رفتن به محتوای اصلی

جنبش جمهوریخواهی کردستان، سال نو و جشن نوروز را بە مردم کردستان و ایران
20.03.2014 - 14:39

هم میهنان عزیز

مردم شرافتمند کردستان

جنبش جمهوریخواه شرق کردستان ، به مناسبت جشن نوروز و فرارسیدن سال نوکردی و تجدید حیات طبیعت، شادباشهای خود را نثارعموم مردم کردستان کرده و امیدوار است که سال نو، سالی پر برکت، مملو از خوشی و کامروانی، تندرستی و نیز سال پیروزی و به بار نشستن آرزوهای همگانی باشد.

جنبش جمهوریخواه شرق کردستان، امیدوار است که همه نیروهای فعال در اپوزیسیون شرق کردستان، جشن نوروز و سال نو را به خمیر مایه آشتی و اتحاد مردم کردستان در راستای رسیدن به اهداف ملی تبدیل کرده، و در این رابطە تلاش نمایند با بهره گیری از " اندیشه استراتژی مدرن " که دیالوگ و گفتگوی متقابل را بسان مکانیزم کارا و ممکن عصرحاضر برای حل مشکلات و چالشهای فیمابین تعین کرده است، طرحهای سیاسی و برنامه سال نوخود را تدوین نمایند. تا در این رابطە بتوان با همگامی فراگیر و گسترده نیروها ،و در چهارچوب عقلانیت سیاسی و رئالپولیتیک و با بهره گیری از هنر سیاست ورزی و تعامل پراگماتیستی و عملگرایانەی همه مشکلات و چالش ها، ناممکن ها را ممکن کرده و بدینگونه با سودجویی از تجربیات شمال کردستان، زمینەی دستیابی به شرایط لازم برای شروع پروسەی گفتگوی آشتی، و سرانجام آزادی و همزیستی مسالمت آمیز را در شرق کردستان محقق نمود .

به همین مناسبت، جنبش جمهوریخواه شرق کردستان، سال نو را بسان سال گذشتە به عنوان سال "دیالوگ و گفتمان در راه آشتی" نامگذاری کرده و از همه فعالین عرصه مبارزه آزادیخواهی در کردستان انتظار دارد که به منظور حل مسالمت آمیز مسئله کردها در شرق کردستان، که جنبش ما بی صبرانە در پی آن است، صمیمانه و بە شیوەای کارا ، فعالین جنبش جمهوریخواه شرق کردستان را یاری دهند . امید است بتوان بدین وسیله و با بهرەگیری از همکاری صمیمانه و مبتنی بر گفتمان فراگیر، سال نو را به جشن پیروزی و تحقق اهداف دیرینه­مان در این بخش از کردستان تبدیل نمائیم.

نوروزتان
پیروز و هرروزتان نوروز باد

شورای هماهنگی
جنبش جمهوریخواه شرق کردستان


 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
جنبش جمهوریخواه شرق کردستان

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.