رفتن به محتوای اصلی

ايران ارزشي براي ما ندارد (عمران قادري)
13.03.2011 - 16:10

مقدمه ای از کیومرث نویدی: در اين روزها فاجعه (Japan) شايد بسياري انسانها را به انديشه فروبرده باشد - شوخي نيست. سومين قدرت اقتصاد جهان و در بسياري زمينه ها قدرت برتر تكنولوجيك جهان در آستانه نابودي ايستاده است - اين رويداد جنبه اي نمادين دارد , طبيعت قدرقدرتي خود را به يكي از قويترينها نشان داد - و البته أنجه طبيعت در أن سرزمين بر سر انسان آورده است در برابر أنجه او با خويش كرده است جيزي نيست. رآكتورهاي اتمي بلاي جان شده اند - اعجاز قرن ما دارد با تكنولوزي خودش خط ميخورد - و أيا ما از اين فاجعه درسي حاصل خود كرده ايم؟ ---- كامنت أقاي قادري را براي همين مي آورم - تند هست اما صادقانه حرف زده است - أيا همه در أذربايجان احساسي شبيه ايشان دارند؟ با اين كه خود تجزيه ايران را غير ممكن و بسيار فاجعه بار ميدانم, اما ايشان حرفي دارند , در اين باره حرف بزنيم - در باره نطر ايشان- در باره آنجه خود با خويش ميكنيم - (كيومرث نويدي)

ما می خواهیم برای آزادی کشور آذربایجان جنوبی تلاش کنیم و برای آزاد زیستن فرزندنمان کشته شویم. ما اتفاقا از حرکت حکومت برای ایجاد دیکتاتوری و در نتیجه از نابودی ایران حمایت می کنیم. چون در آینده نزدیک شاهد اختلافات داخلی شدید در داخل سیستم حکومت خواهیم بود و حکومت قادر به کنترل بخشهای دور و اقلیتها را نخواهد داشت چون تمرکز اصلی در تهران خواهد بود و ما هم در حال آگاه سازی همه آهاد ملت ترک و کرد و عرب و بلوچ و ترکمن ها هستیم.

و شما هم به فکر خودتان باشید و خودتان را مشغول بازی سیاسی جنبش سبز کنید. شما در حال ایغای نغشتان در بازی سیاسی هستید. برای مردمی که هیچ گونه شعور سیاسی ندارد جنبش سیاسی مفهوم ندارد. اول دنبال این باشید که به مردمتان بگویید حرکت سیاسی چیست؟ و دموگراسی یعنی چه؟ ما فراموش نکرده ایم که یرادرانمان در قره باغ با همکاری ایران و سلاح ابرانی قتل عام شده اند. ما فراموش نکرده ایم مسخره شدن ترکها هرروز توسط شماها. حالا شما انتظار دارید برای ازادی شما قیام کنیم. ایران هیچ گونه ارزشی برای ما ندارد و وطن ما نیست بلکه ازش نفرت داریم وطن ما آذربایجان است و برای آزادی آن جانمان را خواهیم داد. الان که کم آوردید و نیاز دارید دنبال ترکها آمدید.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.