رفتن به محتوای اصلی

احتمال منتفي شدن طرح سؤال از رئيس جمهور در پی هشدار احمدی نژاد!
02.07.2011 - 07:35

 

حجت‌الاسلام روح الله حسينيان نماينده مردم تهران در مجلس و رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به طرح سؤال از رئيس جمهور كه به امضاي يكصد نماينده مجلس رسيده است گفت كه بعيد مي‌داند اين طرح در صحن علني مطرح شود.

وي با بيان اينكه مصلحت نيست طرح سؤال از رئيس جمهور بنا به شرايط منطقه و شرايط داخلي مطرح شود، افزود: اكنون جهان اسلام در حال بيداري است و چشم همه دنيا به جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك الگوي رفتاري و موفق از يك نظام اسلامي است؛ بنابراين با توجه به اين شرايط مصلحت نيست طرح سؤال از رئيس جمهور در صحن علني مطرح شود.

حسينيان همچنين گفت: متأسفانه كساني كه طرح سؤال از رئيس جمهور را پيگيري مي‌كنند بيشتر بر مبناي رفتار شخصي خودشان اين كار را كرده‌اند و با توجه به ملاقات اخير نمايندگان با رهبر !!، قطعا طرح سؤال از رئيس جمهور مورد رضايت مقام معظم رهبري نيست!!

رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي از احتمال منتفي شدن طرح سؤال از رئيس جمهور و پس گرفتن امضا از سوي نمايندگان خبر داد و گفت: فراكسيون انقلاب اسلامي مخالف طرح سؤال از رئيس جمهور است و به هيچ عنوان از اين طرح حمايت نكرده و نمي‌كند. البته در آن روزهايي كه نمايندگان از دست آقاي احمدي نژاد ناراحت شده بودند اين امضاها جمع‌آوري شده است و برخي از اين نمايندگان در شرايط كنوني مطرح شدن طرح را مصلحت نمي‌دانند و امضاي خود را پس خواهند گرفت.

وي با بيان اينكه فراكسيون انقلاب اسلامي استراتژي مدارا با دولت را در دستور كار خود قرار داده است، گفت: ما مي‌خواهيم دولت بيشتر به كارهاي خدماتي و عمراني خود برسد و در سال جهاد اقتصادي خدمتگذاري به مردم را شدت بدهد. !!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.