رفتن به محتوای اصلی

آزادی پدرام نصراللهی از زندان
20.04.2014 - 22:21

 استقبال کنندگان با کف زدن های ممتد و با حلقه های گل از مبارزات و مقاومت های خستگی ناپذیر این فعال کارگری و دیگر فعالین کارگری دربند قدردانی نموده، و با حضور پرشور خود، بار دیگر بر حقانیت مواضع و مبارزات جنبش کارگری و فعالین آن عرصه مهری دوباره گذاشتند.

شایان ذکر است دوران حبس پدرام نصراللهی مقارن بود با مرگ مادر زحمتکش و زجردیده اش، که تمامی عمرش را با درد و رنج حاصل از نابرابری های اجتماعی گذرانده، و آخرین روزهای حیاتِ پر از محنتش را نیز در حسرت وداع با فرزند دلبند و دربندش با افسوس گذرانده بود. به همین خاطر همه ی حاضرین با حضور بر مزار این مادر فداکار، و تجلیل از تمامیِ زحمات گرانقدرش در حمایت از فعالیت های فرزندش، دیگر باره با آرمان های وی و تمامی انسان هایی که دل در گرو رهایی انسان از قید مناسبات موجود دارند تجدید میثاق نموده، و سوگند یاد نمودند که تا تحقق دنیای آزاد و برابر، مبارزاتشان را پیگیرانه ادامه خواهند داد.

حاضرین ابتدا با یک دقیقه سکوت به یاد تمامی جانباختگان راه آزادی و برابری مراسم را آغاز نموده، سپس با خواندن سرود انترناسیونال، سرود همبستگی جهانی طبقه ی کارگر آن را ادامه دادند. سپس چند نفر از حاضرین با ارائه ی سخنانی در ستایش از فداکاری های مادر اگریجه عبدی، نهایت سپاس طبقه ی کارگر را به پیشگاه این عزیز و دیگر مادران مبارز تقدیم نمودند.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری ضمن شادباش به مناسبت آزادی پدرام نصراللهی به خانواده، دوستان و تمامی طبقه ی کارگر ایران، خواستار آزادی بدون قید و شرط تمامی فعالین کارگری و کارگران پیشرو همچون شاهرخ زمانی، رضا شهابی، محمد جراحی، بهنام ابراهیم زاده، رسول بداغی، محمد مولانایی، واحد سیده، یوسف آبخرابات و دیگر فعالین عرصه های اجتماعی و سیاسی در اسرع وقت می باشد.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری 30/1/93

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.