید و به پابوسی میروید. این کف زدنهای ممتد و طولانی همان پابوسی است فقط قالب اش تفاوت کرده. قالبی که نشان میدهد آقای پور محمدی قالب ما برای چماق حضرت عالی آماده است. هر زمان اراده حضرتعالی استوار شد دریغ نفرمایید.  

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محسن کردی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.