رفتن به محتوای اصلی

ازدواج در 11 سالگی،جدايي 14 سالگی؟!!!
02.08.2010 - 15:25


قوانین اسلام ناب محمدی،راه کودک آزاری را شرعا هموار کرده است و تجاوز، آزار جنسی و جنایت علیه کودکان از سن 9 سالگی به رسمیت شناخته شده است. در شرایطی که در جوامع متمدن افرادی که دختران کمتر از سن قانونی را مورد آزار جنسی قرار دهند با اشد مجازات روبرو خواهند شد؛ در ایران دادگاهها به بررسی حل اختلاف کودکان قربانی نظام اسلامی می پردازند.

به گزارش فارس، مردي با حضور در شعبه 236 مجتمع قضايي خانواده شهيد محلاتي دادخواست طلاق را به رئيس اين شعبه ارائه کرد. مرد 20 ساله در حضور قاضي شعبه 236 اين مجتمع مدعي شد که همسر 14 ساله اش رفتار کودکانه اي دارد. وي با بيان اينکه از رفتار همسرم خسته شدم، ادامه داد: همسرم اصلا اهل زندگي نيست و دائم بهانه مي گيرد و رفتار بچه گانه از خود نشان مي دهد. مرد بيان کرد: ما همديگر را نمي فهميم و مي خواهم از يکديگر جدا زندگي کنم تا زندگي خود را دوباره با آرامش آغاز کنيم.

وي در حضور قاضي دادگاه اضافه کرد: ما حدود 3 سال است که با هم زندگي مي کنيم. زن جوان در دادگاه حضور داشت و گفت: شوهرم اصلا به من خرجي نمي دهد و رفتارش با من بچه گانه است گويي با اين که 3 سال است از زندگي مشترکمان مي گذرد ولي باز او مرا بچه تصور مي کند. وي با بيان اينکه شوهرم مهربان است و با من مانند بچه ها رفتار مي کند، ادامه داد: مهريه من 14 سکه است که من مهريه و نفقه ام را مي خواهم. مرد در حضور قاضي گفت: همسرم بسيار بچه است و بايد اين را درک کند که من بخاطر اينکه او را بزرگ کنم اين کار را انجام مي دادم و حالا مي خواهم از او جدا شوم. وي ادامه داد: من ديگر اين رفتار بچه گانه همسرم که مانند دختران 9 ساله است را نمي توانم تحمل کنم و بايد از او هرچه زودتر جدا شوم.

قاضي رسيدگي کننده به اين پرونده، مرد را محکوم به پرداخت مهريه و نفقه ماهانه 100 هزار تومان کرد و حکمي مبني بر طلاق صادر نکرد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.