رفتن به محتوای اصلی

بیانیه جبهه آزادیخواهان ایران در ارتباط با مرگ ستار بهشتی!!!
18.12.2013 - 21:59

علت مرگ ستار بهشتی:

بیانیه جبهه آزادیخواهان ایران در ارتباط با مرگ ستار بهشتی!!!!

یکسال است از مرگ ستار بهشتی توسط دژخیمان حاکم بر ایران می گذرد. هفته پیش پرونده این آزادیخواه شجاع در بیدادگاههای رژیم ایران مختومه گردید، بدیهی است این جنایت در حافظه تاریخی ملت ایران و نزد وجدان انسانهای آزادیخواه هرگز بسته نخواهد شد.

جمهوری اسلامی مرگ ستار را غیر عمد و پرونده را مختومه اعلام کرد، جبهه آزادیخواهان ایران وظیفه خود میداند که دانسته های این جبهه در مورد دستگیری و علت مرگ ستار را با هموطنان و آزادیخواهان جهان به اشتراک بگذارد:

حدود سه سال پیش ستار بهشتی معروف به ستار آزادی توسط یکی از اعضای جبهه آزادیخواهان ایران به تشکیلات وصل گردید. او بخاطر نشستهای اسکایپی و ارتباط مداوم با جبهه توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بازداشت و دستگیر می شود، علی رغم اینکه در این نشستها و ارتباطات جز تکیه بر آزادی‌خواهی و حقوق اولیه بشری خواست دیگری مطرح نمی شده است. درخانه ستار دفترچه ای به دست بازجویان می افتد که در آن اسم جبهه آزادیخواهان و یاداشتهایی در مورد حقوق اساسی انسانها ثبت شده بود .بازجویان شکنجه گر ستار را به بدترین وجه مورد آزار و شکنجه قرار دادند بخاطر اینکه می خواستند بقیه افراد ساکن در تهران را که با جبهه در ارتباط هستند، شناسایی کنند و متاسفانه حاصل جنایتی شد که برای همیشه ننگی بزرگ در کارنامه اعمال دژخیمان حاکم خواهد بود.

در همان شب اول درگذشت ستار در رابطه با صدور اطلاعیه ای در ارتباط با مرگ او بحث و گفتگو در میان اعضای جبهه در جریان بود ولی نوشتن اطلاعیه را به ضرر روند پرونده ستار تشخیص دادیم و از این امر سیاسی و تشکیلاتی صرف نظر کردیم تا مبادا رژیم بهانه یاوه ارتباط با تشکیلات خارج کشور را در بوق و کرنا کند و بتواند خوراک تبلیغاتی برای رسانه ها و تریبونهای مزدگیر خود فراهم آورد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.