رفتن به محتوای اصلی

يادداشتی از يک همکار ايران گلوبال!
30.01.2011 - 16:10

کمونيستهای همکار احمدی نژاد

چند دسته مختلف کمونيست اللهی هستند که عاشق به اصطلاح استقلال طلبی احمدی نژاد هستند و او را از اين نظر به اصلاح طلبان ترجيح می دهند و وی را منجی ضديت با نئوليبراليسم که به دروغ نئوکان خطاب می کنند، ميدانند، اما گاهی هم روشن مينويسند که دعوايشان با نئو ليبراليسم است.

انتقاد اين کمونيست اللهی های سرسپرده به احمدی نژاد از خاتمی اين نيست که چرا برای دموکراسی نايستاد و گذاشت خون فروهرها پايمال شود و اجازه داد دانشجويان در 18 تير سرکوب شوند و به زندان بيافتند که هنوز هم شماری از آن دانشجويان دلير همچون بهروز جاويد تهرانی، در زندان محبوس بمانند. خير مخالفت آنها با سيد محمد خاتمی به اين دليل است که از نظر اينها، خاتمی به اندازه کافی در مقابل آمريکا محکم نبود.

انتقادشان از لنين نيز همانند انتقاد اين افراد از خاتمی است. انتقادشان اين نيست که چرا لنين مستبد بود و دستور قتل حتی کودکان خانواده تزار را صادر کرد و همه آنها را کشت و در جنگلی متروکه دفن کرد. خير انتقاد اين ها نظير مصطفی شعاعيان که پيش کسوت اينگونه کمونيستها چپ رو است، می باشد و البته امروز روز هم افرادی چون دکتر خسرو شاکری زند در خارج و دکتر محمد قراگوزلو در داخل ايران است که هنوز از اينگونه ارمغان ها برای مردم ايران دارند و در جنگ با نئوليبراليسم هستند:

http://behroz.newoctober.com/?page_id=330

شعاعيان انتقادش از لنين اين بود که چرا وی از ميرزاکوچک خان جنگلی و جمهوری گيلان حمايت نکرد و البته از ياد می برد که همان ميرزاکوچک خان دستور قتل حيدرعمواوغلی را صادر کرد و با خدعه او را به جلسه شبانه کشاند و کشت.

بحث های اين افراد اساساً بی اساس است و به همين سبب هم در تالار بحث ايران گلوبال می آيند و با نام های کاذب مختلف دروغ های مختلف می بافند و بدون سند و مدرک از امکان يادداشت گذاری در سايت شما سوء استفاده می کنند و تلاش در لطمه زدن به اعتبار نويسندگان سايت شما و خود سايت و تالار بحث شما دارند.

جالب است که اساساً ايران گلوبال سالهاست نه ادعای چپ دارد و نه کمونيسم اما اينها مضحک است مه نوعی برخورد می کنند که گوئی سايت ايران گلوبال سايتی کمونيستی است که در پی اثبات خود بمثابه کمونيسم ناب است و گويی نگران رويزيونيسم است. واقعاً که خنده دار است. چرا نميروند سايتی که چنين دغدعه ای دارد و نظرپراکنی کنند. البته ميروند و در آن محل ها نيز مورد تمسخر هستند:

http://www.akhbar-rooz.com/printfriendly.jsp?essa…

اين افراد حتی يک نام مستعار ثابت ندارند و نام های حقيقی مردم را با سوء استفاده از سيستم انتخاب نام در ايران گلوبال به کار می گيرند که کاری نه تنها غيراخلاقی است بلکه غيرقانونی است. البته از چپ رو هايی که نظير اس ارهای چپ حتی لنين را برای هدف خود کشتند چه انتظاری می شود داشت. اينها بارها آشکارا در سايت شما به دروغ گفتند که برای هميشه از سايت شما رفته اند و فردا با نام ديگری بازگشتند بدون آنکه به آن اشاره کنند اما از روی آدرس آی پی انها آشکار بود که همان آدم هستند. اين دروغ آشکار به راحتی غيراخلاقی بودن عملکردهای اينان را برای همه شرکت کنندگان در تالار بحث ايران گلوبال روشن ساخت.

کمونيست اللهی های احمدی نژادی می دانند که همکارانشان نظير آن خانم غزال اميد در جلسه سانديس خورها در آمريکا لو رفته است. چند نفری هستند که سالها ست دستشان در دست جنگ طلبان واقعی يعنی احمدی نژادها به خون مردم ايران آغشته است و فکر می کنند با جنگ طلب خواندن ديگران کسی را می توانند گول بزنند. اين ها در تمام مدت اعدام های روزانه هفته های اخير حتی يک خط در ايران گلوبال کامنت ننوشتند اما نگران عکس العمل جامعه بين المللی هستند. تا از داريوش همايون که در زمان تهديد واقعی جنگ در دوران بوش محکم جلوی چنين سياست امريکا ايستاد، سخن گفته شد، اين ها دوباره پيدايشان می شود. اين ها سرسپرده احمدی نژاد ها و جنتی ها و دستگاه اطلاعاتی ايران هستند و بايد شناسائی شوند و نظير غرال اميد ها به مردم معرفی شوند، اين ها نظير ديگر مأموران امنيتی رژيم که در اينترنت برعليه جنبش دموکراسی خواهی ايران فعال هسنند مخفی شدنشان از مردم و جنبش است و نه از رژيم. ايـن ها جنايتکارانی هستند که از جنبش دموکراسی خواهی ايران مخفی می شوند و در تمام 30 سال گذشته يک قدم هم ضد جمهوری اسلامی برنداشته اند:

http://www.youtube.com/watch?v=g3fdEdcRxz0

اما تصور می کنند که مردم اين ها را نمی شناسند. صبر کنيد و بزودی نام اين ها رو خواهد شد. يادمان نرود آنها که لنين را هم ترور کردند از قماش همين افراد بودند که امروز عکس لنين در صفحه سايتشان است اما مخالف خود لنين بودند و نظراتشان از نظر تئوريک نظير اس آرهای جپ حتی ضدلنينی است اما در عمل از لنين هم مستبد تر و ضد ليبرال تر هستند و تروريست هستند و نظير طالبان جنگ افروزان واقعی در جهان هستند که با بمبگذاری در يازدهم سپتامبر در آمريکا هزاران نفر از مردم بيگناه را در نيويورک کشتند و مثل اين فرد در ايران گلوبال انکار کردند و دروغ گفتند. ما مردم ايران در طرف آن کشته شدگان هستيم و اين ها در طرف جنگ طلبان واقعی يعنی احمدی نژاد و طالبان و جنتی.

http://www.newoctober.com

مردم ايران با اين کمونيست اللهی ها همانقدر در جنگ هستند که مردم جهان با طالبان در جگند. جنگ طلب واقعی اين ها هستند. طالبان است که بر مردم جهان جنگ و نابودی تحميل کرده است. طالبان است که مردم بیگناه را گردن زد و امثال اين اقااين حرفش را هم نميزنند.

اين ها يک عده چپ رو هايی هستند که سالهاست برای اصولگرايان و احمدی نژاد ها رکاب ميزنند. اما جنبش سياسی ايران را دست کم گرفته اند. اتفاقاً چه بهتر که بيشتر در ايران گلوبال تشريف بياورند جون سايـت خودشان خيلی کم مشتری است:

http://kalamehsabz.persianblog.ir

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.