رفتن به محتوای اصلی

بیانیه کمپین سفارت سبزدر محکومیت عملیات تروریستی در زاهدان
18.07.2010 - 18:25

بیانیه کمپین سفارت سبز در خصوص عملیات تروریستی در زاهدان

رژیمی‌ که نفرت، خشم، تنفر، تبعیض و بی‌ عدالتی می‌‌کارد بطور حتم خشونت درو خواهد کرد. کمپین سفارت سبز با عرض تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان و ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی لازم میداند موضع خود را در قبال این عملیات غیر انسانی‌ به اطلاع عموم برساند.

1- از دیدگاه کمپین سفارت سبز عملیات تروریستی به هر شکل و از سوی هر دولت و یا گروه محکوم است و رژیم جمهوری اسلامی به همان اندازه مقصرو مسئول خون بی‌ گناهان در این حادثه تروریستی می‌‌باشد ، که گروهک تروریستی جند الله در دست زدن به این اقدام گناهکار است .

2- کمپین سفارت سبز به جد معتقد هست ریشه خشونت‌های کنونی در استان محروم سیستان و بلوچستان نتیجه عملکرد بی‌ خردانی می‌‌باشد که در حال حاضر با زور سر نیزه بر سرنوشت ملت ایران مسلط گشته اند سیاست‌های تبعیض آمیز حکومت نه تنها هموطنان اهل سنت را به خشم آورده بلکه اکثر مسلمانان شیعه مذهب را نیز از این رژیم بیزار ساخته است تا زمانیکه حکومت به اصطلاح اسلامی در چرخه کور خشونت گرفتار است باید بداند هر که باد بکارد طوفان درو می کند .

3- اسلام دین رحمت و رحمانیت هست منتهی در حوزه خصوصی‌ زندگی‌ هر فرد مسلمان.

کمپین سفارت سبز معتقد است توقف خشونت گام اولیه در راه شروع دستیابی به ایرانی بدون تبعیض می‌‌باشد. در همین راستا از هموطنان اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان و از مشایخ قوم بلوچ و بزرگان عزیز اهل سنت برادرانه در خواست می‌‌شود جوانان خشمگین و احساساتی را کنترل کرده زیرا خواست دولت کودتا ایجاد فضائی رادیکال در کشور است تا به سرکوبها شدت بیشتری دهند لذا اجازه دهید در فضأیی بدور از خشونت به راه حلی‌ برسیم که خیر عموم مردم ایران و جنبش سبز ایران در آن نهفته است.

4- کمپین سفارت سبز متشکل از دیپلمات هأیی که درد ایران عزیز را درک کرده و به رژیم فاسد و تبهکار ولی‌ فقیه پشت کرده به این امر واقف است که شوربختانه این رژیم فاسد، خشونت را به شما تحمیل کرده است. ولی‌ عاجزانه از مشایخ قوم بلوچ می‌‌خواهیم در همین لحظه چرخه خشونت را متوقّف کنید و اجازه دهید در راستای مبارزات بدون خشنوت که استراتژی جنبش سبز مردم ایران است صدای مظلومیت شما را به گوش جهانیان برساند.

5- کمپین سفارت سبز مایل است جهت توقف خشونت، رفع تبعیض و تبدیل ایران به خانه همه ایرانی‌ها دست دوستی‌ به سوی شما مشایخ قوم دراز کند. شما می‌‌توانید با ایمیل دبیر خانه کمپین سفارت سبز تماس بگیرید و مطمئناً این کمپین در کنار شما خواهد بود تا با توقف خشونت، رژیم ولی‌ فقیه را در جهان رسوا کنیم و راه را برای ایرانی خالی‌ از تبعیض باز کنیم.

دبیر خانه کمپین سفارت سبز،

نروز-اسلو18.07.2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
sefaratesabz.blogspot.com/p/blog-page_18.html

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.