رفتن به محتوای اصلی

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی بساطش را از منطقه جمع کند
17.11.2013 - 21:56
تفسیر از:
اقبال اقبالی

جمهوری اسلامی بر دوش عربده کشان و لمپن هائی چون نقدی، رادان، طائب و ... قرار دارد. روزی که این سگ های هار توسط ملت بزنجیر کشید شوند؛ نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه تاک نشان!!!

*******

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در نشست خبری در تشریح برنامه‌های هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در جبهه جهاد فرهنگی، علمی، فنی و جهاد اقتصادی درحال فعالیت است، گفت: بسیج در این زمینه برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده و در این مسیر سازماندهی حلقه‌های تربیتی برای ارتقاء و تعالی اخلاق، معرفت و بصیرت از جمله اقدامات صورت گرفته است.

با اتفاقاتی که در سوریه و لبنان در حال رخ دادن است به صهیونیست‌ها توصیه می‌کنیم قبل از اینکه حرکت مسلمان‌ها آغاز شود خودشان بساط خروجشان را از منطقه فراهم کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره آینده رژیم صهیونیستی گفت: با اتفاقاتی که در سوریه و لبنان درحال رخ دادن است به صهیونیست‌ها توصیه می‌کنیم قبل از اینکه حرکت مسلمان‌ها آغاز شود خودشان بساط خروجشان را از منطقه فراهم کنند.
به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در نشست خبری در تشریح برنامه‌های هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در جبهه جهاد فرهنگی، علمی، فنی و جهاد اقتصادی درحال فعالیت است، گفت: بسیج در این زمینه برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده و در این مسیر سازماندهی حلقه‌های تربیتی برای ارتقاء و تعالی اخلاق، معرفت و بصیرت از جمله اقدامات صورت گرفته است.
نقدی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد جدید و بدیع که اصلاحات اجتماعی اثربخشی را بر جای خواهد گذاشت، در پایگاه‌های بسیج عملیاتی شده است، گفت: آثار خوب آن به زودی در جامعه نشان داده می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هفته بسیج امسال با اجتماع ۵۰ هزار نفری فرماندهان بسیج سراسر کشور در مظهر امام خامنه‌ای آغاز می‌شود و بسیجیان تجدید بیعت عاشورایی خود را با رهبر انقلاب با عنوان پرچمداران تمدن اسلامی خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه بین سال‌های ۸۳ و ۹۰ جریان کاملا یک‌طرفه‌ای در فضای مجازی فعالیت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در این زمان تقریبا صددرصد فضای مجازی کشور در اختیار دشمنان انقلاب بود اما امروز شاهد هستیم صد‌ها پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج و مدافعان انقلاب در فضای سایبری فعالیت می‌کنند و ده‌ها هزار وبلاگ که به شکل سازمان یافته و آموزش دیده از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع می‌کنند، در فضای مجازی فعال هستند.
نقدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران خارجی درباره مرز آزادی‌های شخصی افراد و استقلال آن‌ها با ورود به برخی از مسائل اجتماعی، خاطرنشان کرد: امر‌ به‌ معروف و نهی‌ از منکر جزو دین ماست و برای اصلاح اجتماعی یک اصل اسلامی و حیات‌بخش برای ادامه فعالیت یک جامعه اسلامی است.
وی افزود: هر جامعه‌ای که بخواهد از ناهنجاری‌ها دور شود همه مردم آن باید برای زدودن آن آسیب تلاش کنند.
نقدی با اشاره به خاطره‌ای از حضور در یکی از کشورهای خارجی، گفت: ‌ من در یکی از شهرهای اروپایی مشغول پارک ماشین خود بودم که متوجه شدم پیرزنی از دور با بالابردن دست خود مانع از این اقدام من می‌شود و با اشاره دست از من می‌خواهد در آن مکان ماشین پارک نکنم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پس از پیاده شدن از ماشین و از طریق گفت‌وگو با او متوجه شدم علائم ممنوعیت پارک ماشین در این کشور بر روی سطح زمین نقش بسته است. به همین دلیل من که با فرهنگ آن کشور آشنا نبودم به این مسئله توجه نکرده و درصدد پارک ماشین در منطقه ممنوعه بودم.
نقدی افزود: این رفتار شهروند اروپایی نشان می‌دهد حتی در کشورهای خارجی نیز مردم نسبت به رفتارهای اجتماعی حساس‌ هستند و تلاش می‌کنند همدیگر را نسبت به اشتباهات آگاه سازند؛ بنابراین رویکرد ما در بسیج به همین شیوه است تا افراد را از وجود مشکلات و آسیب‌های احتمالی آن معضلات دور کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره مذاکرات ایران با ۱+۵ و آمریکا، اظهار داشت: بحث مبارزه ما با استکبار تا از بین نرفتن استکبار ادامه داد.
نقدی با بیان اینکه مبارزه ما با آمریکا یک مسئله اعتمادی یا اینکه در مبارزات دیپلماتیک حل شود، گفت: مبارزه ما با آمریکا مسئله ماهیتی است و تا زمانی که ماهیت استکباری است مبارزه ما با آن ادامه داد البته مبارزه قالب‌های مختلفی دارد که روزی در قالب مذاکره انجام می‌شود اما به واسطه ماهیت متفاوت نظام اسلامی و استکباری تا زمانی که آمریکا این ماهیت را داشته باشد ما با آن‌ها مبارزه می‌کنیم.
وی درباره تاثیرگذاری بسیج در کشورهای همسایه، گفت: حرکت‌هایی که در لبنان، فلسطین و سوریه انجام شده است مدیون گام‌های بسیج بوده است زیرا بسیج با پشت‌سرگذاشتن آزمایش‌های متفاوت و حرکت بر واقعیت‌ها تفکر بسیج در داخل این کشور‌ها نفوذ کرده و امروزه در قالب جنبش ۹۹ درصدی در مقابل استکبار می‌ایستد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا استکبار با این رویکرد مخالف است، گفت: جهان استکبار از تفکر بسیجی بیزار است و از کسانی که با این نوع نگاه حرکت می‌کنند مبارزه می‌کند تا جایی که از بکاربردن اسلحه حتی علیه زنی که به ساختمان کاخ سفید نزدیک شده است کوتاهی نمی‌کند.
نقدی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران خارجی درباره فعالیت بسیج در کشورهای همسایه، تاکید کرد: همراهی بسیج با این کشور‌ها در حد تبادل‌های تجربی و آموزشی بوده است که در کشور ما وجود دارد به طوری که کشورهای همسایه با بازدید از واحدهای مختلف ایران از تجربه ایران استفاده می‌کنند البته این یک وضعیت دوطرفه است و ممکن است ما هم از تجربه آن‌ها در این زمینه بهره بگیریم.

وی در پایان درباره آینده رژیم صهیونیستی، گفت: با اتفاقاتی که در سوریه و لبنان در حال رخ دادن است به صهیونیست‌ها توصیه می‌کنیم قبل از اینکه حرکت مسلمان‌ها آغاز شود خودشان بساط خروجشان را از منطقه فراهم کنند.
پایان پیام

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.