رفتن به محتوای اصلی

حسینیان:فیلم مراسم زنانه همسر رییس جمهوری را منتشر می کنم
24.04.2014 - 07:15
تفسیر از:
اقبال اقبالی

چند روز پیش حمید رسایی، عضو جبهه پایداری در نطق میان دستورش ظریف را به رد و بدل کردن حرف های خصوصی با وندی شرمن نماینده امریکا در گروه 5+1 متهم کرد و حالا روح الله حسینیان مراسم زنانه ای که همسر رییس جمهوری برگزار کرده است را هدف قرار داده است.

او می گوید عده ای در مراسم زنانه ای که همسر رییس جمهوری به مناسبت گرامیداشت سالگرد تولد دختر پیامبر اسلام برگزار کرده بود رقصیده اند.

 

جشن روز زن با میزبانی همسر ریاست جمهوری و حضور همسران نمایندگان مجلس، مقامات و سفرا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. یک روز پس از میزبانی همسر رییس جمهوری، رسانه های محافظه کار به شدت از این مراسم انتقاد کردند. انتقاد آنان هم به هزینه برگزاری این مراسم بود و هم مدعی شدند عده ای در این مراسم پایکوبی کرده اند.

دفتر ریاست جمهوری اما با انتشاربیانیه ای به این انتقاد ها پاسخ داد.هم هزینه بالا برای برگزاری این مراسم را رد کرد و هم تاکید کرد تنها چند کودک در این مراسم به شادی پرداخته اند.

حالا اما حجت الاسلام  روح‌الله حسینیان انتقاد به مراسم زنانه همسر رییس جمهوری را وارد مرحله تازه ای کرده است.او در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا با اشاره به نطق میان دستوری که درباره جشن زنانه همسر رییس جمهوری در مجلس انجام داده است می گوید:« آنگونه که در بیانیه آمده، تعدادی کودک بوده‌اند، اگر راست می‌گویند عکس آنها را به نمایش بگذارند تا معلوم شود آنها که رقصیده اند، چند ساله بوده اند؟»

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مگر شما فیلم و یا عکس این مراسم را دارید، گفت: «بله، بنده فیلم این مراسم را دارم و ما به موقع فیلم این مراسم را منتشر خواهیم کرد.»
 
تهدید به انتشار این فیلم در حالی مطرح می‌شود که منتقدان این مراسم در گزارش‌هایی که از نحوه برگزاری آن منتشر کرده‌اند نوشته‌اند که در این مراسم زنانه، حاضران پس از ورود به محل  مهمانی، حجاب خود را برداشته بودند.
 
تهدید روح الله حسینیان به انتشار فیلم مراسم زنانه ای که همسر رییس جمهوری میزبان آن بوده ادامه فاز جدید و البته عجیب منتقدان محافظه کار دولت ورحانی است.این تهدید متفاوت هنوز با واکنش مقام های رسمی دولت مواجهه نشده است.
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.